Racen of vrij rijden op een NAKED

Ik heb 2dagen ecuyers geboekt met hemelvaart, nog meer mensen van hier die gaan?
Je bedoeld het weekend na hemelvaart, want de hemelvaart zelf is op donderdag.
Maar ik begrijp dat veel mensen en zelfs de organisatie het zo noemen. :Y
Voor mijn duidelijkheid moest ik het wel eerst even checken bij je. :t

Hoe kom je overigens op een circuit zo ver van huis?
Voor jou is het nog verder dan voor mij. ;)

Maar je hebt mij het laatste zetje gegeven.
Wel graag droog weer, anders heb jij het gedaan. :+ :+
Cu dan. *O* :]
 
Als iemand hier op zoek is naar een circuit kopkuip voor Aprilia Tuono 2015-2016, heb een splinternieuwe incl. de zijpanelen en nieuwe kuipruit.

Pb bij interesse.

20230218_111156.jpg
 
Met een naked vrij rijden is een zaligheid toch, vorig jaar zo'n 13 dagen gereden op zeer grote tot zeer kleine circuitjes, en het is toch altijd goed volgen bij de 1000's, enkel nog overstappen op tandje minder zodat ik nog beter kan volgen op de rechte stukken :D
 
Ik ga het volgende maand eens op de KTM proberen. Eens kijken wat ik daarmee voor rondetijd kan halen op Zandvoort.
Moeten nog wel even andere banden onder die ook voor straat geschikt zijn. Iemand een tip? Zijn die Metzeler RaceTec RR’s iets?
Heb wel gewoon de bandenwarmer erom natuurlijk.
 
Ik ga het volgende maand eens op de KTM proberen. Eens kijken wat ik daarmee voor rondetijd kan halen op Zandvoort.
Moeten nog wel even andere banden onder die ook voor straat geschikt zijn. Iemand een tip? Zijn die Metzeler RaceTec RR’s iets?
Heb wel gewoon de bandenwarmer erom natuurlijk.
Moeten ze ook werken in de kou & regen of niet?
 
Afgelopen 3 dagen mijn Speed 1200RS kunnen testen op circuit Val de Vienne. Wat een Beest!! Helemaal op zo’n kort baantje. Veel geleerd, totaal anders dan de Street Triple, maar toch progressie kunnen maken. Wordt een leertraject, maar bied veel potentie. Ben benieuwd wat ik doe op Assen. Motor is qua uiterlijk nog niet af, door tijdgebrek, maar dat komt nog…
 

Bijlagen

  • EC9BEB64-914A-4EEA-949C-A7944F245E20.jpeg
    EC9BEB64-914A-4EEA-949C-A7944F245E20.jpeg
    357 KB · Weergaven: 90
  • 0BF9C487-35F7-45CF-A51B-45E06DAC5704.jpeg
    0BF9C487-35F7-45CF-A51B-45E06DAC5704.jpeg
    604,5 KB · Weergaven: 86
  • 0DABE1AF-ED20-4A74-B0B4-207BCA92297C.jpeg
    0DABE1AF-ED20-4A74-B0B4-207BCA92297C.jpeg
    385,9 KB · Weergaven: 92
  • 35630839-9777-4850-B790-D54DF7C573E9.jpeg
    35630839-9777-4850-B790-D54DF7C573E9.jpeg
    385,8 KB · Weergaven: 88
Afgelopen 3 dagen mijn Speed 1200RS kunnen testen op circuit Val de Vienne. Wat een Beest!! Helemaal op zo’n kort baantje. Veel geleerd, totaal anders dan de Street Triple, maar toch progressie kunnen maken. Wordt een leertraject, maar bied veel potentie. Ben benieuwd wat ik doe op Assen. Motor is qua uiterlijk nog niet af, door tijdgebrek, maar dat komt nog…
Wat een apparaat joh. Kan me voorstellen dat het beestachtig is!
De enorme uutloat is zeker nodig om het geluid wat binnen de perken te houden?
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen 3 dagen mijn Speed 1200RS kunnen testen op circuit Val de Vienne. Wat een Beest!! Helemaal op zo’n kort baantje. Veel geleerd, totaal anders dan de Street Triple, maar toch progressie kunnen maken. Wordt een leertraject, maar bied veel potentie. Ben benieuwd wat ik doe op Assen. Motor is qua uiterlijk nog niet af, door tijdgebrek, maar dat komt nog…

Weet je zeker dat die demper groot genoeg is?


GOD DANG 😂
 
Weet je zeker dat die demper groot genoeg is?


GOD DANG 😂
Ja zeker! als je goed kijkt, zit er nog een demper 😇

Maar is tegenwoordig noodzakelijk, anders wordt je van de baan gehaald op Assen. Vond het zelf al knap dat ie binnen de motor zit en niet een meter uitsteekt 😊.
 
Ja zeker! als je goed kijkt, zit er nog een demper 😇

Maar is tegenwoordig noodzakelijk, anders wordt je van de baan gehaald op Assen. Vond het zelf al knap dat ie binnen de motor zit en niet een meter uitsteekt 😊.
Oja! was me nog niet opgevallen :o

Ik vind t m niet misstaan ofzo. En ja, liever grote demper stille motor, dan niet rijden :+
 
Oja! was me nog niet opgevallen :o

Ik vind t m niet misstaan ofzo. En ja, liever grote demper stille motor, dan niet rijden :+
Klopt, foto vertekend het wel iets, in het echt valt het nog wel mee.

Maar op deze manier wel vol vermogen ipv afknijpen met een klein diameter dB-killer.
 
Dan heeft ieder merk zijn eigen hypersport band, nog net straatlegaal, maar alleen fijn als het warm is en je er een beetje tempo mee kunt rijden:
- Pirelli Supercorsa
- Bridgestone RS11
- Metzeler Racetec RR zoals je aangeeft - het verbaast me dat die straatlegaal zijn en ik zou een K1 of K2 compound nooit zonder warmers rijden, K3 wel
- Michelin Power Cup of Power GP
- Dunlop Sportmax Q5
Enz...
 
Afgelopen 3 dagen mijn Speed 1200RS kunnen testen op circuit Val de Vienne. Wat een Beest!! Helemaal op zo’n kort baantje. Veel geleerd, totaal anders dan de Street Triple, maar toch progressie kunnen maken. Wordt een leertraject, maar bied veel potentie. Ben benieuwd wat ik doe op Assen. Motor is qua uiterlijk nog niet af, door tijdgebrek, maar dat komt nog…
Dik apparaat!
 
Nee, dat hoeft niet. Maximale grip.
Dan een van de volgende:

Bridgestone RS11
Pirelli Supercorsa SP of SC3 (afhankelijk van of je bang bent de SC3 kapot te rijden zonder warmers)
Metzelers Racetec K3
Dunlop Sportsmart TT of D212 endurance
Michelin Power Cup 2
 
Dan een van de volgende:

Bridgestone RS11
Pirelli Supercorsa SP of SC3 (afhankelijk van of je bang bent de SC3 kapot te rijden zonder warmers)
Metzelers Racetec K3
Dunlop Sportsmart TT of D212 endurance
Michelin Power Cup 2
Hij gaat toch warmers gebruiken. :)
Met de Pirelli Rosso Corsa II en de Metzeler M9RR zou dat ook niet nodig zijn en kan je ook 1.50 rijden.
Bovendien hebben die goede natweer eigenschappen.
Niet steeds wielen wisselen en ook fijn op de openbare weg. :)
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen 3 dagen mijn Speed 1200RS kunnen testen op circuit Val de Vienne. Wat een Beest!! Helemaal op zo’n kort baantje. Veel geleerd, totaal anders dan de Street Triple, maar toch progressie kunnen maken. Wordt een leertraject, maar bied veel potentie. Ben benieuwd wat ik doe op Assen. Motor is qua uiterlijk nog niet af, door tijdgebrek, maar dat komt nog…
Kom eens met een uitgebreider verslag. We willen weten wat we missen! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Hij gaat toch warmers gebruiken. :)
Met de Pirelli Rosso II en de Metzeler M9RR zou dat ook niet nodig zijn en kan je ook 1.50 rijden.
Bovendien hebben die goede natweer eigenschappen.
Niet steeds wielen wisselen en ook fijn op de openbare weg. :)
Rosso 2 zou ik niet aanraden, te oud en zo goed zijn die ook niet in nat weer.
 
Nog niet zoveel bandentesten geleden de beste. :?
De eerste versie was wel slecht in het nat.
Jij bedoelt de Rosso Corsa II, niet de Rosso II. Dat zijn twee verschillende types.

Rosso Corsa II is wel goed en geschikt inderdaad, maar de vragensteller had aangegeven geen enkele waarde te hechten aan koude/natte prestaties dus dan kun je beter de Supercorsa SP of SC3 kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan