Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Deze mag hier ook in Roy!

full


Mods:
600 uit 2012
ECU flash
Pit limiter
Launch control
Engine brake mapping
Cordona Quickshifter
TRP/Showa voorvork binnenwerk
Wilbers race shock met hand versteller
Carbon frame protector
Carbon achterbrug protector
Carbon haaienvin
Carbon blok protectors
Renthal lichtgewicht race tandwielen
DID race ketting blauw
LSL remschakelset
Hoegee kuipsteun
Brembo RCS19 + Brembo koppeling hendel
Brembo HPK schijven
Active snelgas
Renthal handvaten
Valtermoto WSBK clip ons
Valtermoto tankdop
Valtermoto vaste wielbussen
Hel stalen remleidingen
Race knoppen aan stuur
 
mag mijn nieuwe fiets ook in de OP Roy?
full


Suzuki gsxr 750 k4:

Volledig Yoshimura uitlaatsysteem
Brembo 19x20 RCS rempomp
BMC luchtfilter
Active snelgas
PP remschakelset
PP clipons
PP koppelingshendel
R&G asprotectie voor en achter
Domino handvatten
Haakse ventielen
Voorvering voorzien van WP veren
Stompgrip op de tank
Remvloeistof slangetje achter ipv reservoir
HELL stalen remleidingen voor en achter
SBS dual carbon remblokken
en nog wat klein spul

nog te doen:

Achtervering upgraden
Blokbescherming

Na lange tijd afwezig te zijn geweest wil ik weer actiever gaan racen.
De gsxr 750 k1 die nu in de OP staat heb ik nog wel echter deze wordt nu nagekeken bij Hoegee Suzuki want deze liep als een drol. Oorzaak is al gevonden en zodra deze weer up and running is gaat deze in de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Wil me hier ook weer melden,
2011/2012 voor het laatst circuit gereden met een 600K7, begon toch weer te kriebelen en had nog wat spullen liggen (bandenwarmers, en klein spul voor Suzuki's).

Gisteren een 1000L5 gekocht, Belgs kenteken maar in circuit trim.
Heeft een asvalt ervaring maar ik kon geen gekke dingen ontdekken, liep alleen op 3 cilinders maar stond al bijna een jaar stil.
Ik gok op de benzine (e10) of een bougie/bobine.

Zaterdag heb ik hem als het goed is, als ik het probleem vlug kan verhelpen wil ik dit jaar nog een dag doen anders wordt het volgend jaar.
Kan deze winter de vering gelijk geseviced worden, zit al een TTX onder en ohlins cardridge en stuurdemper.

Heb ene 1000l4 voor op straat en kan dus vrij gemakkelijk wat uitwisselen om te zien wat het probleem is.

Foto's volgen als ik hem heb.
Meer mensen met een duizend hier ?

600 vind ik ook super op het circuit maar wil eens een 1000 proberen, ben vrij lang (2m) en heb op de 1000 iets meer plek. Al ging het met de 600K7 ook lekker
 
En even uit de oude doos, heb al met meerdere Suzuki's op het circuit gereden.
RGV250, SRAD750 en de 600k7

full

full
 
Laatst bewerkt:
RGV *O*

Renketenk! :9~~
haha ja was wel een leuk ding, heb ik met schade gekocht.
Moesten ook andere cilinders op, na het repareren circuitkuip op de kop getikt en een dag zolder mee gedaan, als die optisch netjes was had ik hem gehouden.

Als je ziet wat de prijzen nu doen :/

full

full


Daar paste ik dan eigenlijk weer niet op, wel een leuke dag gehad.
Was 1 van mijn eerste dagen circuit rijden
 
Ik ben begonnen op de RS125 en heb die en de RS250 beide.
Heerlijk spelen!
Gaaf, 2 takt altijd kicken.

Reed dit jaar vroeg door naar de TT, rook 2 takt onderweg maar zag niks.
Pas enkele minuten later haalde ik een RGV250 in, reed ook lekker door en heerlijk die lucht op de vroege morgen :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan