Racen of vrij rijden op een NAKED

Zal me hier ook eens melden! Nadat ik in 2019 mijn ZX-6R op Assen in puin heb gereden een oer-tuono van een forum lid overgenomen. Vooral gekocht voor op het circuit en de plezierritjes en hij stelt niet teleur.

Merk dat - ondanks dat het wat harder werken is - ik super veel lol heb op zo'n naked. Geeft ook erg veel voldoening om (sommige) racers bij te kunnen houden of voorbij te gaan. Kijk uit om op 7 juni weer naar Assen te gaan.
leukopdefoto_1330232 (1).JPG.jpg
 
Afgelopen maandag fijn dagje Mettet gehad op de 2008 Superduke 990R. Eerste sessie nog op regenbanden maar daarna lekker op semi-slicks. Tweede sessie lag nog wat nat met bijna een highsider in uitkomen van de tricky eerste rechtse 😳🤫😎
Rest van de dag was gewoon goed rijden. Met 1.16,12 kon ik toch mijn mannetje staan tussen de racekuipen 😉🥳

Vet is dat he tussen het gekuipt spul. Zelf rij ik op mettet 1.19 maar er zit nog progressie in. Wil dit jaar in ieder geval nog eens naar Mettet toe.
 
Zal me hier ook eens melden! Nadat ik in 2019 mijn ZX-6R op Assen in puin heb gereden een oer-tuono van een forum lid overgenomen. Vooral gekocht voor op het circuit en de plezierritjes en hij stelt niet teleur.

Merk dat - ondanks dat het wat harder werken is - ik super veel lol heb op zo'n naked. Geeft ook erg veel voldoening om (sommige) racers bij te kunnen houden of voorbij te gaan. Kijk uit om op 7 juni weer naar Assen te gaan.Bekijk bijlage 1632179

Kijk nog een tuono track fiets, jammer is dat het zoeken is naar kuipwerk voor een tuono.

lol zie nu dat we hetzelfde pak dragen.
 

Bijlagen

  • 055D1CAC-3C76-4249-B4C9-DC93FCDEE309.jpeg
    055D1CAC-3C76-4249-B4C9-DC93FCDEE309.jpeg
    192 KB · Weergaven: 27
Afgelopen maandag fijn dagje Mettet gehad op de 2008 Superduke 990R. Eerste sessie nog op regenbanden maar daarna lekker op semi-slicks. Tweede sessie lag nog wat nat met bijna een highsider in uitkomen van de tricky eerste rechtse 😳🤫😎
Rest van de dag was gewoon goed rijden. Met 1.16,12 kon ik toch mijn mannetje staan tussen de racekuipen 😉🥳
Foto? 990r op slicks 😎
 
Hoe staat er er bij iedereen voor qua updates dit seizoen?

Enkele updates aan de 10R
- Shiftstar geinstalleerd van factorypro.com, moet een hoop gaan schelen met mis-schakelen en over het algemeen het schakelgevoel verbeteren.
- Onderkuip gaat er weer op, beetje stroomlijn terugwinnen.
- Na 10 jaar heb ik ein-de-lijk het voorkuipje op mn motor wat ik altijd al ergens in gedachten had😎 (lastig gedoe met de luchtinlaat door het balhoofd)
 

Bijlagen

  • IMG_20210514_164417.jpg
    IMG_20210514_164417.jpg
    145,6 KB · Weergaven: 40
Hoe staat er er bij iedereen voor qua updates dit seizoen?

Enkele updates aan de 10R
- Shiftstar geinstalleerd van factorypro.com, moet een hoop gaan schelen met mis-schakelen en over het algemeen het schakelgevoel verbeteren.
- Onderkuip gaat er weer op, beetje stroomlijn terugwinnen.
- Na 10 jaar heb ik ein-de-lijk het voorkuipje op mn motor wat ik altijd al ergens in gedachten had😎 (lastig gedoe met de luchtinlaat door het balhoofd)

Heb je een totaal plaatje Pim?
 
Ik zal hem van de week is naar buiten rollen, ik heb nog geen foto's met t nieuwe kuipje.
Oja en de zijpaneeltjes onder mn zadel zijn nu ook van carbon.
 

