Racen op een gsx-r (01 e.v.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Afgelopen weekend ben ik gelukkig eigenaar geworden van een Suzuki GSX-R uit 2008 en ben van plan dit topic ook te gaan volgen / reageren :Y.
Ben zelf dit jaar begonnen met circuitrijden op een oude straat fireblade, het beviel zo goed dat ik gelijk voor wat serieuzer begon te kijken. Volgend jaar wil ik een racelicentie halen en gaan rijden in ZAC en/of OW Cup (ik weet nog niet zeker welke).
Ik heb hem een stukje geprobeerd en merkte op dat mn voorkant licht aanvoelt met gasgeven en bocht ingaand. Is dit normaal of is dit bijvoorbeeld nog met aanpassen van vering te veranderen?

Binnenkort zal ik met een fatsoenlijke foto buiten even een betere foto maken, voor nu:

1391695_10151748172163412_759317132_n.jpg
 
Avond :W

Afgelopen weekend ben ik gelukkig eigenaar geworden van een Suzuki GSX-R uit 2008 en ben van plan dit topic ook te gaan volgen / reageren :Y.
Ben zelf dit jaar begonnen met circuitrijden op een oude straat fireblade, het beviel zo goed dat ik gelijk voor wat serieuzer begon te kijken. Volgend jaar wil ik een racelicentie halen en gaan rijden in ZAC en/of OW Cup (ik weet nog niet zeker welke).
Ik heb hem een stukje geprobeerd en merkte op dat mn voorkant licht aanvoelt met gasgeven en bocht ingaand. Is dit normaal of is dit bijvoorbeeld nog met aanpassen van vering te veranderen?

Binnenkort zal ik met een fatsoenlijke foto buiten even een betere foto maken, voor nu:

[afbeelding]

he Bart, dat is een verbetering van een blade naar dit, vraag eens aan de vorige eigenaar hoe de veren ingesteld en wat er in zit , hoe zwaar hij was om een beetje een idee te krijgen, de vering instellen is voor elk persoon weer anders.

veel plezier met je nieuwe brommet ;)
 
zonde van de mooie kuipset . je kan zoveel andere kleuren gebruiken . Op naar de action prima verf als je dan toch een spuitbus gebruikt.
hij was knalgeel met blauw, maar wilde gewoon wat netraals en makkelijk te spuiten, overigens heb ik me kuip met de spuitbussen van de Action gespoten en ziet er op zich wel goed uit, aangezien ik nog nooit een kuip gespoten had
 
Avond :W

Afgelopen weekend ben ik gelukkig eigenaar geworden van een Suzuki GSX-R uit 2008 en ben van plan dit topic ook te gaan volgen / reageren :Y.
Ben zelf dit jaar begonnen met circuitrijden op een oude straat fireblade, het beviel zo goed dat ik gelijk voor wat serieuzer begon te kijken. Volgend jaar wil ik een racelicentie halen en gaan rijden in ZAC en/of OW Cup (ik weet nog niet zeker welke).
Ik heb hem een stukje geprobeerd en merkte op dat mn voorkant licht aanvoelt met gasgeven en bocht ingaand. Is dit normaal of is dit bijvoorbeeld nog met aanpassen van vering te veranderen?

Binnenkort zal ik met een fatsoenlijke foto buiten even een betere foto maken, voor nu:

[afbeelding]
Dikke Porno!
 
he Bart, dat is een verbetering van een blade naar dit, vraag eens aan de vorige eigenaar hoe de veren ingesteld en wat er in zit , hoe zwaar hij was om een beetje een idee te krijgen, de vering instellen is voor elk persoon weer anders.

veel plezier met je nieuwe brommet ;)

Als ik zo zoek vermoed ik ook. Vorige eigenaar deed nooit iets met de vering en geloofde het allemaal wel.
Het gaat om een WP suspension achtershock en beide staan met 9 schuifjes vanaf links naar rechts vd 16 schuifjes op dit moment.
Voor zit een gesloten cartridge van WP maar ik heb het idee dat ik eerst achteraan moet beginnen met zoeken (correct me if im wrong).

Gaat om deze achtershock

WP%204618.jpg

WP 4618
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Afgelopen weekend ben ik gelukkig eigenaar geworden van een Suzuki GSX-R uit 2008 en ben van plan dit topic ook te gaan volgen / reageren :Y.
Ben zelf dit jaar begonnen met circuitrijden op een oude straat fireblade, het beviel zo goed dat ik gelijk voor wat serieuzer begon te kijken. Volgend jaar wil ik een racelicentie halen en gaan rijden in ZAC en/of OW Cup (ik weet nog niet zeker welke).
Ik heb hem een stukje geprobeerd en merkte op dat mn voorkant licht aanvoelt met gasgeven en bocht ingaand. Is dit normaal of is dit bijvoorbeeld nog met aanpassen van vering te veranderen?

Binnenkort zal ik met een fatsoenlijke foto buiten even een betere foto maken, voor nu:

[afbeelding]


Hehe ben deze weleens tegengekomen op de baan :+

Zou gewoon ff naar veringboer gaan en deze laten afstellen voor jouw.
 
mooie fiets bart maar wat je nu laat zien aan veerring is niet van dat zozo.
top shock en voorvork,denk eerder dat jeje blade bend gewend en vergeet niet de bandenspanning scheelt een boel . verder een heeeeele mooie fiets en heb er een hoop plezier mee
 
Mijne heeft officieel nog een kenteken is alleen geschorst dus ik wacht effe af of ik een brief krijg en anders opper ik het wel als ik bij de dealer ben.


heb ik d'r net een brembo opgezet om van t gezeur af te zijn O-)
 
Staat Nimag netjes alleen de gekentekende fietsen, in Engeland mochten alle fietsen ook de racers las ik in een artikel.
Nu heeft mijne nog een kenteken dus ik zal wel een brief krijgen.
 
een tijdje geleden een gsxr1000 k1 gekocht in onderdelen voor 400 euro :P

glasvezel racekuipen in kroatie gekocht voor 80 euro

olie, remblokjes, filters etc etc voor +- 100 euro

her en der nog wat 2e hands spul wat ontbrak voor 50 euro (lang leve ebay)

en tot slot nog zelf een quickshifter voor gemaakt van een festo luchtcilinder, een arduino en een solidstate om de ontsteking te onderbreken, werkt overigens PERFECT en volledig instelbaar! voor 0 euro *D

en nu hebben we een dikke 1000 erbij voor nog geen 700 euro :P


binnenkort eens een foto posten
 
Laatst bewerkt:
een tijdje geleden een gsxr1000 k1 gekocht in onderdelen voor 400 euro :P

glasvezel racekuipen in kroatie gekocht voor 80 euro

olie, remblokjes, filters etc etc voor +- 100 euro

her en der nog wat 2e hands spul wat ontbrak voor 50 euro (lang leve ebay)

en tot slot nog zelf een quickshifter voor gemaakt van een festo luchtcilinder, een arduino en een solidstate om de ontsteking te onderbreken, werkt overigens PERFECT en volledig instelbaar! voor 0 euro *D

en nu hebben we een dikke 1000 erbij voor nog geen 700 euro :P

binnenkort eens een foto posten

sommige mensen hebben ook altijd geluk :P
ben benieuwd naar de pic's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan