- Onderwerp starter
- #1.451
Moet? IK MOET NIKS!
Als je het lief vraagt zal ik er later vandaag ff naar kijken
Als je het lief vraagt zal ik er later vandaag ff naar kijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry hoor wist niet dat je boos zou worden.Moet? IK MOET NIKS!
Als je het lief vraagt zal ik er later vandaag ff naar kijken
nog gelukt met je stuurdemper weerstand ?
Was voor Bart maar na het omzette van de server zag ik niet alle berichten.Euh???
Geen idee, niet mee bezig?
Je kuipZal ik zelf ook eens even mijn foto updaten:
Wat zou het eerst de grond raken, demper, voetsteun of valdop
Bekijk bijlage 1557744
Nee helaas niet zit niks anders op de uit coderennog gelukt met je stuurdemper weerstand ?
Nogmaals Bart....ik heb dat ding voor je liggenNee helaas niet zit niks anders op de uit coderen
Weet ik pim maar heb zo'n ding zelf besteld was maar 20 tientjes. Draad breuk is uitgesloten nadat ik zelf een complete bypass had gemaakt rechtstreeks van de ecu naar de demper. Vreemde is dat de code soms ff verdwijnt zelfs als de demper helemaal niet aangesloten is.Nogmaals Bart....ik heb dat ding voor je liggen
logisch toch, of is die power commander niet voor power steering?20 tientjes, niet echt goedkoop tikfoutje denk ik.
Jammer dat het niet gelukt is met de weerstand, waarom zou die power commander een foutcode op stuurdemper geven ?
Valt natuurlijk te proberen, niet geschoten is altijd mis.
Heren,
Dit weekend ga ik kijken voor mijn eerste circuitmotor een gsxr 600 K1 lijkt me een leuke en betrouwbare motor om het te leren.
Zijn er nog specifieke dingen waar je moet opletten met dat model ?
daar zitten inderdaad weinig manco's aan
Maar de k1-2-3 is in principe (bij mijn weten) probleemloos.
k1-k3 voldoet zeker afhankelijk van jou eigen verwachtingen, skills en portomonneeTop dank voor de info !
Zouden jullie eerder dan voor een k4-k5 model gaan of voldoet een K1-K3 ook?
Oke niet helemaal volledig verhaal, iets te snel hahaGoedenavond allen,
IK heb de GSXR K4 eens even geprobeerd (in Mexico uiteraard). Nu kreeg ik alleen het FI lampje, en dit heb ik gecontroleerd met de dealer stekker en nu krijg ik de foutcode C34. Ik heb de PC3 losgekoppeld en dan lijkt het probleem weg te zijn. Vervolgens heb ik een andere mapping in de PC3 gezet en nu krijg ik C33 en C34. Iemand die hier ervaring mee heeft en eventueel nog iets om te proberen of betekend dit einde PC3...?