Racen op een gsx-r (01 e.v.) II

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn er benieuwd naar de tijden van je kanon *D


Volgens mij kan je gemakkelijker jouw tijd verbeteren dan Ge zijn tijd.
En zoveel zit er toch ook niet meer tussen, ik dacht 4 seconden of?

Dat gaat je lukken :)
 
Laatst bewerkt:
We zijn er benieuwd naar de tijden van je kanon *D


Volgens mij kan je gemakkelijker jouw tijd verbeteren dan Ge zijn tijd.
En zoveel zit er toch ook niet meer tussen, ik dacht 4 seconden of?

Dat gaat je lukken :)

Meende dat Gé een keer 1.50 had gereden, dus net 2-3 seconden.


Ik weet het ;)

Het staat genoteerd hier, maar kan er nu nog niets van zeggen!

*D
Ga morgen ff langs locatie om te overleggen :)

Ongeveer 1:29 Assen oeps :+

Haha, zou wat zijn. Ben al bij als ik de eerste keer onder de 1.50 kom :)
 
Even een check gedaan bij de dichtstbijzijnde Suzuki dealer bij mij in de buurt, ivm terugroep actie rempomp:

Geachte heer Groothoff,

Deze modificatie staat nog open en moet nog uitgevoerd worden.
Wij kunnen dit voor u verzorgen, belt u ons maar voor het maken van een afspraak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
xxx xxxxx – receptie werkplaats
 
Laatst bewerkt:
Omdat het de 23ste gewoon mooi weer is! De achterband alvast gewisseld.
De vorige keer goed rondgekeken en een simpel, handig "tooltje" ontdekt (thnx Ge ;) ). Stuk hout onder het achterwiel, schuif je zo de as erin, geen gekloot met de remklauw, etc. Zo simpel, maar effectief!

racer028.JPG
 
Laatst bewerkt:
Kan dit in de OP gezet worden? Thnx!

full


GSX600R K7 , 5.300 km
  • Rear TFX Suspension
  • Front TFX Suspension springs
  • Volledige Yoshimura uitlaat
  • BMC luchtfilter
  • Brembo HPK M4 monoblocks
  • Blackvue 1080HP dashcam
  • Snelgas
  • PP rempedaal
  • PP schakel pedaal
  • Stalen remleidingen
  • Starlane Athon GPS RW
  • CRC race kuip
  • Fabbri raceruit
  • Extra set velgen / regenbanden (K8 uitvoering)
 
Gisteren eindelijk tijd vrijgemaakt om de laptimer uit te lezen.

Grappig is te zien dat, hoe prematuur ook, je wel een soort van analyse kan doen. Voor mijn doen had ik in de regen, voor het eerst met de nieuwe motor (ook nog kapot gegaan :( ), 2:37 gereden.
Mijn eerste vrij rijden, natte baan, ging dus best redelijk.
Als ik de tussentijden bekijk, en de beste sectoren optel, kom ik op een tijd ruim onder de 2:30 uit. Ik had een 3-tal sector punten ingegeven.
Wat dan grappig is dat dit een nieuw PR zou hebben betekend, en dat onder natte omstandigheden i.p.v. droog *D.
Onder droge omstandigheden heb ik tot nu toe alleen in groep 1 gereden en dat gaat gewoon wat minder hard. Inhouden, maar wel leerzaam, nuttig en nodig!

Met vrij rijden rij ik dus fors harder, maar ik merk dat gebrek aan baankennis (rempunten, apex, met welke snelheid aankomen, bochtensnelheid, etc.) en ervaring (houding, etc.) mij tijd kost. Duh, whats new ;) Met een voorrijder kan je “domweg” volgen, met het vrij rijden moet je daar zelf over nadenken. Het grote verschil. Te hard betekent rechtdoor…. Te langzaam verlies aan tijd. Leuk!

Op naar een nieuwe sessie met een voorrijder!

p.s. Het mooie van een beginner is dat je met redelijke zekerheid elke keer je PR gaat verbreken. Nu jullie nog :P
 
1.55 rijden doe je niet ineens. Oefenen oefenen oefenen.

En wat ik prettig vind, basn layout mee en je rempunten ed op in tekenen. Zo bocht voor bocht je punten maken.
 
1.55 rijden doe je niet ineens. Oefenen oefenen oefenen.

En wat ik prettig vind, basn layout mee en je rempunten ed op in tekenen. Zo bocht voor bocht je punten maken.


1:55 is ook niet mijn doel, dat is namelijk lol hebben! Maar alleen maar rijden om lol te hebben is niet ambitieus genoeg. Ik wil wel kijken wat ik kan, waar ik kan komen. Mijn eerste doelstelling is 2:10. Bij het behalen herijken, etc.


Dat is wel een goede!

Sowieso ben ik al begonnen met een document te maken. Gé heeft de vering van mijn brommer zeer nauwkeurig afgesteld, deze waarden moet ik ook nog invoeren.

Ik neem aan dat je onderscheid maakt tussen droog en nat, of per type band?
 
Laatst bewerkt:
Is het slim om circuitdagen te rijden op slicks en ook te vetrekken zonder bandenwarmers? Denk van niet dat dan de warmte met 2:20-2:30 Assen er niet goed in komt? En zeker niet als het 18 graden is.
 
Je beantwoord je vraag zelf al :+ Sowieso raad ik mensen die boven de 1:55~2:00 min op Assen af om slicks te gebruiken. Met profiel is het toch ook een stuk goedkoper?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan