Racen of vrij rijden op een NAKED

Weet niet of ik het hier nou gelezen had, maar een stukje plaklood voor het wielen balanceren op je stuuruitslag nokje, of op je frame aanslag plakken, kan allicht helpen tegen ongewenst stuur/tank contact O-)
 
Ik ben ook terug naar de naked gegaan haha in 2010 men eerste supersport gekocht(daarvoor Naked).
En nu sinds kort terug op een naked.
Men rondetijden zijn voorlopig veel langzamer dan men pb s op de racer gezet maar je kunt ook geen motoren met slicks aftermarket vering qs 175-200pk bandenwarmers etc vergelijken met een motor die bijna volledig standaard is op straat banden met de helft aan pks.
Langzaam maar zeker zullen er wel upgrades komen en de tijden een beetje naar beneden gaan.
Verwacht wel niet om er pbs mee te halen maar ik heb nu terug meer plezier in het rijden en als bonus kost het een pak minder ook.
 

Bijlagen

  • 1626978027059.jpg
    1626978027059.jpg
    34,7 KB · Weergaven: 48
Ik ben ook terug naar de naked gegaan haha in 2010 men eerste supersport gekocht(daarvoor Naked).
En nu sinds kort terug op een naked.
Men rondetijden zijn voorlopig veel langzamer dan men pb s op de racer gezet maar je kunt ook geen motoren met slicks aftermarket vering qs 175-200pk bandenwarmers etc vergelijken met een motor die bijna volledig standaard is op straat banden met de helft aan pks.
Langzaam maar zeker zullen er wel upgrades komen en de tijden een beetje naar beneden gaan.
Verwacht wel niet om er pbs mee te halen maar ik heb nu terug meer plezier in het rijden en als bonus kost het een pak minder ook.


Hoi Tom, Naked rules 💪🏼
 
Ik ben ook terug naar de naked gegaan haha in 2010 men eerste supersport gekocht(daarvoor Naked).
En nu sinds kort terug op een naked.
Men rondetijden zijn voorlopig veel langzamer dan men pb s op de racer gezet maar je kunt ook geen motoren met slicks aftermarket vering qs 175-200pk bandenwarmers etc vergelijken met een motor die bijna volledig standaard is op straat banden met de helft aan pks.
Langzaam maar zeker zullen er wel upgrades komen en de tijden een beetje naar beneden gaan.
Verwacht wel niet om er pbs mee te halen maar ik heb nu terug meer plezier in het rijden en als bonus kost het een pak minder ook.
Als je hier niet ook 10k inpompt 😅 (dan kost het inderdaad een pak minder)
 
Ik ben ook terug naar de naked gegaan haha in 2010 men eerste supersport gekocht(daarvoor Naked).
En nu sinds kort terug op een naked.
Men rondetijden zijn voorlopig veel langzamer dan men pb s op de racer gezet maar je kunt ook geen motoren met slicks aftermarket vering qs 175-200pk bandenwarmers etc vergelijken met een motor die bijna volledig standaard is op straat banden met de helft aan pks.
Langzaam maar zeker zullen er wel upgrades komen en de tijden een beetje naar beneden gaan.
Verwacht wel niet om er pbs mee te halen maar ik heb nu terug meer plezier in het rijden en als bonus kost het een pak minder ook.

Nou...volgens mij reed Arie Vos 1.48 op Assen, met een antieke Street. Mogelijkheden zat dus, talent ehhh....effe minder.
 
Heb tot nu toe 4 dagen gereden ermee.
En kwa bandenslijtage en benzine verbruik is het allessinds een stuk minder dan een zx10 met 200pk.
Maarja ik was al traag met 200pk dus verwacht niet teveel van me.
Ik weet wat er mogelijk is kwa tijden met deze motor en zit er nog ver van af heb een mooi voorbeeld van tijden van een andere snelle piloot die met zelfde streetje reed die zit nu p2 in klassement cb500trophy.

Maar kan nog veel oefenen en 10k zal het wel niet worden maar als de zx10r verkocht is zal ik er wel weer 1000-2000 e in pompen voornamelijk vering en rempompje andere schijfjes maar dan is het nog relatief een goedkope motor ivm zx10r dat was de eerste maar denk ik laatste keer dat ik zoveel spendeer aan een motor.
 