Bijlagen

  • IMG_20201022_190106.jpg
    IMG_20201022_190106.jpg
    225,7 KB · Weergaven: 56
Vandaag mn pr aangescherpt op zandvoort 😎 1:54.8😁

Er waren er meer van hier aanwezig toch?
Ikke.. maar niet naked.
pr vorige keer 1:53.5.
Vandaag wat slapjes 1:56.1.
Moet het nog even verder nakijken. O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: PimS
Dan reden we sowieso beide in groep 4, waar rij je ook alweer op?
S1000RR.. verkeerde topic, maar in dit kader ff een foto. O-)

PSX_20210614_115125.jpg


Ik vond het zo gaaf dat de poort weer normaal open was. :}

En @Green Gooner was er ook met zijn GSX-R.

Ik heb sinds Koningsdag een dikke knie. Donderdag laatste fysio hoop ik.
En vorige week door mijn rug gegaan, twee keer chiropractor en morgen weer.
Maar gisteren ging dat best goed, alleen heel weinig kunnen sporten door het gedoe.

Vandaag ben ik wel weer zielig, geen adrenaline, patiënten dagje overgeslagen gisteren. :+

27 juli hoop ik wel wat stappen te kunnen maken. Maar willen of hopen is geen garantie. _O-
 
Ja mooi he, tenminste weer normaal bezoek enz. 😎

Ik heb alleen nog een 2 daagse op Assen staan, maar zou graag nog een daggie extra op zandvoort pakken.
Heb je die jongen op de Tuono RSV4 nog gezien?
Ik weet niet of hij op Motor-Forum zit.
Wel een tijdje staan praten, maar toen kwamen zijn grootouders. Ook leuk.
Opa moest ik wel even het nodige vertellen over het evenement en of hij het een beetje goed deed. _O- :t
 
Heb m in de ochtend zien staan bij de inschrijving volgens mij.
Waren wel redelijk wat nakeds, veel dukes ook weer, alleen niet in groep 4. Mn vriendin heeft ook dr eerste dagje op haar Hornet gereden in groep 1, uitstapje in de grindbak gemaakt enz😅 Gelukkig heeft ze alles heel gehouden en een hoop geleerd, geeft mij wat meer vertrouwen als ze op straat rijdt.🤫
 
Heb m in de ochtend zien staan bij de inschrijving volgens mij.
Waren wel redelijk wat nakeds, veel dukes ook weer, alleen niet in groep 4. Mn vriendin heeft ook dr eerste dagje op haar Hornet gereden in groep 1, uitstapje in de grindbak gemaakt enz😅 Gelukkig heeft ze alles heel gehouden en een hoop geleerd, geeft mij wat meer vertrouwen als ze op straat rijdt.🤫
Die jongen is pas 22 jaar, dikke motor hoor.
Is begonnen in 3A en mocht naar groep 4 na twee sessies.
Die gaat nog stappen maken..

Ik heb mijn vriendin een paar motorlessen cadeau gedaan.
Ze reed zo slecht auto.. ik denk .. die moet leren vooruitkijken.
En om die reden alleen. :Y _O- ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: PimS
Dat is wel heel vet! Kwam hij om het compleet te maken in de ochtend gewoon aanrijden met kenteken enz?

Verbaasd mij vaak toch hoeveel mensen je niet tegen komt op de baan tijdens zo een dag😋
 
Dat is wel heel vet! Kwam hij om het compleet te maken in de ochtend gewoon aanrijden met kenteken enz?

Verbaasd mij vaak toch hoeveel mensen je niet tegen komt op de baan tijdens zo een dag😋
Ja, hij kwam ook gewoon met de straatmotor op kenteken. :Y
Ik dacht dat het een gewone V2 was omdat ik niet op de motoren let, totdat ik tijdens het praten de stickers zag.
De 1.100 versie ook nog. :9
 
  • Leuk
Waarderingen: PimS

Alles heel gehouden, PR ook weer wat aangescherpt 2.01 er zat meer in.
Helaas weinig gereden door een aantal sessies met rode vlag te hebben gehad. 2 vd/5. 5e sessie was de scherpte ervan en maakte foutje op foutje. Uiteindelijk er maar vanaf gegaan.
 

Bijlagen

  • 10A9F2D8-1502-492A-B08F-10D9473BB581.jpeg
    10A9F2D8-1502-492A-B08F-10D9473BB581.jpeg
    326,2 KB · Weergaven: 48
Terug
Bovenaan Onderaan