Racen of vrij rijden op een NAKED

MF op zich wel :+ Maarre… rijdt worldbeater eigenlijk wel op een naked? Ik zie elke keer een S1000RR in de plaatjes :P
Ik was op CPZ in de war en zat in het verkeerde topic (dacht dat dit het circuitbanden topic was, op de telefoon is het overzicht wat minder en het vergeet mij nietje verwelkt).
Maar had pas nog plannen om weer terug naar de enkele R te gaan.
Anyway, als ik het bewust was dan had ik e.a. niet gepost vanaf maandag. :Y ;)

Mijn topsnelheid was trouwens nog iets langzamer dan een mederijder met een GSX-R600.
Wegens een angststoornis en hersenbeschadiging na een verkeersongeluk hoef ik niet hoger dan 255 km/u.
Multitasken is lastig geworden, dus teveel rijders op de baan, hard remmen en terugschakelen + insturen.

Zal nog een foto zoeken van een naked biked rijder die ik maandag in mijn spiegels zag gedurende een aantal ronden van de sessie.
Zoals die op de motor zat.. ongelooflijk.. :} dacht dat die dichterbij kwam, maar ineens zag ik hem niet meer.
Het was wel fantastisch om naar te kijken, kon er echt van genieten. :]

Spiegelen is ook iets van de laatste tijd.
Niemand aan te raden, het hoort natuurlijk niet. _O-
 
Laatst bewerkt:
hehe, was geen kritiek hoor, dit topic kan volgens mij wel wat activiteit gebruiken. was het niet toevallig Pim S? die ziet er ook wel een beetje bokito uit op de naakte ZX10 :+

even topic opleuken :]

9jSW8ST.jpg
 
Wel herkenbaar, race-maatje van mij is ook leraar, kan eigenlijk nooit door de weeks. Ben je wel erg beperkt in wanneer je kunt rijden.
Of helemaal los in de vakantie, je hebt meer vakantiedagen dan in het bedrijfsleven.
Ik kom uit een familie van leraren en heb vier circuitdagen in de schoolvakantie.
Exact gespreid van begin tot eind. :)
 
Of helemaal los in de vakantie, je hebt meer vakantiedagen dan in het bedrijfsleven.
Ik kom uit een familie van leraren en heb vier circuitdagen in de schoolvakantie.
Exact gespreid van begin tot eind. :)

klopt in de vakanties is er meer ruimte, echter is juist de vakantie wat veel tijd inneemt en de gehele gezin tijdens de vakantie jarig is.

Maar dat maakt het niet uit 12 dagen in het jaar is mij ook iets te intensief
 
Goedemiddag heren,
Even voorstellen, mijn naam is Michel.
Verleden jaar voor het eerst een circuitdag meegemaakt op Zandvoort.
Van te voren werd er al gezegd dat het verslavend is en inderdaad dat klopt.
Dit jaar al weer 4 x geweest en volgende week woensdag mag ik weer naar Assen.Ik rijd een Ducatie Monster S4R.
A94026B7-50B0-4DCC-926A-C42A1A695C2C.jpeg
 
Goedemiddag heren,
Even voorstellen, mijn naam is Michel.
Verleden jaar voor het eerst een circuitdag meegemaakt op Zandvoort.
Van te voren werd er al gezegd dat het verslavend is en inderdaad dat klopt.
Dit jaar al weer 4 x geweest en volgende week woensdag mag ik weer naar Assen.Ik rijd een Ducatie Monster S4R.Bekijk bijlage 1534874
Welkom !!
 
hehe, was geen kritiek hoor, dit topic kan volgens mij wel wat activiteit gebruiken. was het niet toevallig Pim S? die ziet er ook wel een beetje bokito uit op de naakte ZX10 :+
Die probeert idd als een brute gorilla :} te bukken voor de wind volgens mij. :+
Snelle gast wat ik gelezen had.

Ik zie alleen deze rijders.. ik denk aan die zwarte, vanaf de voorkant zag die zwarte er als een slang uit in mijn spiegels.
Goede hellingshoek en lange knie naar buiten. Moooi. :t

59.jpg


En ook netjes deze twee, maar eentje is een undercover met zijn MSL pak? :+

61.jpg
74.jpg
 
En ook netjes deze twee, maar eentje is een undercover met zijn MSL pak? :+

Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Zit een beetje te surfen / kijken naar info over circuitmotoren kom ik opeens een foto van mezelf tegen! Toch maar even een account gemaakt om hoi te zeggen :W

Ben zelf vorig jaar begonnen met circuitrijden, na een aantal rijvaardigheidstrainingen bij MCT had ik het virus al gauw te pakken... Nu is rijden op straat ineens niet zo interessant meer, wat erg jammer is voor de portemonnee :N Vandaar dat ik ook een voorzichtig zit te kijken naar een racertje voor enkelt op het circuit.

Niks tegen mijn striple hoor! Rijdt werkelijk fantastisch als je het mij vraagt, het voelt zo makkelijk. En je krijgt een erg leuk kat en muisspel met sportfietsen; topsnelheid mist ie wel een beetje namelijk maar ik kon maandag behoorlijk wat goedmaken in de bochten. Stiekem wel een beetje trots op mijn 'promotie' naar 3A en een 2:03 :]

xx.jpg
 
Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Zit een beetje te surfen / kijken naar info over circuitmotoren kom ik opeens een foto van mezelf tegen! Toch maar even een account gemaakt om hoi te zeggen :W

Ben zelf vorig jaar begonnen met circuitrijden, na een aantal rijvaardigheidstrainingen bij MCT had ik het virus al gauw te pakken... Nu is rijden op straat ineens niet zo interessant meer, wat erg jammer is voor de portemonnee :N Vandaar dat ik ook een voorzichtig zit te kijken naar een racertje voor enkelt op het circuit.

Niks tegen mijn striple hoor! Rijdt werkelijk fantastisch als je het mij vraagt, het voelt zo makkelijk. En je krijgt een erg leuk kat en muisspel met sportfietsen; topsnelheid mist ie wel een beetje namelijk maar ik kon maandag behoorlijk wat goedmaken in de bochten. Stiekem wel een beetje trots op mijn 'promotie' naar 3A en een 2:03 :]

Bekijk bijlage 1535230

En juist dat spelletje vindt ik zo leuk met een naked
 
Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Zit een beetje te surfen / kijken naar info over circuitmotoren kom ik opeens een foto van mezelf tegen! Toch maar even een account gemaakt om hoi te zeggen :W

Ben zelf vorig jaar begonnen met circuitrijden, na een aantal rijvaardigheidstrainingen bij MCT had ik het virus al gauw te pakken... Nu is rijden op straat ineens niet zo interessant meer, wat erg jammer is voor de portemonnee :N Vandaar dat ik ook een voorzichtig zit te kijken naar een racertje voor enkelt op het circuit.

Niks tegen mijn striple hoor! Rijdt werkelijk fantastisch als je het mij vraagt, het voelt zo makkelijk. En je krijgt een erg leuk kat en muisspel met sportfietsen; topsnelheid mist ie wel een beetje namelijk maar ik kon maandag behoorlijk wat goedmaken in de bochten. Stiekem wel een beetje trots op mijn 'promotie' naar 3A en een 2:03 :]

Bekijk bijlage 1535230

En jij denkt dat het dan goedkoper wordt 🤔think again🤗
 
Welke must have mods hebben jullie op jullie naked’s.
Ben alweer aan het bedenken welke mods ik aankomende zomer ga doorvoeren
 
Terug
Bovenaan Onderaan