Racen of vrij rijden op een NAKED

Hier even een update van mijn kant; gisteren de CRT dag "kleintje TT" gereden. Tussen de buien door toch nog hard kunnen rijden.
We waren met de M(h)andlebar crew,5 ouwe mannen op nakeds. Er zijn racers gepasseerd,soms zelfs buitenom..O-)
Nieuw pb met de Superduke..2.01.361
Lachen toch! Nette tijd!
 
Hé snoepers! Beste van beide werelden?? 😝

Zeker maar dit was vroeger ook een naked 🤣 de ex van die sdr rijder hier😉 hier het bewijs,

91A51950-11C9-4CF2-B63C-DF077940B036.jpeg
 
Mijn circuit Tuono V4 projectfiets BIJNA af, ga eergisteren naar de dealer om een setje exup kabels voor de uitlaat, verder was er enkel nog kopkuipje op te monteren en klaar.

Zegt hij, denk dat je frame geplooid is, wielbasis lijkt korter... zucht!

Streep door de rekening alsook door de droomfiets.

(wordt vervolgd)
20200625_205709.jpg
 
Mijn circuit Tuono V4 projectfiets BIJNA af, ga eergisteren naar de dealer om een setje exup kabels voor de uitlaat, verder was er enkel nog kopkuipje op te monteren en klaar.

Zegt hij, denk dat je frame geplooid is, wielbasis lijkt korter... zucht!

Streep door de rekening alsook door de droomfiets.

(wordt vervolgd)Bekijk bijlage 1518523

is dit die wat lang op mp heeft gestaan??
 
Mijn circuit Tuono V4 projectfiets BIJNA af, ga eergisteren naar de dealer om een setje exup kabels voor de uitlaat, verder was er enkel nog kopkuipje op te monteren en klaar.

Zegt hij, denk dat je frame geplooid is, wielbasis lijkt korter... zucht!

Streep door de rekening alsook door de droomfiets.

(wordt vervolgd)Bekijk bijlage 1518523

Frames kunnen ook gericht worden hoor.
Dus hoop nog niet op geven
 
Deze heeft op MP gestaan, idd.

Frames kunnen gericht worden maar, dit is een alu frame. Daarnaast blijft het een risico, zéker met alu frame, richten ook niet bepaald goedkoop. Alles moet namelijk gestript worden.

Ga de fiets met pijn in het hart verkopen zoals ie staat (aan een professioneel), aanstaande zaterdag. Zal gebruikt worden als donor.

Ik ga terwijl verder met zoeken, heb in principe opvolger gevonden, wordt in de loop van juli vervolgd, ik post volgende episode. :)
 
@jin past een frame van een ouder type tuono/rsv4 niet dan.... ?

Past mogelijks wel maar, het is een hele operatie om frames te wisselen. Als achteraf blijkt dat de voorvork 2mm gebogen is, dan ben ik pas echt helemaal gescheten. Daarnaast is het ook een bijzonder tijdrovende operatie...

Ik ga de fiets zaterdag verkopen en de bittere pil slikken. Ik zoek daarna voor een andere oplossing, we zitten tenslotte ook midden in het circuit seizoen en ik heb nog geen meter circuit gereden dit jaar.
 
Deze heeft op MP gestaan, idd.

Frames kunnen gericht worden maar, dit is een alu frame. Daarnaast blijft het een risico, zéker met alu frame, richten ook niet bepaald goedkoop. Alles moet namelijk gestript worden.

Ga de fiets met pijn in het hart verkopen zoals ie staat (aan een professioneel), aanstaande zaterdag. Zal gebruikt worden als donor.

Ik ga terwijl verder met zoeken, heb in principe opvolger gevonden, wordt in de loop van juli vervolgd, ik post volgende episode. :)

alshij dan toch gesloopt kan worden, is het geen idee om de delen ervan te halen zodat je een rsv4 kan ombouwen tot naked? Ik weet niet wat je budget is, maar er staat een hele dikke rsv4 circuit klaar te koop
 
oef, dat is zeker een bittere pil, ding ziet er fantastisch uit -O-

Poten eruit om te laten controleren, en dan goede inspectie van het balhoofd doen?
 
Die voorvork is ook een oude, dit is denk ik een voorpoot uit 2012 ofzoiets.Wel jammer, heb met een 2014 model een 1:52 op Assen gereden met alleen slicks, andere remblokken en een kleine aanpassing aan de vering voor mijn gewicht. Heb nu ook het 1100 factory model en dat is weer een stap voorwaards, als het ding goed is en een beetje afgesteld kan je er zo fabrieksaf serieuze tijden mee rijden. Misschien wel de beste motor na een echte superbike.
 
Terug
Bovenaan Onderaan