Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

je kan dat roestige ding in een pannetje met azijn koken en daarna afspoelen en direct in het vet spuiten, kijken wat er van over blijft
Je zei er niet bij dat ze er egaal matzwart van worden! :o :+
EA18EE5B-E0B1-40BC-8429-25672720F56F.jpeg

Ze hebben een cyclus van meerdere baden en oliën ondergaan, heel acceptabel zo wat mij betreft.
Alleen hebben ze nog steeds een ander tintje dan de rest van de bak. Hopelijk hebben de andere tandwielen geen racistische trekjes!
 
De motor staat weer op z’n wielen. Ik heb ‘m nog niet gestart maar even voor heen en weer kunnen rollen en even door de versnellingsbak roeren. Het schakelt nu al beter dan voorheen!
En alle 6 versnellingen lijken aanwezig 😅
 
heeft er iemand belang bij oude kuipdelen?. daytona 675 2007 voor een flesje bacardi
geen origineel, wel injection molded.
verkleurd wit (dus hier en daar geel)
hier en daar een missend of afgebroken montage oogje.
linker zijpaneel heeft glijschade (maar nog repareerbaar en spuitbaar)
model heeft plek voor verlichting (het is dus geen racekuipset) maar er wel voor te gebruiken.
geen spatboard!
 
heeft er iemand belang bij oude kuipdelen?. daytona 675 2007 voor een flesje bacardi
geen origineel, wel injection molded.
verkleurd wit (dus hier en daar geel)
hier en daar een missend of afgebroken montage oogje.
linker zijpaneel heeft glijschade (maar nog repareerbaar en spuitbaar)
model heeft plek voor verlichting (het is dus geen racekuipset) maar er wel voor te gebruiken.
geen spatboard!
Hoe is de topkuip er aan toe, dus waar de koplamp in gemonteerd wordt?
Ik heb nu een beschadigde. Als die van jou nog heel is heb ik daarin wel interesse. Maar zou begrijpen als je het als 1 set kwijt wilt.
 
Ik heb anders ook wel interesse. :) Ik heb net een Daytona SE gekocht als circuitmotor. Ben dus nog opzoek achter een kuipset aangezien de huidige nog veel te net is. Van waar ben je?
20221209_112918.jpg
 
even een vraagje : standaard worden de vorken 4 mm doorgestoken.
wat doen jullie bij race setuo?....(zitten nu nieuwe buizen in (pitting) en vorken zijn geserviced.)
 
Ik heb mischien een rare vraag maar kan ik een kabelboom + ecu van een 2009 model ompluggen naar een 2006 model ivm quickshifter en nee ik hoef die rommel van healtech niet op me 2006 model

Bedankt voor uw andwoord alvast
 
Als het goed is niet. Er zitten andere stekkers en aansluitingen op.
Mocht iemand het beter weten dan sta ik open voor verbeteringen.

Blok is wel compatibel met wat aanpassingen
 
Ik heb mischien een rare vraag maar kan ik een kabelboom + ecu van een 2009 model ompluggen naar een 2006 model ivm quickshifter en nee ik hoef die rommel van healtech niet op me 2006 model

Bedankt voor uw andwoord alvast
Met de ECU erbij is het wel direct een dure grap. Ik weet niet zeker of het verder 1-op-1 uitwisselbaar is. Ik heb een kabelboom van een Street Triple op mijn Daytona, van dezelfde generatie en dat was al even een puzzel.

Er zijn ook andere aanbieders voor een QS dan Healtech. Ik heb eentje van dynojet.
 
Ik heb mischien een rare vraag maar kan ik een kabelboom + ecu van een 2009 model ompluggen naar een 2006 model ivm quickshifter en nee ik hoef die rommel van healtech niet op me 2006 model

Bedankt voor uw andwoord alvast
Nope, blok en ECU zijn ook generatie specifiek gematched.

Translogic is de fabrikant van de Triumph quickshifter (ter info)
 
Terug
Bovenaan Onderaan