Racen of vrij rijden op een NAKED

ik denk er ook wel eens aan met een naked de circuits op te gaan.
Af en toen jeukt het me deze "uit te laten" 🤔
image.jpg

Rij nu met deze,super qua handeling, maar op het motor karakter ben ik wat uitgekeken,.😜
21-07-19 harrie  Inter-Track at Mettet Triump day Group 2 Blue #99.jpg

Dikke klappen is wat ik tegenwoordig prefereer 🤗
'
 
En in bochten de slome buikschuivers😂

Nou ,in mijn visie zou een buikschuiver lastig,voor een motard, kunnen zijn in een bocht,maar op een recht stuk is het snelheid verschil wel eens zo groot dat je op je SS een hartwip krijgt,
Kan gevaarlijk zijn,dat is mijn punt 🤗

Een snelle rijder op een SS vreet elke motard op 😇 is vooral een poppetjes verhaal
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: vino
niet alleen bochtensnelheid , ook met remmen en uitgaande snelheid zie ik vaak een groot verschil.
 
Ik vindt supermoto gasten mega kut om in te halen. De meeste rijden mega onvoorspelbare lijnen ben altijd blij als ik er veilig voorbij ben.

is dat niet zo bij alle rijders die geen ervaring hebben? maakt niet uit wat voor motor er word gereden... ik heb vaak met mensen te maken die niet alleen onvoorspelbare lijnen rijden maar gewoon totaal onvoorspelbaar rijden.
 
is dat niet zo bij alle rijders die geen ervaring hebben? maakt niet uit wat voor motor er word gereden... ik heb vaak met mensen te maken die niet alleen onvoorspelbare lijnen rijden maar gewoon totaal onvoorspelbaar rijden.

Ik ben voor invoering van verplichte cursus(sen) of in ieder geval een toets.
Nu mag iedere jan doedel zo het circuit op om te rijden als een dronkenlap 🧐
 
Ik vind in de snellere groepen in het allegemeen reuze meevallen. Alleen op circuits als mettet en ecuyers rijden de supemotos vaak ook in de snelste groepen. Ze zijn vaak ook erg snel alleen met hele andere lijnen en vindt hun uitremmen altijd gevaarlijk. Aangezien ze heel vroeg naar binnen komen en ik nooit weet wanneer dat is.
 
Vorig jaar met de SV1000N vrij rijden op Zandvoort tussen de racekuipen met slicks.
Zelf met sport/tour banden.

svduuzend.PNG


Ging prima moet ik zeggen :], ondanks dat het m'n 1e keer echt circuitrijden was.

13e tijd van de 24 met 2:17.3
 
Met een Naked op het circuit is hartstikke lachen, vind het ook makkelijker sturen en lekkerder zitten, en qua tijden valt het verschil tov een vergelijkbare sportmotor erg mee.

Zal morgen ff foto's posten :9
 
Altijd Naked gereden, ook op het circuit. Vooral veel op Zandvoort te vinden geweest. Recent wat minder omdat het toch een duur dagje uit is onder de streep.
2:10 op een Hornet 900 doet me nog altijd trots, al zijn tijden ook niet alles. Was vooral veel plezier!
Veelal leuk om de vreemde eend in de bijt te zijn tussen toch vooral veel racers in de groepen 3 en 4 bij MSL. Leverde altijd leuke, positieve en motiverende reacties op!

Volgens mij was/is er ook een MSL instructeur die op een Street Triple 675 met slicks 2 minuten rond kon rijden op Zandvoort. Best knap als je het mij vraagt!

:]
IMG_1314.jpg
 
Hier wat foto's van racen op mijn Ducati Monster 1100S

62654397_2348472431933310_7870707529049702400_o.jpg

62333508_2348471678600052_5714060821726756864_o.jpg

31964258_1759274250853134_7570338544527343616_o.jpg


Monster 1100S uit 2010, volledig standaard alleen andere dempers+ECU.
Rijd met Pirelli Rosso Corsa II voor en Rosso III achter.
Goed voor 1.59 op Assen afgelopen Ducati Club Race. Gek genoeg reed ik met deze motor eerder onder de 2.00 dan met mijn ZX-6R (nu 1.56).
Dus al met al scheelt het bij mij (maar) een seconde of 3-4 t.o.v. een supersport. Vanwege het brede stuur (meer hefboomwerking) en de iets meer rechtop zit (meer overzicht) vind ik het vooral makkelijker rijden. Fiets is op snelle stukken (Assen voor Ramshoek) wat beweeglijker maar is een kwestie van gewenning.
 
Volgens mij was/is er ook een MSL instructeur die op een Street Triple 675 met slicks 2 minuten rond kon rijden op Zandvoort. Best knap als je het mij vraagt!

:]
Bekijk bijlage 1420137
[/QUOTE]


1.57 ;)
 
Dat ja! Haha.
Bochtensnelheid moet flink hoog zijn geweest!
[/QUOTE]
Jazeker hij ging lekker door de bochten met net boven de 100pk 👌😆
Ik was het niet hoor, zelf met meer horsepower deed/doe ik langer over een rondje😕🤔
Maar wat niet is kan nog komen🧐
 
Terug
Bovenaan Onderaan