Hoi,

Ik zal mezelf ook even melden hier.
Sinds een week of 4 een CB500 gekocht, met als doel: toekomstige regenfiets voor mij en m'n dochter op onze circuitdagen.
(Als je eenmaal een "regen-Kech" hebt gekocht, regent t ook niet meer blijkbaar _O-)
Ik heb 'm twee weken geleden voor het eerst getest, in originele staat op de clippons na.
De originele voetsteunen hier helaas ook nog op de fiets omdat de nieuwe remschakelset nog niet binnen was.
Dat gaf niet zo'n vertrouwd gevoel omdat je in elke bocht alles aan de grond rijd.
Maar de fun was er zeker niet minder om.
Nu druk aan het knutselen om hem "racewaardig" te maken voor volgende week.
Dan kunnen we weer 3 dagen testen & spelen 8-)



ScreenShot055514.jpg
 
Heb tot nu toe 4 dagen gereden ermee.
En kwa bandenslijtage en benzine verbruik is het allessinds een stuk minder dan een zx10 met 200pk.
Maarja ik was al traag met 200pk dus verwacht niet teveel van me.
Ik weet wat er mogelijk is kwa tijden met deze motor en zit er nog ver van af heb een mooi voorbeeld van tijden van een andere snelle piloot die met zelfde streetje reed die zit nu p2 in klassement cb500trophy.

Maar kan nog veel oefenen en 10k zal het wel niet worden maar als de zx10r verkocht is zal ik er wel weer 1000-2000 e in pompen voornamelijk vering en rempompje andere schijfjes maar dan is het nog relatief een goedkope motor ivm zx10r dat was de eerste maar denk ik laatste keer dat ik zoveel spendeer aan een motor.
Trek gewoon de kuipen van de zx10 af😬
 
Ding is met kuipen al niet aan de grond te houden tot je ver over de 200 zit zonder kuipwerk en recht stuur zou helemaal niet mee te rijden zijn.
Haha zelf op circuit heel weinig volgas met street durf ik tenminste aan dat gas draaien.
Die filmpjes van jou zagen er toch altijd wel snel uit. :9~
 
Die filmpjes van jou zagen er toch altijd wel snel uit. :9~
Linkjes!
Ding is met kuipen al niet aan de grond te houden tot je ver over de 200 zit zonder kuipwerk en recht stuur zou helemaal niet mee te rijden zijn.
Haha zelf op circuit heel weinig volgas met street durf ik tenminste aan dat gas draaien.
Edit* ahja 2016+ model heeft wel wat meer te vertellen.
Mijn 2004 is tegenwoordig prima te doen, zelfs 17/46 vertand😅
Maar ik weeg zelf 100kg dus dat helpt mee tegen de wheely's..
 
Laatst bewerkt:
Ja ik weeg maar een goeie 60kg en feit dat ik nog eens 30kg van die zx10 heb afgekregen helpt ook niet om het aan de grond te houden haha.
Op zx10 heb ik niet echt snelle filmpjes vind ik zelf...
Op men oudere k5 wel (voor een amateur dan).
1.10 mettet vb xavier Simeon die doet 1.05 op een standaard gixxer dus alles is relatief he...
 
  • Leuk
Waarderingen: PimS
Ja ik weeg maar een goeie 60kg en feit dat ik nog eens 30kg van die zx10 heb afgekregen helpt ook niet om het aan de grond te houden haha.
Op zx10 heb ik niet echt snelle filmpjes vind ik zelf...
Op men oudere k5 wel (voor een amateur dan).
1.10 mettet vb xavier Simeon die doet 1.05 op een standaard gixxer dus alles is relatief he...
Dat lijkt mij inderdaad wel een uitdaging😅
 
Hoi,

Ik zal mezelf ook even melden hier.
Sinds een week of 4 een CB500 gekocht, met als doel: toekomstige regenfiets voor mij en m'n dochter op onze circuitdagen.
(Als je eenmaal een "regen-Kech" hebt gekocht, regent t ook niet meer blijkbaar _O-)
Ik heb 'm twee weken geleden voor het eerst getest, in originele staat op de clippons na.
De originele voetsteunen hier helaas ook nog op de fiets omdat de nieuwe remschakelset nog niet binnen was.
Dat gaf niet zo'n vertrouwd gevoel omdat je in elke bocht alles aan de grond rijd.
Maar de fun was er zeker niet minder om.
Nu druk aan het knutselen om hem "racewaardig" te maken voor volgende week.
Dan kunnen we weer 3 dagen testen & spelen 8-)



Bekijk bijlage 1659770
Goh....kom ik jou hier ook al tegen? 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan