racen in de buurt van eindhoven?

zo snel mogelijk een rondje Rondweg b.v.? *D
Bij het Strijps bultje kun je goed snelheid maken...... Tussen Kennedylaan en de Berenkuil ook en na de Berenkuil tot kruispunt Tongelresestraat (of het moet op groen staan)! Dan over 2 van de smerigste kruispunten van Brabant, kruising Hugo van der Goeslaan/Geldropseweg en kruising Piuslaan/Leenderweg. Vrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 
Ooh ja, bij de Berenkuil kun je komende vanuit Woensel ook ff links richting Helliemond knallen over de Helliemondweg. Daar controleren ze toch nooit :X . En dan weer terug om je rondje Rondweg af te maken.
 
Ja, ik zat maar te kloten. Was deze ;) vergeten in mn vorige post....
haha ik ken jou ondertussen wel
wij hebben meer van dit soort discussies :P
maar sinds ik op circuit heb gereden rij ik een stuk rustiger op de openbare weg
geloof mij op het circuit rijd velen malen relaxter hrd dan op de openbare weg
 
haha ik ken jou ondertussen wel
wij hebben meer van dit soort discussies :P
maar sinds ik op circuit heb gereden rij ik een stuk rustiger op de openbare weg
geloof mij op het circuit rijd velen malen relaxter hrd dan op de openbare weg

Ja heb je helemaal gelijk in. Ik wil het z.s.m. 1 keren :P gaan doen. Heb soms last van opgefokt rijgedrag en dat komt mijn gezondheid als het tegenzit niet ten goede uiteindelijk.
 
racen in de buurt van eindhoven?
Circuit van Zolder
voor de rest (dus op straat) is geen racen , just a deathwish :( |( :z :Z :?
:^

Racen op openbare weg is nogal dom...Ik rijd liever wat flinker door, dan dat ik ga racen.. Racen is voor het circuit. Tip van flip: boek eens een circuitdagje, gegarandeerd de tijd van je leven.
 
is zo ik wil binnenkort een keertje naar zolder voor de eerste keer, lijkt me wel vet! 8-) tips voor op het cirquit?
 
Ja ,niet boven je kunnen rijden (geld ook voor openbare weg)en in zolder beginnen met een nivo 1 cursus.Anders rijd je waarschijnlijk alleen de rest maar in de weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan