Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Heren afgelopen zaterdag een kleine schuivertje gemaakt op Assen. Heeft iemands toevallig nog een achterrem pedaal liggen voor een daytona675 2009 model. En weet iemands of een 2007 model achterbrug en achter rempedaal op een 2009 past?
 
07 en 09 zijn volgens mij identiek, evenals de achterbruggen van de street triples
best artikelnummers checken ;)
 
Heb ik volgens mij nog wel liggen van 2006. Zal even zoeken.

Maar waarom niet gelijk nieuw setje aftermarket rearsets?
Omdat een aftermarket rearsets gelijk 400 euro plus is. Ik vraag me af of het echt meerwaarde heeft. Mocht je vinden. Kan je me best even pb sturen.
 
toevallig mensen hier die op een R rijden met Helibars en dus het hoekbeugeltje overhebben om het remvloeistof reservoir vast te zetten voor non R uitvoeringen??
 
toevallig mensen hier die op een R rijden met Helibars en dus het hoekbeugeltje overhebben om het remvloeistof reservoir vast te zetten voor non R uitvoeringen??
Heb daar ook jaren mee gereden, het beugeltje wordt nu gebruikt in de vortex 0 graden clip ons. Je kunt het eventueel zelf (laten) maken. Ik heb de linker clip on over. Mag voor €15,- weg.
 
gaat om dit beugeltje. als je het boutje er ook bij hebt graag. dacht namelijk dat het usa draad was.
 

Bijlagen

  • download.jpg
    download.jpg
    10,9 KB · Weergaven: 24
Heb daar ook jaren mee gereden, het beugeltje wordt nu gebruikt in de vortex 0 graden clip ons. Je kunt het eventueel zelf (laten) maken. Ik heb de linker clip on over. Mag voor €15,- weg.
wat heb je over een setje helibars of in ieder geval de linker clip on van een helibar? heb wel interesse, onbeschadigd?
 
Laatst bewerkt:
sorry dacht dat ik geciteerd had maar op de mobile telefoon werkt het toch niet zo duidelijk bij mij. ik had het tegen triple power
 
Hoi, ik zal mij even voorstellen:
Ik ben Jeroen uit Breda
Ben al lang lid van het forum en heb verschillende motoren waarmee ik (zeer weinig) mee op straat rijd en met de andere op het circuit samen met mijn jongste dochter.
Ik heb afgelopen week de collectie uitgebreid met een schade 675 (2007) die zijn resterende dagen op het circuit mag slijten.
Ik ben nog op zoek naar alles voor de circuit conversie. dus als mensen nog iets hebben liggen hoor ik het graag.
2023-06-06 11_25_43-iCloud-foto’s en nog 4 andere pagina's - Werk - Microsoft​ Edge.png
 
Is de banjo van een originele rempomp gewoon M10x1.25?
Ik wil het graag van te voren weten zodat ik niet alles voor niks los haal. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan