racen met je brik ?

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Aangezien de finishing toch van mijn CB400f circuitreesert eraan komt, het kreng wordt gespoten eerdaags, vroeg ik mezelf af wanneer ik met het ding legaal in welke klasse kan deelnemen..

Verders ; zijn er brikkers die het zien zitten om een keer bijv. in Hengelo of zo een brik-in te houden en een dag te organiseren om met elkaar de brikken te kruissen ?? 8-)
 
Hoezoooo in Hengeloooo? :?

Ik weet niet of er raceklasses zijn voor straatbrikken. Zal je bij de KNMV moeten informeren. Zullen wel sterrendagen of circuitdagen worden.
Ik zit er ook aan te denken t.z.t. met de T 125. Die kan waarschijnlijk wel meedoen in de historische klasse.
 
bij ons in belgie kan je mee racen met een klassiekr als je een vergunning aanvraagt,weet wel niet met welke motoren in welke klasse
Wat je wel kan doen is het vrij rijden tijdens raceweekends,natuurlijk op eigen risico
 
Er zijn wel echt georganiseerde klassieke races in NL, maar die schijnen zo populair te zijn dat je je er niet meer voor aan kunt melden :?

Dus toch maar gewoon de straat op 8-)

De CRT en HMV organiseren deze races. www.crt.nl / www.hmv.nl (gokje :? )
 
ik vind 140 al veels te hard op dat zwabberding :-)

Ach heb 150 gereden, zwabberen valt wel mee, billen samenknijpen bevorderd de stabiliteit :+

@Tria dus wanneer organiseren we een straatrace? Wel als het warm is anders worden mijn bandjes niet goed warm :) Of zal ik toch maar een setje "for racing purposes only" aanschaffen. Zijn niet zo duur, maar gaan dan ook maar 3000KM mee.

Ik zie 't al helemaal voor me, met de aanhanger naar de locatie, brik prepareren (olie bijvullen), warm draaien, weer olie bijvullen en dan gaan. Als we daan aangehouden worden door de politie kunnen ze alleen maar respect voor de oudjes hebben 8-)
 
Jup, da's ongeveer de bedoeling toch, gaan racen met de kleine (maar waarschijnlijk ook op de weg). Niet in een competitie, maar af en toe samen met wat vrienden met hetzelfde idee een circuit-dagje mee pikken. April 2005 is trouwens iets waar ik naar uitkijk, dan is het Seventies Cycle Track Day, alleen ouwe brikken op Croix, wordt lachen. Astie klaar is, ben ik er met de kleine, anders leen ik er wel eentje van iemand anders effe.
 
Ach heb 150 gereden, zwabberen valt wel mee, billen samenknijpen bevorderd de stabiliteit :+

@Tria dus wanneer organiseren we een straatrace? Wel als het warm is anders worden mijn bandjes niet goed warm :) Of zal ik toch maar een setje "for racing purposes only" aanschaffen. Zijn niet zo duur, maar gaan dan ook maar 3000KM mee.

Ik zie 't al helemaal voor me, met de aanhanger naar de locatie, brik prepareren (olie bijvullen), warm draaien, weer olie bijvullen en dan gaan. Als we daan aangehouden worden door de politie kunnen ze alleen maar respect voor de oudjes hebben 8-)


wel gaaf idee voor in de zomer idd!! ff centraal puntje pikken met mooi terrasje(stel voor het o zo schooooone brabent ;) ), stukkie toeren(racen), gave fotoshoot maken :z :z :z *D
 
we moeten voor aankomend jaar maar eens wat gaan organiseren...Maken we van dittes het centrale circuittopic ? Ik zal Ron wel es efkes vragen of we de leiding willen nemen in de organisatie van zoiets voor aankomend jaar.... *D

ROOOOOOOOOOOONNNNNNNNN....aan het weerrrruuuukkkk :P
 
we moeten voor aankomend jaar maar eens wat gaan organiseren...Maken we van dittes het centrale circuittopic ? Ik zal Ron wel es efkes vragen of we de leiding willen nemen in de organisatie van zoiets voor aankomend jaar.... *D

ROOOOOOOOOOOONNNNNNNNN....aan het weerrrruuuukkkk :P

IPV van de BBQ ?
 
Ok hier de eerste regels

1. olielekkende brikken zijn toegestaan (tuurlijk) maar wel schelpenzand meenemen en een veger en blik.
2. benzinelekkende brikken zijn ook toegestaan maar wel vanuit de pits starten.

Zo en nu nog een weg zoeken waar geen zoap op ligt. Daar onze remwegen beduidend langer zijn moeten we ook asfalt vermijden wat het nog langer maakt.
 
we moeten voor aankomend jaar maar eens wat gaan organiseren...Maken we van dittes het centrale circuittopic ? Ik zal Ron wel es efkes vragen of we de leiding willen nemen in de organisatie van zoiets voor aankomend jaar.... *D

ROOOOOOOOOOOONNNNNNNNN....aan het weerrrruuuukkkk :P
Lijkt me leuk, een keer met mijn zwabbertiet het circuit op.

img2.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan