Racen of vrij rijden op een NAKED


Die R7 lijkt me echt heerlijk om erbij te hebben voor straat en circuit gebruik!
Ziet er ook gewoon top uit.
Maar 7k erbij voor alle GYTR goodies? Ben je wel de baller op de trackdays! _O-

1665387226418.png
 

Die R7 lijkt me echt heerlijk om erbij te hebben voor straat en circuit gebruik!
Ziet er ook gewoon top uit.
Maar 7k erbij voor alle GYTR goodies? Ben je wel de baller op de trackdays! _O-

Bekijk bijlage 1811907
Niet alle goodies kan je monteren.
De race ECU gaat niet samen met de verlichting.
Althans, Ten Kate Racing vertelde dat bij mijn informeren over de R3 en alle GYTR goodies erop.
(Race ECU, race ABS, andere nokkenassen, dunne voetpakking en een setje hoge compressie zuigers)

Is een R6 dan niet sneller en makkelijker om te bouwen dan de R7.. :)
 
Ok, idd niet bolt-on dan.
R3 ook wel leuk spul: 49pk met de GYTR upgrades volgens MCN.
Gewicht zal dan ook wel een stuk lager zijn dan de standaard 169kg.

Ja, is ook leuk.
Maar dan niet meer zomaar geschikt voor op straat te maken.
Eigen kabelboom trekken voor de verlichting en knippers zou nog wel lukken denk ik.
Maar niet OEM Yamaha/GYTR. :)
 
Ik blijf twijfelen over wat ik ga doen met men street.
Begonnen op bijna standaard motor nu al redelijk wat aanpassingen verder na 2 seizoenen en al bij al heel tevreden mee!

Voel me er erg goed op en men rondetijden zijn zeker naar men verwachtingen.

Laatste wat ik gedaan heb is ander kontje voor circuit geplaatst en is zeker een verbetering iets hoger zitten enz.

Maar ben nog altijd niet helemaal tevreden over men houding heb nog het originele recht stuur.
Heb dit wel naar achter gekanteld al.

Nu twijfel ik of een lsl dragbar die is iets platter en lager.
Of 20mm verhoogde clipons van lsl met hoek van 4 graden dus niet heel extreem.
Optie nummer 2 dan zit ik bijna als op een Daytona 😅
Maar heeft wel voordelen meer gewicht op de voorkant en makkelijker naast de motor hangen met bovenlichaam.
Recht stuur vind ik er kwa looks wel beter op passen.
 
Vind hoge clipons op een street wel cool. Dure krengen wel die LSL's.
Je hebt wel geen koplampen meer maar denk toch een grote kans dat die clipons gaan raken met je voorste kuipje.
 
Ja idd kan ze met korting krijgen voor een 135 e zonder stuurbuizen....
Er zijn goedkopere alternatieven maar ik wil wel verhoogde hebben met een niet te agressieve hoek en dan is er niet zoveel te kiezen.🙂

Hier nog 2 foto's van laatste circuitdag met ander kontje niet heel duidelijk maar vind dat men armen dichter bij of tegen de tank moeten en bovenlichaam lager en meer er naast nog.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-11-25-11-58-06-01_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Screenshot_2022-11-25-11-58-06-01_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    68,7 KB · Weergaven: 48
  • Screenshot_2022-11-25-11-53-18-36_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Screenshot_2022-11-25-11-53-18-36_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    64,2 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Ja idd kan ze met korting krijgen voor een 135 e zonder stuurbuizen....
Er zijn goedkopere alternatieven maar ik wil wel verhoogde hebben met een niet te agressieve hoek en dan is er niet zoveel te kiezen.🙂

Hier nog 2 foto's van laatste circuitdag met ander kontje niet heel duidelijk maar vind dat men armen dichter bij of tegen de tank moeten en bovenlichaam lager en meer er naast nog.

Dat met de houding herken ik. Zit er onderhand op dezelfde wijze erop
 
Gewoon een dragbar nemen, bevalt mij hartstikke goed. Het enige nadeel is dat de verstelling aan de bovenkant van m'n voorvork veel slechter bereikbaar is. Voor de rest alleen maar voordelen.
 
Ok zag bij afmetingen 835mm breedte rijd jij er zo mee of stukje afgezaagd?
Is zo een 10 CM breder dan het standaard stuur wat er nu opstaat lijkt me beetje overkill en zal ook niet helpen om bovenlichaam meer naast de motor te krijgen want zo een lange armen heb ik niet😂
Die vering kom ik eigenlijk toch niet aan enige waar ik soms mee experimenteer is rijhoogte.
 
Ok zag bij afmetingen 835mm breedte rijd jij er zo mee of stukje afgezaagd?
Is zo een 10 CM breder dan het standaard stuur wat er nu opstaat lijkt me beetje overkill en zal ook niet helpen om bovenlichaam meer naast de motor te krijgen want zo een lange armen heb ik niet😂
Die vering kom ik eigenlijk toch niet aan enige waar ik soms mee experimenteer is rijhoogte.
835 vs 755 in mijn geval, dus 4 cm per kant. Ik heb niets afgezaagd, maar die extra breedte helpt wel met de routing van kabels: je stuur komt veel lager dus dan zijn remleidingen etc eigenlijk te lang, die extra breedte compenseert dat. Ik ben zelf 1m88 en vind de breedte prima.
 

Bijlagen

  • IMG-20221129-WA0002.jpg
    IMG-20221129-WA0002.jpg
    100,3 KB · Weergaven: 34
Ok ik ben een beetje kleiner 1.76
Heb vorig jaar men aanhangwagen (1.50breedte) proberen indelen zodanig dat er 2 motoren inkunnen (wielklem in de vloer vast gemaakt).
Nu met het origineel stuur komt hij al net niet/wel tegen de wand aan dus dan moet ik weer een paar nieuwe gaatjes in de vloer maken haha.
Denk dat ik wel een cm of 2 per kant zou afdoen om te beginnen/proberen.
 
Ik heb 2dagen ecuyers geboekt met hemelvaart, nog meer mensen van hier die gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan