Racen op een CBR1000RR (SC57) 2004-2007

Geen idee of je nog steeds op zoek bent, maar volgens mij heb ik er nog één liggen. Ik kan wel even kijken als je interesse hebt.
Ik heb zeker nog interesse, dus mocht je er één hebben liggen dan hoor ik het graag!
 
Ik heb in de racer een STM slipperclutch. Daar luisterde het heel nauw. TKR heeft speciaal een pakket voor me samengesteld + een reserveset.
Ik kan het dus niet voor je nameten omdat deze afwijkt van de standaard set.
Ik heb er ook een STM slipperclutch in, en die geven idd een nauwe tolerantie op de dikte van het pakket. Aan die dikte kom ik niet met de originele set die ik bij TKR vandaan heb. Vlgs hun moest dat geen probleem zijn..en dan bedoel ik vlgs de raceshop.
Ze wisten ook niet hoe ze dat pakket op dikte moesten krijgen omdat er geen platen zijn met verschillende diktes. Ik kom vlgs mij een halve mm te kort.
 
Koppeling losgehaald, judder spring zat op de verkeerde plek, pakketdikte te dik en veren te kort. Al met al een zooitje bij elkaar, nieuwe EBC set zit erin, binnenkort even een testrondje *D.

mocht iemand nog een rechter blokdeksel op reserve hebben hou ik mij aanbevolen.. :Y
 
Koppeling losgehaald, judder spring zat op de verkeerde plek, pakketdikte te dik en veren te kort. Al met al een zooitje bij elkaar, nieuwe EBC set zit erin, binnenkort even een testrondje *D.

mocht iemand nog een rechter blokdeksel op reserve hebben hou ik mij aanbevolen.. :Y

Hi Dennis,

Ik heb nog een compleet goed blok in onderdelen als reserve liggen. Ligt nu niets te doen aangezien ik wat anders rij inmiddels. Hoeft niet veel te kosten dus als het wat voor je is, doe een bod.

groetjes, Patrick
 
Het is een beetje stil hier. Niemand wat met zijn fiets gedaan....
Ik wel, bij deze dan de fotootjes. Mooi gebruikt nieuw dashbordje met laptimer en een progressieve stuurdemper.
Lees telkens dat de standaard demper niet geschikt is voor het circuit. Deze kwam van een 929, maar dat is redelijk goed om te bouwen. Reviesie was nog niet nodig. Deze zijn nieuw echt niet goedkoop...
 

Bijlagen

  • IMG_6592.JPG
    IMG_6592.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 21
  • 1CB969F1-54EC-4D0F-AD65-78F22B2FB61B.jpg
    1CB969F1-54EC-4D0F-AD65-78F22B2FB61B.jpg
    939,3 KB · Weergaven: 18
Het is een beetje stil hier. Niemand wat met zijn fiets gedaan....
Ik wel, bij deze dan de fotootjes. Mooi gebruikt nieuw dashbordje met laptimer en een progressieve stuurdemper.
Lees telkens dat de standaard demper niet geschikt is voor het circuit. Deze kwam van een 929, maar dat is redelijk goed om te bouwen. Reviesie was nog niet nodig. Deze zijn nieuw echt niet goedkoop...
Nice 👍😎

Hier de racer voorzien van een een nieuw blokdeksel, slicks eronder en een simpele laptimer.
Maar zoals het er uit ziet gaan we voor 1 september niet racen.. 😅
7FD2DF4E-CD9D-4D96-8316-98105A135050.jpeg
A71E747C-03A5-45B9-838D-5185ED118B40.jpeg
E807BDDC-0B24-4DC8-9F51-333761B9176E.jpeg
 
Ook lekker bezig dan. Maar niet racen of vrijrijden...vrijrijden zou na 1 juni wel weer eens mogelijk kunnen zijn. Dat zijn geen vergunning plichtige evenementen. Maar die info heb ik via racecracks. Ik weet het ook niet. We gaan het meemaken.
 
Heeft jouw motor de standaard stuurdemper, maar met aangepaste software van HRC?
Ik heb begrepen dat de standaard niet geschikt zou zijn voor racegebruik...maar mss heb je het dan over een heel ander nivo.
Ik ken nu ieman d die er hele vervelendecervaringen mee had. Heb daarom die Hyperpro erop gezet
 
Ik heb idd de originele en een hrc kabelboom, of hier ook “stuurdempersoftware” bijhoort weet ik niet 😜.

Ja na 1 juni weer vrijrijden inderdaad.. benieuwd wat de ZAC doet want dar zijn net als vrij rijden ook geen vergunningsplichtige evenementen voor zover ik weet.. 👏
 
De vraag zal vast al eens gesteld zijn, maar past een kappenset van een 06/07 fireblade op een 04/05 model. Betreft een CRC racekuip set.
 
De vraag zal vast al eens gesteld zijn, maar past een kappenset van een 06/07 fireblade op een 04/05 model. Betreft een CRC racekuip set.

Moet passen, ik heb een 2006 blade met 2004 kappenset. Ik ga de kappenset wel verkopen denk ik om de juiste er op te zetten. Of eventueel te ruil.
 
Ik heb idd de originele en een hrc kabelboom, of hier ook “stuurdempersoftware” bijhoort weet ik niet 😜.

Ja na 1 juni weer vrijrijden inderdaad.. benieuwd wat de ZAC doet want dar zijn net als vrij rijden ook geen vergunningsplichtige evenementen voor zover ik weet.. 👏
Ik ben daar de 26e juni met RSZ vrijrijden. Paar dagen geleden nog plek zat
 
Ik heb daar ook wel eens aan zitten denken....maar ik weet nog steeds niet wat ik het mooiste vindt. Dus daarom laat ik het maar zo
Onderbak/kuip 2004/5 is mooier, langer👌
Ik heb nog een complete 6/7 set maar stel dat ik op mijn muil gaat😉
 
Is die set nog helemaal Ok? Dan heb ik mss wel interesse. Mijne heeft wat schade....

Je bent van harte welkom om te komen kijken, we zijn praktisch buurmannen ;) weet je al wie ik ben ? :P Iets met wielen en remmen wisselen...

Ik heb 99,9% zeker de ex fiets van Rene Schokker gekocht onk coureur omdat ik stickers van hem op de motor vond. Heb contact met hem en hij vertelde dat voor hij de Blade had het weer de reserve fiets is geweest van Arie Vos. Ik heb ten Kate gemaild of het framenummer nog in hun systeem zit voor eventuele history (nog geen reactie). De motor is des tijds door hun geprepareerd, staat ook wat in het blok gegraveerd. Wel leuk om zo de geschiedenis van de motor te kunnen achterhalen. Die mannen gingen er tussen 1.40 en 1.45 rond mee op Assen vertelde hij !

Ik heb nu 3 circuitdagen staan, wellicht ga ik van de winter de kappenset te koop zetten om van dat geld de kappenset te kopen van het juiste bouwjaar.
 
Je bent van harte welkom om te komen kijken, we zijn praktisch buurmannen ;) weet je al wie ik ben ? :P Iets met wielen en remmen wisselen...

Ik heb 99,9% zeker de ex fiets van Rene Schokker gekocht onk coureur omdat ik stickers van hem op de motor vond. Heb contact met hem en hij vertelde dat voor hij de Blade had het weer de reserve fiets is geweest van Arie Vos. Ik heb ten Kate gemaild of het framenummer nog in hun systeem zit voor eventuele history (nog geen reactie). De motor is des tijds door hun geprepareerd, staat ook wat in het blok gegraveerd. Wel leuk om zo de geschiedenis van de motor te kunnen achterhalen. Die mannen gingen er tussen 1.40 en 1.45 rond mee op Assen vertelde hij !

Ik heb nu 3 circuitdagen staan, wellicht ga ik van de winter de kappenset te koop zetten om van dat geld de kappenset te kopen van het juiste bouwjaar.
SANDER....ben jij dat. Nooi aan gedacht. Haha. Kenden we elkaar al langer dan we dachten. Die kappenset kom ik dan binnenkort ff bezichtigen! Wel leuk, een fiets met zo'n geschiedenis!
 
*knip*
De motor is des tijds door hun geprepareerd, staat ook wat in het blok gegraveerd. Wel leuk om zo de geschiedenis van de motor te kunnen achterhalen. Die mannen gingen er tussen 1.40 en 1.45 rond mee op Assen vertelde hij !
Leuk om te lezen 😎 zo kwam ik er na zoeken achter dat de mijne zeer waarschijnlijk bij Werner Daemen uit het team vandaan komt, als trainingsfiets voor het IDM toen :Y
 
Moet passen, ik heb een 2006 blade met 2004 kappenset. Ik ga de kappenset wel verkopen denk ik om de juiste er op te zetten. Of eventueel te ruil.
Sander bedankt voor de info. Grappig dat je Rene Schokker zijn oude blade hebt...toen ik mijn blade kocht kwam hij ff bij me langs en vertelde dat hij dus ook een blade had en dat ie prima stuurde :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan