Racen met klassieke motoren


Ik heb de foto’s van 2017 even opgezocht en zie angstvallig weinig publiek in het rennerskwartier. Wel af en toe op afstand. Kan een slimme fotograaf zijn, maar is iemand uit dit topic wel eens bij deze historische TT geweest en mag je als publiek inderdaad niet naar de motoren en hun bereiders of schat ik hef verkeerd in?
Je mag je gewoon als publiek door het rennerskwartier lopen
 
Het is wel rustig hier. Radiostilte sinds de historische TT in Gramsbergen.
Mooi retro is niet lelijk. Zeker op de foto ziet het er wel geinig uit. De enkelzijdige swingarm is dan wel misplaatst en ‘groeten uit China’ had van mijn ook niet perse gehoeven.
Maar ‘t ziet er grappig uit. High end volgens het artikel.
 
Zou iemand mij verder kunnen helpen mbt de waarde van deze carburateurs? Keihin cr900 31mm. Mag ook via pb.
IMG-20230119-WA0000.jpeg
IMG-20230119-WA0002.jpeg
IMG-20230119-WA0004.jpeg
IMG-20230119-WA0006.jpeg
 
Wil je ze kopen of verkopen? Zien er verder wel netjes uit. Bij wat voor fiets horen ze?

Een nieuw setje CR specials (waarvan dit een soort voorlopers lijken) kost ook zomaar €1.250,-- maar dat zegt niet zoveel lijkt me.... dus ik kan je verder niet echt helpen. Wat ik wel weet is dat sommige klassieke carburateurs haast goud kosten en ik daar geen reet van snap, maarja dat ligt mee aan mij _O-
 
Prijzen liggen inderdaad rond de 1200 tot 2000,-,dus ergens in die regionen zal de waarde liggen.
Schijnen goed te werken en passen op oa de Kawa Z1.
 
Prijzen liggen inderdaad rond de 1200 tot 2000,-,dus ergens in die regionen zal de waarde liggen.
Schijnen goed te werken en passen op oa de Kawa Z1.

Afhankelijk van de inwendige staat zijn dat de prijzen die gevraagd worden voor een goed ogende set. (eerder 1200,- qua verkoop)
Ik heb 3 sets thuis liggen voor mijn CR750 de afstand is dan iets anders en de assen zijn wat korter. Maar daar zijn ze na wat aanpaswerk ook goed voor geschikt. Origineel zijn de behuizingen op heel erg veel Honda racers gebruikt, waarbij de tussenafstand per fiets anders was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan