De koelman
MF veteraan
3 uren van Oss en bikers classicsLekker man! Wanneer gaan ze ingezet worden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
3 uren van Oss en bikers classicsLekker man! Wanneer gaan ze ingezet worden?
Heel goed Bikers classics ga ik in ieder geval weer de monteur uithangen voor een team. Beetje afhankelijk van hoe het in Oschersleben zal gaan neem ik mn brommer misschien mee.... Staat nog hoog op het verlanglijstje om een keer op spa te rijden3 uren van Oss en bikers classics
Thx, de gele is een GSX1100 Wiseco TET xr69 frameHallo, geweldige motoren vd Koelman. Welk type is die geel / witte ?
Thx, de gele is een GSX1100 Wiseco TET xr69 frame
Als corona het toe laat wel. Daar hangt alles vanaf. Aantal demo's zijn bevestigd, nu de vergunningen nogWat denk je? Gaat dit jaar met de sam demoracen nog wat worden?
Fzr 600 blok ?Dat zijspan... en de omgang met @leotje60 het gaat steeds meer kriebelen. Wel met een minder exclusief blok erin.
Mooi man De gevaren kennen is al een goeie stap in de richting denk ik, ze vooral heel serieus nemen en er alles aan doen om ze binnen de perken te houden gaat je vast een mooie ervaring opleveren.
De cowboys die dat minder of niet doen....
Post maar eens wat plaatjes van die vette BSA dan
Vooruit dan maar deze moet wel kunnen denk ik.Mooi man De gevaren kennen is al een goeie stap in de richting denk ik, ze vooral heel serieus nemen en er alles aan doen om ze binnen de perken te houden gaat je vast een mooie ervaring opleveren.
De cowboys die dat minder of niet doen....
Post maar eens wat plaatjes van die vette BSA dan
Mooi hoor, vette remmen trommels verplicht neem ik aan. Hoeveel pk's gaat dat blok leveren denk je?Vooruit dan maar deze moet wel kunnen denk ik.
Bekijk bijlage 1605210
Dit was de staat begin zaterdag ochtend, zaterdag avond waren we alweer een stuk verder gelukkig. In Mei moet hij rijden.....
Ja voor de klasse waar deze motor wordt ingeschreven zijn remtrommels de enige optie. En dan zijn dit ongeveer de beste keus. Dit blok is nog leeg, en Mei komt best snel dichterbij. Is wel de bedoeling dat dit blok originele carters, cilinder en cilinderkop wordt gebruikt. En dan opgebouwd met nieuwe slijtage onderdelen uiteraard. Nieuwe krukas, drijfstang, zuiger misschien zelfs nog wel een nette gebruikte end. Maar wel gewoon volgens originele standaard. Ik denk dat we dan blij mogen zijn met 45/46 pk en max 7,000 rpm.Mooi hoor, vette remmen trommels verplicht neem ik aan. Hoeveel pk's gaat dat blok leveren denk je?
Ja idd @oldskoolgsxr kan het zo mooi en meeslepend echt opschrijven dat je begint na te denken...... Das nooit goed.Als ik het lees en er alleen over nadenk is het al schijt eng. Dus je schrijft het mooi op
Jij moet, net als ik, voorlopig alleen maar even nadenken over het op tijd afkrijgen van je fiets voor de wedstrijd Nadenken over waar je aan gaat deelnemen komt wel als je fiets af is en je gaat testenJa idd @oldskoolgsxr kan het zo mooi en meeslepend echt opschrijven dat je begint na te denken...... Das nooit goed.
haha...Ja idd @oldskoolgsxr kan het zo mooi en meeslepend echt opschrijven dat je begint na te denken...... Das nooit goed.
Ja idd @oldskoolgsxr kan het zo mooi en meeslepend echt opschrijven dat je begint na te denken...... Das nooit goed.
Dat klinkt als een hele gezonde kijk op het racen. Op een permanent circuit kun je natuurlijk wat eenvoudiger tot het gaatje, maar ik kan me wel iets voorstellen bij de sensatie van een stratencircuit. Ik heb altijd veel geklommen op rotsen, en daar heb je ook hele veilige routes en die wat "spannender" zijn en die hadden destijds ook meer aantrekkingskracht, vergelijkbare situatie denk ik.Als je gewoon een dikke 5 seconden in je broekzak meeneemt en niet tot aan het gaatje raced is er quasi geen vuiltje aan de lucht.
Zoek je jou grenzen of die van de brommer op stratencircuits, dan zijn de sensaties geweldig, maar de gevolgen heel soms dramatisch.
anno 2021 : I choose live