Racen op een dikke BMW jongens!

nieuwe pic!
2wn62ba.jpg
 
ja professionele fotograaf met telelens van een meter ofzo in Portimao. En idd foto super gedaan
 
zijn er nog meer mensen die aanstaande zaterdag met eybis op spa gaan knallen?
ik ben er, en raw met zijn bmw ook (die zich hier maar niet meld ;) )
 
Ik was op spa met eybis, 3 graden met regen was geen succes :N
Heeft iemand hier toevallig nog een standaard demper van een 2015 model?
 
ik was er ook, 3 graden en regen was idd geen succes
ook wat bouten in het pvm achterwiel verloren zodat de tandwielklok rond ging spinnen in het achterwiel en eea is gesmolten... :( wordt weer gefixt
 
Oeee klinkt duur.. Was afgelopen maandag weer op spa met 20 graden, stukken beter! Viel mij op dat er weinig 2015 modellen waren maar wel veel 2012 modellen en hardcore gemodificeerd. Is dat een betere basis voor circuit rijden?
 
Ik denk dat het prijs-technisch is. Mijn 'oude' heeft ook bijna alles erop en eraan. Ik kan nu niks meer verzinnen dat ik erop zou willen. En ik ben nog veel minder kwijt dan een standaard 2015 nieuw. Plus dat het op ons niveau/talent niet heel veel brengt denk ik.
 
hoe zit het met de betrouwbaarheid van zo'n s1000 rr? Op het circuit?
Heb me laten vertellen dat je bij de bmw om de 6000 km blokrevisie moet doen? En dat dat bij een jap niet zo is?
ervaringen?
 
heb de mijne 2 jaar gehad en enkel NAK, kleppenstellen, koppeling vervangen en tandwiel vd 5e versnelling hoeven vervangen

na deze werkzaamheden 2 dagen gereden en verkocht
nieuwe eigenaar heeft er 2,5 jaar mee gereden zondder problemen

valt wel mee dus
 
welke tandwiel verhouding rijden jullie (S1000RR 2012 model)? Met name voor assen/zolder?
 
ik ben de mijne , 2017 model, aan het opbouwen.

qua vering zit er tractive in zowel voor als achter
uitlaat is een arrow spruitstuk en superpole demper
de ecu is aangepast door eskil sutter en van de winter gaat ze nog even bij ahendorp op de bank om
afgesteld te worden op het nieuwe systeem.

heb een kuip gekocht maar deze bleek voor een 2014 model en is dus niet lekker passend te krijgen ( gaat in de verkoop)
ga binnenkort een nieuwe crc halen en dan in het nieuwe jaar weer zac wedstrijden doen.

foto's volgen tzt
 
Dit topic lijkt dead maar ik zie dikke beemies in de OP.

Mijn grote vraag hoe krijgen jullie de fietsjes stil genoeg maar wel voorzien van een volledig systeem?
Dit is namelijk momenteel de grote uitdaging waar ik voor sta.. sommige zeggen niet haalbaar maar dit topic gaf mij hoop. O-)
 
Ik had vol akra met grote diameter (65mm) met lange demper
Zolder, spa en assen ging net
Vooral ook veel zelfklevend foam in de kuipen en de luchtinlaat ook
Knoef rijdt met speciaal aangepast uitlaatsysteem met dubbele demper voorzien van 6 db-killers maar vond ik niet nodig en ook geen gezicht
 
Ik heb een mvs demper met voordemper die ik morgen voor het eerst gebruiken ga. De beemer heeft het hele idc seizoen gereden, dus ik ga ervan uit dat hij stil genoeg is voor Assen.
Foto is hoe die er zondag nog bij stond.
Nu zijn alle stickers eraf, vd winter ga ik de kuipen een ander kleurtje geven😁
 

Bijlagen

  • received_588585215627171.jpeg
    received_588585215627171.jpeg
    257,3 KB · Weergaven: 80
Ik heb 2 Akra dempers erop laten maken. Ziet er ook nog mooi uit en is ook nog snel, kan hitte goed kwijt en is stil. Met +200pk volgas in 4 langs de paal op Zandvoort kan gewoon. 5 circuitdagen gedaan en geen enkele zwarte vlag gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan