Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Jij hebt zo`n Arrow demper bedoel je?
Bijna elke demper waar je een DB killer in schroeft kost flink vermogen.
Die arrow heeft een doorlaat van bijna 60mm deze wordt op het einde gesmoord door een killer van 30mm.
Die Bos heeft een doorlaat van 48mm (zonder killer), als ik die zonder killer kan rijden, zou dat theoretisch een voordeel moeten zijn ten opzichte van de arrow.
Ik heb een Bos.
 
daarmee ga je op straat zonder killer helemaal geen probleem krijgen lijkt mij.. als je er mee op de baan kunt rijden, is op straat ook geen issue haha :]
 
Hoppa zo goed als zeker kunnen we weer beginnen. Het is wel ff puzzelen van de planning want die ik maakte in oktober vorig jaar is weinig over. Maar via de reserve lijst toch nog een plekje bij toms, kunnen we dit jaar toch nog racen 😁😁😁
 
Zolder ook weer open las ik, helaas de grens pas 8 juni weer open.
Moet helaas mijn eerste dag dus verkopen, voucher heb ik niks aan hele agenda staat verder vol thuis.
Gelukkig is de 283 uitverkocht en las dat er al mensen die dag zochten.

Dan maar het jaar starten 9 juni in Assen (hopelijk.) Jammer dat ik Assen weinig rij en wilde daarvoor het stof van de winter er wat af rijden in Zolder.
 
Zolder ook weer open las ik, helaas de grens pas 8 juni weer open.
Moet helaas mijn eerste dag dus verkopen, voucher heb ik niks aan hele agenda staat verder vol thuis.
Gelukkig is de 283 uitverkocht en las dat er al mensen die dag zochten.

Dan maar het jaar starten 9 juni in Assen (hopelijk.) Jammer dat ik Assen weinig rij en wilde daarvoor het stof van de winter er wat af rijden in Zolder.

Neem ff contact op met msz want je kunt je dag niet zomaar door verkopen. Heeft iets te maken met corona en ze moeten een lijst hebben wie er komt. Maar ze worden schijnbaar overspoelt met reacties. Ik moest op Facebook 3x openbaar om een reactie vragen want op mail beantwoorden ze na 3 dagen niet.
 
Klopt ze beantwoorden mijn mail ook niet, heb ik vorige week al verstuurd.
Een voucher wordt hem voor mij niet, of ik moet hem begin 2021 kunnen inzetten dan is het voor mij wel te doen.

Morgen even bellen.
 
Zolder ook weer open las ik, helaas de grens pas 8 juni weer open.
Moet helaas mijn eerste dag dus verkopen, voucher heb ik niks aan hele agenda staat verder vol thuis.
Gelukkig is de 283 uitverkocht en las dat er al mensen die dag zochten.

Dan maar het jaar starten 9 juni in Assen (hopelijk.) Jammer dat ik Assen weinig rij en wilde daarvoor het stof van de winter er wat af rijden in Zolder.

Als jullie nu stil zijn kan ik je de grens over smokkelen 😝

E6819070-F931-43F0-8E38-890B7EC216BD.jpeg
5CC6DB59-FE2C-4701-8E18-D479595E54B3.jpeg
 
Goed idee :P

Net mail van motorsportschool, voucher is 2 jaar geldig :t
Voor mij prima dan, zet ik hem volgend jaar wel in.

Dan hopelijk 9 juni starten in Assen.
 
_O- Projecten heb ik al genoeg... Heb ook al een SRAD 750 uit 98 die werk nodig heeft, maar wie weet heeft er iemand iets wat toch al weg moet, wat al de nodige circuit ervaring heeft..
 
Als ik zou overstappen naar een andere motor, zou ik hem zoiezo eerst helemaal ontleden, omdat ik wel graag precies wil weten waar ik op ga rijden.
Dit project van Roy is dus niet zo gek, die hoeft alleen maar in elkaar ;)
 
Gisteren eerste dag van 2020 gereden, erg geslaagde dag zowel kwa weer als kwa rijden.

Omdat Assen 4 uur rijden is ongeveer, de maandag al vertrokken.
Hotelletje gepakt en dinsdag op tijd op het paddock.
Er zouden best wat snelle mannen/vrouwen komen dus werd gevraagd of ik in B wilde starten, geen probleem.

3 sessies in B gereden maar snelheidsverschil was soms best groot, ene sessie ging beter als de andere afhankelijk hoe het uit elkaar was getrokken.
Gevraagd of ik toch in A kon na de middag, dat kon en was geen probleem.
Dat ging veel beter, veel lekkerder rijden en vooral constanter.

Voor een totaal 4e dag Assen (2x 2011, vorig jaar 1 keer en dan gisteren) viel het me 100% mee.
Best een leuke tijd kunnen rijden zonder echt het gevoel te hebben dat het over mijn limiet was.
Met zo weinig Assen ervaring was het soms wat zoeken met rempunten maar ging best goed.
In de A groep ook beter gezien waar ik wat liet liggen, of hoe anderen de strubben reden.
Suzuki liep ook erg goed :t
 
Hallo,

Iemand hier ervaring met een healtech quickshifter op een suzuki gsx-r 750 k5?
Zowel in gebruik als t installeren ervan?
Hoor t graag!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan