Racebert
MF veteraan
Kwaliteit van spectrum, action merk, is zelfde als flexa.. zelfde fabriek, zelfde verf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Avond
Afgelopen weekend ben ik gelukkig eigenaar geworden van een Suzuki GSX-R uit 2008 en ben van plan dit topic ook te gaan volgen / reageren .
Ben zelf dit jaar begonnen met circuitrijden op een oude straat fireblade, het beviel zo goed dat ik gelijk voor wat serieuzer begon te kijken. Volgend jaar wil ik een racelicentie halen en gaan rijden in ZAC en/of OW Cup (ik weet nog niet zeker welke).
Ik heb hem een stukje geprobeerd en merkte op dat mn voorkant licht aanvoelt met gasgeven en bocht ingaand. Is dit normaal of is dit bijvoorbeeld nog met aanpassen van vering te veranderen?
Binnenkort zal ik met een fatsoenlijke foto buiten even een betere foto maken, voor nu:
[afbeelding]
hij was knalgeel met blauw, maar wilde gewoon wat netraals en makkelijk te spuiten, overigens heb ik me kuip met de spuitbussen van de Action gespoten en ziet er op zich wel goed uit, aangezien ik nog nooit een kuip gespoten hadzonde van de mooie kuipset . je kan zoveel andere kleuren gebruiken . Op naar de action prima verf als je dan toch een spuitbus gebruikt.
Dikke Porno!Avond
Afgelopen weekend ben ik gelukkig eigenaar geworden van een Suzuki GSX-R uit 2008 en ben van plan dit topic ook te gaan volgen / reageren .
Ben zelf dit jaar begonnen met circuitrijden op een oude straat fireblade, het beviel zo goed dat ik gelijk voor wat serieuzer begon te kijken. Volgend jaar wil ik een racelicentie halen en gaan rijden in ZAC en/of OW Cup (ik weet nog niet zeker welke).
Ik heb hem een stukje geprobeerd en merkte op dat mn voorkant licht aanvoelt met gasgeven en bocht ingaand. Is dit normaal of is dit bijvoorbeeld nog met aanpassen van vering te veranderen?
Binnenkort zal ik met een fatsoenlijke foto buiten even een betere foto maken, voor nu:
[afbeelding]
he Bart, dat is een verbetering van een blade naar dit, vraag eens aan de vorige eigenaar hoe de veren ingesteld en wat er in zit , hoe zwaar hij was om een beetje een idee te krijgen, de vering instellen is voor elk persoon weer anders.
veel plezier met je nieuwe brommet
Avond
Afgelopen weekend ben ik gelukkig eigenaar geworden van een Suzuki GSX-R uit 2008 en ben van plan dit topic ook te gaan volgen / reageren .
Ben zelf dit jaar begonnen met circuitrijden op een oude straat fireblade, het beviel zo goed dat ik gelijk voor wat serieuzer begon te kijken. Volgend jaar wil ik een racelicentie halen en gaan rijden in ZAC en/of OW Cup (ik weet nog niet zeker welke).
Ik heb hem een stukje geprobeerd en merkte op dat mn voorkant licht aanvoelt met gasgeven en bocht ingaand. Is dit normaal of is dit bijvoorbeeld nog met aanpassen van vering te veranderen?
Binnenkort zal ik met een fatsoenlijke foto buiten even een betere foto maken, voor nu:
[afbeelding]
snel terug zetten Dominique !
snel terug zetten Dominique !
En die brembo dan op de mijne
Kan je rekenen ?....
Reken d'r maar niet op !
een tijdje geleden een gsxr1000 k1 gekocht in onderdelen voor 400 euro
glasvezel racekuipen in kroatie gekocht voor 80 euro
olie, remblokjes, filters etc etc voor +- 100 euro
her en der nog wat 2e hands spul wat ontbrak voor 50 euro (lang leve ebay)
en tot slot nog zelf een quickshifter voor gemaakt van een festo luchtcilinder, een arduino en een solidstate om de ontsteking te onderbreken, werkt overigens PERFECT en volledig instelbaar! voor 0 euro
en nu hebben we een dikke 1000 erbij voor nog geen 700 euro
binnenkort eens een foto posten