Racen op een CBR1000RR (SC57) 2004-2007

Bedankt Klaas. Topvent!


Kijk aan je hebt ze er al op. Dikke dikke fiets hoor

Heb de mijne vanmiddag rijdend gehad
Ik zal eerdaags ook beginnen met de kappen spuiten en bestickeren.
 

Bijlagen

  • IMG-20190217-WA0008.jpg
    IMG-20190217-WA0008.jpg
    214,4 KB · Weergaven: 20
Hoi allemaal, ben eind maart van plan om me eerst circuit meters te maken oo mijn straat sc57 uit 2006. Wil dit daarna ook vaker gaan doen dus ben opzoek naar circuitkuipen. Mocht er iemand nog wat hebben liggen hoor ik dat graag!
 
Ja telkens ombouwen, ben niet van plan om echt 5x per jaar op circuit te gaan rijden.

Ik rijd ook met mijn straatfiets op het circuit. Schroef het kentekenhouder en de spiegels er af, trek de stekkers van de lampen los en schroef de db killer er in. Scheelt een hoop gedoe met telkens ombouwen voor als ik een keer op straat ga rijden :)
 
Goedgekeurd lol.

Vermogenuitdraai ben ik wel benieuwd naar, kan je die plaatsen samen met je motorische mods ?

Ik heb vandaag de laatste bestellingen de deur uit gedaan voor het circuitrijden. Heb een PP tuning schakelpookset gekocht om omgedraaid te kunnen schakelen en een Dominator katalysatorvervanger.

Dan nog even een dag plannen om alle meuk er op te bouwen :) en daarna zsm op straat oefenen met het nieuwe schakelen.
 
Vermogenuitdraai ben ik wel benieuwd naar, kan je die plaatsen samen met je motorische mods ?

Ik heb vandaag de laatste bestellingen de deur uit gedaan voor het circuitrijden. Heb een PP tuning schakelpookset gekocht om omgedraaid te kunnen schakelen en een Dominator katalysatorvervanger.

Dan nog even een dag plannen om alle meuk er op te bouwen :) en daarna zsm op straat oefenen met het nieuwe schakelen.

Motorische mods: geen.
 

Bijlagen

  • IMG-20190222-WA0010.jpeg
    IMG-20190222-WA0010.jpeg
    53,3 KB · Weergaven: 27
Hallo!
Deze maand weer groot onderhoud aan het doen aan mijn fireblade, en nu zit mijn radiateur helemaal vol met rubber. Iemand een goede tip om dit weer schoon te krijgen?
Alvast bedankt!
 
Hallo!
Deze maand weer groot onderhoud aan het doen aan mijn fireblade, en nu zit mijn radiateur helemaal vol met rubber. Iemand een goede tip om dit weer schoon te krijgen?
Alvast bedankt!
Peuteren is het enige wat ik kan bedenken, en dan beschermgaas ervoor. Zal trouwens ook eens kijken of dat bij mij ook het geval is....
 
Peuteren is het enige wat ik kan bedenken, en dan beschermgaas ervoor. Zal trouwens ook eens kijken of dat bij mij ook het geval is....
Beschermgaas zit er al voor.. maar er zit van onder tot bijna boven een heel vlak helemaal dicht met rubber. Precies achter het voorwiel.
 
Sorry voor mijn afwezigheid maar ben erg druk geweest met de blade/aanhanger.

Ik heb de koppeling er af gekregen met een slagmoer en heb de slipper clutch gemonteerd met nieuwe armid ebc platen en ook de stalen platen maar gelijk vervangen.
Wat mij meteen opvalt is dat er nauwelijks ruimte tussen de 1 en 2 zit vindt de neutraal met pijn en moeite met een draaiende motor. Wat ok zelf heel fijn vindt aangezien ik nu niet meer perongeluk de neutraal raak.

Ook is die bij tovami langs geweest waar ze een andere universele Ecu hebben geplaatst met qs rechtstreeks op de Ecu. En WoW wat een verschil is dat geen emissie geneuzel en van horen zeggen daar is alles instelbaar. Ik moet zeggen dat mijn kennis op dat gebied niet heel diep gaat. Maar 166 pk kregen ze der uit maar de trekkracht en hoe soepel ze rijdt en hoe goed ze op het gas reageerd is nog vele malen belangrijker.

De tss clutch kan ik nog weinig overzeggen behalve dat met het hard aanremmen het achterwiel minder beweegt.
 
En toen zat die eindelijk in elkaar
 

Bijlagen

  • 227B71BF-1819-4B3B-AA84-559AC01D9518.jpeg
    227B71BF-1819-4B3B-AA84-559AC01D9518.jpeg
    290,8 KB · Weergaven: 23
Afgelopen vrijdag met de licentie cursus op Assen helaas een uitstapje gemaakt in de grindbak... 😢
Wie heeft er nog een circuit kuipenset liggen of weet nog een iets te liggen?
Tevens ben ik opzoek naar clipons, valdoppen en een achter subframe
 
Afgelopen weekend twee dagen in Hongarije gereden op de Panoniaring. Leuk baantje van 5km
Ook nog een paar op de racefiets. Haha. Na drie rondjes leek ik lek.
 

Bijlagen

  • IMG_5925.JPG
    IMG_5925.JPG
    258,9 KB · Weergaven: 23
  • 915f07be-7dae-46fe-a954-396d4c6cecdc.jpg
    915f07be-7dae-46fe-a954-396d4c6cecdc.jpg
    184,5 KB · Weergaven: 22
Afgelopen vrijdag met de licentie cursus op Assen helaas een uitstapje gemaakt in de grindbak... 😢
Wie heeft er nog een circuit kuipenset liggen of weet nog een iets te liggen?
Tevens ben ik opzoek naar clipons, valdoppen en een achter subframe

Ik heb hagel nieuw setje clipons liggen.. Verhoogd en je kan ze wijder zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan