Racekuipsets Honda CBR600RR 2003/4 > Interesse?

puchmaxi

MF'er
17 okt 2003
217
1
Boxmeer
Ik wil even peilen of er animo is voor race kuipwerk voor de Honda CBR600RR 2003/4
(evt. ook passend te maken op model 2005/6).

Het zijn de kuipen zoals op onderstaande foto (ongespoten...).
Deze kuipen zijn in eigen beheer gemaakt en we hebben de mallen beschikbaar.

full


De set is afgeleid van Sebimoto kuipen, maar met de volgende aanpassingen/verbeteringen:
- onderkuip hangt iets lager waardoor de uitlaatbochten vrij liggen; geen (door)brandplekken meer dus;
- de topkuip is verlengd onder cockpit om de lucht beter richting radiateur te leiden;
- geen montagevlakken voor de knipperlichten op topkuip;
- tankcover uit een geheel (geen dekseltje voor wisselen CDI);
- zitje uit een geheel.

We gaan binnenkort nieuwe delen aan laten maken, dus als interesse is dan laat het even weten (per mail > zie profiel).

PS1. Het is kwaliteitsspul (dus geen 1-laags polyester) voor een interessante prijs.
PS2. Alleen complete sets, geen losse delen.
 
Klinkt op zich wel interessant...........ben nog weleens op zoek naar kuipen. :X
Ligt ook aan je prijs natuurlijk.

Maar denk niet dat dit topic lang open blijft......... '(
 
ook van mijn kant de interesse om zo een kuip aan te schaffen, mits (uiteraard) de prijs goed is.
 
Heb ook nog een compleet nieuwe kuip nodig. Zet mij dus ook maar op de mailinglist...
 
Ja hoor, prima

Heb al jullie email adressen voor de 'mailinglist' zoals Napa zelf voorstelde, maar zijn eigen email staat dan weer niet in z'n profiel...

Anywayz ... ik stuur jullie zo meteen meer info
 
Ik heb misschien ook wel intresse...

Wil mijn fiets deze winter een ander uiterlijk geven en als jouw prijs intressant is kan ik de huidige kuipset als reserve gebruiken.

dimitriepeijen@gmail.com
 
doe mij ook maar een PMetje met de prijs en opties ;)

en anders een mail, maar die wil nog wel eens dingen tegenhouden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan