anders een vinales uitvoeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Electronische hulp terugschroeven naar het minimum? Spiegels eraf, niet schrikken van de beperkte grondspeling van standaard voetsteunen, bandenspanning van straatbanden niet te hoog of te laag, oppassen met ABS, uhhhHet rijden zelf zal wel loslopen verwacht ik, het is nog steeds gewoon een rondje rechtsom, meer of ik nog dingen moet aanpassen aan de motor. Recall voor de falende remblokken heeft hij in ieder geval achter de rug, dus hopelijk blijft het frictiemateriaal zitten.
Die grondspeling is op straat al een puntje dus dat wordt nog wat .Volgens mij vernomen dat als hij op track staat ABS niet zo sterk aanwezig is.Electronische hulp terugschroeven naar het minimum? Spiegels eraf, niet schrikken van de beperkte grondspeling van standaard voetsteunen, bandenspanning van straatbanden niet te hoog of te laag, oppassen met ABS, uhhh
Mijn circuitmotor is stuk dus de 765 rs gaat morgen mee naar Assen. Demping is enigszins afgesteld en staat op sportsmart 2 max banden, verder kompleet standaard. Nog zaken waar ik op moet letten?
Die grondspeling is op straat al een puntje dus dat wordt nog wat
Ongetwijfeld, ik rijd ook maar wat rond. Maar hoe doe je dat bij ossebroeken? Echt als 2 bochten nemen?Dan stuur je verkeerd/te langzaam. De motor sneller omgooien, dan heb je minder lean nodig. Eén van de pluspunten van een naked! Dit kan heel makkelijk omdat je een groot stuur hebt.
Dit, en waarschijnlijk kun je nog meer met je lichaam naast de motor en moet je dus wat meer doen met je houding.Dan stuur je verkeerd/te langzaam. De motor sneller omgooien, dan heb je minder lean nodig. Eén van de pluspunten van een naked! Dit kan heel makkelijk omdat je een groot stuur hebt.
Haha, sorry dat is wat kort door de bocht, ik heb wel vaste rempunten en heb wel targets op de baan waar ik op mik natuurlijk qua insturen en uitkomen. Anders zou ik een behoorlijk ongeleid projectiel zijn en had ik denk ik al vaak op mijn snufferd gelegen.Als je wilt verbeteren, moet je proberen elke ronde op de zelfde lijn/rempunten/schakelpatroon te zitten en proberen constante rondetijden rijden. Vandaar uit kijken hoe en waar je kunt verbeteren. Pak de bochten aan waar je het meeste moeite mee hebt. Gewoon wat rondrijden, bereik je niks mee. Teveel info om te verwerken en te veel factoren waar je mee te maken krijgt wat vaak helemaal niet nodig is.
Hangt van je referentiekader af, als je een supersport gewend bent die wat meer op de neus gezet is en een andere (lees hogere) rearset heeft is het wel even wennen.Ben benieuwd naar de ervaringen, zo beroerd is de grondspeling toch niet op een triumph? Of is het wat anders?
Klopt, staan zelfs hoger op de poten dan de Daytona.Dacht dat die Triumphs wel aardig op hun supersport broertjes leken
Op de foto's lijkt hij vrij snel om te gooien met topkuip, je hebt er alleen een grindbak voor nodig . Maar je kunt er ook een hoog stuur opgooien en dan heb je een S1000R. Alleen na mijn proefrit daarop zou ik dat niet direct aanraden, stuur begint op die motor enorm snel te klapperen als je een klein beetje enthousiast rijdt.
De S1000R heb ik ook gehad, de vering op dynamic zetten en het gaat eigenlijk wel goed.
Alleen nu rij ik vijftien seconden sneller dan in 2017... zou het even opnieuw moeten testen.
Main mod voor de winter: de standaard stuurbuis vervangen voor een dragbar voor meer gevoel met de voorkant en om makkelijker voorover te liggen op de rechte stukken.
Mijn motor heeft standaard een buis met 80 mm verhoging en 80 mm pull back en een lengte van 730. Op Marktplaats heb ik een buis van LSL gescoord met 0 verhoging, 115 mm pullback en een lengte van 740. Ik ben van plan om hem nog wat naar beneden te kantelen voor minder pullback en een ergonomischere houding van m'n polsen, dat wordt een beetje experimenteren.
En luitjes, iedereen alles heel gehouden ???
Wat zijn de mods voor deze winter of gaat het dekentje erover en we zijn klaar?
Mijn To do voor komende winter:
- batterij op peil houden
- banden scoren voor volgend seizoen (check)
- regenset scoren voor volgend seizoen (check)
- nieuwe kleurstelling, permanent kleedje aanbrengen, ik denk kleurstellingen gevonden te hebben maar, verander nog steeds van gedacht
- zijstandaard monteren en onderkuip aanpassen om plaats te maken
- er wekelijks gaan opzetten en 'vruum vruuum' geluiden maken teneinde de 5 mnd winterstop te overbruggen