Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Zal ik zelf ook eens even mijn foto updaten:

Wat zou het eerst de grond raken, demper, voetsteun of valdop :P
20AX-4790 (Groot).JPG
 
@Bart, balen. zit er nergens geen draadbreuk ?

Mocht iemand zich vervelen en het leuk vinden om wat youtube te kijken.
Ik volg al een tijdje de vlogs van Sylvain Guintoli, post regelmatig updates over zijn GSX-R1000R die die heeft omgebouwd naar circuitfiets.
Leuk om met het slechte weer de tijd wat te doden.
 
Heeft er iemand hier een beugel/klem voor een WP stuurdemper (2006)? Of een universele met dezelfde maten?? Helaas is die van mij doorgebroken na een crash.

HK Suspension heeft van deze stuurdemper geen onderdelen meer en een andere veringspecialist heeft navraag gedaan bij WP in Oostenrijk maar het is niet meer na te bestellen.

C6BAA003-29DC-44D9-B1FF-C00BA0F5A482.jpeg

Diameter van de stuurdemper is 24mm en hij wordt bevestigd met een M8 bout.

CAA16D95-6839-4F7F-A50F-752283578BBC.jpeg
 
Nogmaals Bart....ik heb dat ding voor je liggen;)
Weet ik pim maar heb zo'n ding zelf besteld was maar 20 tientjes. Draad breuk is uitgesloten nadat ik zelf een complete bypass had gemaakt rechtstreeks van de ecu naar de demper. Vreemde is dat de code soms ff verdwijnt zelfs als de demper helemaal niet aangesloten is.

Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is de Powercomander helemaal af te te halen maar als die de storing veroorzaakt ben ik nog niks verder. Want zonder ga ik niet rijden of ik moet hem voor de rest ook laten flashen.
 
20 tientjes, niet echt goedkoop O-) ;) tikfoutje denk ik.

Jammer dat het niet gelukt is met de weerstand, waarom zou die power commander een foutcode op stuurdemper geven ?
Valt natuurlijk te proberen, niet geschoten is altijd mis.
 
20 tientjes, niet echt goedkoop O-) ;) tikfoutje denk ik.

Jammer dat het niet gelukt is met de weerstand, waarom zou die power commander een foutcode op stuurdemper geven ?
Valt natuurlijk te proberen, niet geschoten is altijd mis.
logisch toch, of is die power commander niet voor power steering?
 
@Pilz , Power Commander is in basis niks meer dan een piggy back brandstof module, je kan er extra modules bij kopen tbv QS, auto mapping etc maar stuurdemper staat er los van. Of de power commander moet een vreemde elektrische storing geven die dan toevallig de stuurdemper in fout laat komen maar normaal staat die er geheel los van.
 
Heren,

Dit weekend ga ik kijken voor mijn eerste circuitmotor een gsxr 600 K1 lijkt me een leuke en betrouwbare motor om het te leren.
Zijn er nog specifieke dingen waar je moet opletten met dat model ?
 
Heren,

Dit weekend ga ik kijken voor mijn eerste circuitmotor een gsxr 600 K1 lijkt me een leuke en betrouwbare motor om het te leren.
Zijn er nog specifieke dingen waar je moet opletten met dat model ?

Je kunt dan eigenlijk veel beter een K4-5 GSXR 600 aanschaffen ;) Moderner wendbaarder ,sneller etc. Ben er nu eentje aan het opbouwen mocht je interesse hebben stuur dan maar een PM.
 
Goedenavond allen,

IK heb de GSXR K4 eens even geprobeerd (in Mexico uiteraard). Nu kreeg ik alleen het FI lampje, en dit heb ik gecontroleerd met de dealer stekker en nu krijg ik de foutcode C34. Ik heb de PC3 losgekoppeld en dan lijkt het probleem weg te zijn. Vervolgens heb ik een andere mapping in de PC3 gezet en nu krijg ik C33 en C34. Iemand die hier ervaring mee heeft en eventueel nog iets om te proberen of betekend dit einde PC3...?
 
Goedenavond allen,

IK heb de GSXR K4 eens even geprobeerd (in Mexico uiteraard). Nu kreeg ik alleen het FI lampje, en dit heb ik gecontroleerd met de dealer stekker en nu krijg ik de foutcode C34. Ik heb de PC3 losgekoppeld en dan lijkt het probleem weg te zijn. Vervolgens heb ik een andere mapping in de PC3 gezet en nu krijg ik C33 en C34. Iemand die hier ervaring mee heeft en eventueel nog iets om te proberen of betekend dit einde PC3...?
Oke niet helemaal volledig verhaal, iets te snel haha
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
Dat betekenen de fout codes dus. Deze zou dan 4x achter elkaar niet gemeten kunnen worden volgens werkplaats handboek. Tijdens mijn testritje merkte ik geen verschil in vermogen of iets dergelijks en de motor loopt netjes door in toeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan