racen met je brik ?

race1.JPG

barbeque.jpg


:)
 
Gaaf, heb ik wel zin in :) .
Moeten we wel een beetje snel zijn want binnenkort is het natuurlijk allemaal natte pekelzooi en is het gedaan met de grip.

Circuitdagje lijkt me ook heel mooi maar met de bleer-pijp die er nu onder zit kan ik waarschijnlijk niet eens legaal de pits uitrijden B| .

En hengelo is een prima locatie, niks mis mee :+ .
 
Denk eerder dat we het in het voorjaar, begin zomer moeten gaan doen. Kunnen sommige ook hun motor rijden hebben. Zijn nog diverse person en hier die hun brikkie in staat van ontbinding/restauratie hebben *D
 
hehe dirk, gelukkig wat medelijden met ons brikkerijders en het duurt allemaal al zo lang..maar aankomend voorjaar is ie zeker klaar (en ben ik de snelste,,, :z )
 
we kenne ook de kuipen van ons pa zn k1200rs d'r afslopen en daarna matzwart spuiten :9 , misschien wordt ie de motor dan ook nog kwijt aan 1 van de ratten hier..

ding staat al maanden op internet maar nog steeds niet weg :( :( hij moet 'm ff eerst verkope, dan kandie mijn groene "kope" :)
 
Circuitdagje lijkt me ook heel mooi maar met de bleer-pijp die er nu onder zit kan ik waarschijnlijk niet eens legaal de pits uitrijden B| .

En hengelo is een prima locatie, niks mis mee :+ .
He is straat circuit voor brikken, dus we hebben geen regels m.b.t. geluidsniveau, anders kan de helft van ons niet meedoen. :)
 
He is straat circuit voor brikken, dus we hebben geen regels m.b.t. geluidsniveau, anders kan de helft van ons niet meedoen. :)
hoe krijg je zoiets georganiseed ?

ik bedoel een stuk circuit afzetten ( waar dan ook ).

de rest is natuurlijk grote gein en niet seriues
 
ergens in belgie wat een grap
we hebben er hier geen,de straatcircuits zijn zeer moeilijk om ze te verkrijgen en de racecircuits zijn onbetaalbaar ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan