Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Haal de powercommander er tussenuit ,dan weet je zeker of dat die het probleem is. Paar stekkers 1 draadje en klaar ben je.
 
Oke niet helemaal volledig verhaal, iets te snel haha
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
Dat betekenen de fout codes dus. Deze zou dan 4x achter elkaar niet gemeten kunnen worden volgens werkplaats handboek. Tijdens mijn testritje merkte ik geen verschil in vermogen of iets dergelijks en de motor loopt netjes door in toeren.
Lijkt me een powercommander probleem. Zonder heeft hij het toch niet?
 
Lijkt me een powercommander probleem. Zonder heeft hij het toch niet?
Klopt, zoals ik zei dan krijg ik de fout er nu niet 123 in. Ik heb hem nu alleen op de bok kunnen testen. Ik zou hem nog een keer er tussen uit kunnen halen natuurlijk. Ik denk dat er hier meer mensen met de PC3 werken dus dacht misschien is dit een bekend probleem, of is het misschien niet echt een probleem maar gebeurt het vaker omdat de PC toch tussen de orginele injectie zit natuurlijk. Of is het misschien een probleem met de instellingen van de PC. Zoals je misschien uit mijn verhaal opmaakt heb ik geen ervaring met de PC(3). Voor ik een andere ga zoeken en het gewoon een foute instelling blijkt te zijn.... (Wat er nu in staat komt van internet en wat er in stond heb ik opgeslagen uiteraard. Geen idee of dat op een bank is afgesteld.)
 
Klopt, zoals ik zei dan krijg ik de fout er nu niet 123 in. Ik heb hem nu alleen op de bok kunnen testen. Ik zou hem nog een keer er tussen uit kunnen halen natuurlijk. Ik denk dat er hier meer mensen met de PC3 werken dus dacht misschien is dit een bekend probleem, of is het misschien niet echt een probleem maar gebeurt het vaker omdat de PC toch tussen de orginele injectie zit natuurlijk. Of is het misschien een probleem met de instellingen van de PC. Zoals je misschien uit mijn verhaal opmaakt heb ik geen ervaring met de PC(3). Voor ik een andere ga zoeken en het gewoon een foute instelling blijkt te zijn.... (Wat er nu in staat komt van internet en wat er in stond heb ik opgeslagen uiteraard. Geen idee of dat op een bank is afgesteld.)
Een injectieprobleem gaat hij niet in 1x op 2 injectoren doen. Dus moet het die PC3 wel zijn...de connectie van de stekkers, of verkeerde instellingen in de map.
 
Volgens mij ook, met een goede PC3 mag die geen foutmeldingen geven.
En aangezien die zonder PC3 de fout niet geeft heb je de oorzaak al gevonden denk ik.
 
Hallo,

Een maatje van mij slacht zijn GSXR-600 L1 2015 (ex Gus Boes) ivm motorschade. Hij zit niet op M-F, maar vroeg mij of ik dit onder de aandacht wil brengen bij de GSXR-600 racers.

Als dit niet mag zo op de pagina, negeer het of delete het bericht dan, is geen probleem.

Hier de lijst:

Braking rem schijven, set € 250,00
Vooras met moer € 20,00
Bobine set € 50,00
Koelvloeistof reservoir € 10,00
Koppelingskabel € 10,00
Set luchtbuizen € 40,00
Tellerset € 250,00
Neus steun kuip € 35,00
Radiateur € 225,00
JM radiateur race gaas € 70,00
Ventilator € 30,00
Clipon set org. ( zonder steun remvloeistof resevoir) € 75.00
Yoshimura titanium race uitlaat compleet, demper is beschadigd maar voldoet nog prima € 600.00
Set velgen met remschijven € 550,00
Benzine pomp € 75,00
Kroonplaat, gebruik sporen € 25,00
MWR race luchtfilter € 60,00
Rempomp met handel € 125,00
Er komen nog meer onderdelen want de Suzuki GSXR 600 van 2015 wordt in zijn geheel gedemonteerd en verkocht.
Prijzen zijn excl verzendkosten.

Frame en vering heeft hij ook nog.
Voorpoten origineel met K-Tech DDS catridge en K-Tech DDS pro shock.

grootzevertjoris@gmail.com
 

Bijlagen

  • D534D335-F33C-42CA-99C3-8EAD88B69F4C.png
    D534D335-F33C-42CA-99C3-8EAD88B69F4C.png
    238 KB · Weergaven: 14
Hallo,

Een maatje van mij slacht zijn GSXR-600 L1 2015 (ex Gus Boes) ivm motorschade. Hij zit niet op M-F, maar vroeg mij of ik dit onder de aandacht wil brengen bij de GSXR-600 racers.

Als dit niet mag zo op de pagina, negeer het of delete het bericht dan, is geen probleem.

Hier de lijst:

Braking rem schijven, set € 250,00
Vooras met moer € 20,00
Bobine set € 50,00
Koelvloeistof reservoir € 10,00
Koppelingskabel € 10,00
Set luchtbuizen € 40,00
Tellerset € 250,00
Neus steun kuip € 35,00
Radiateur € 225,00
JM radiateur race gaas € 70,00
Ventilator € 30,00
Clipon set org. ( zonder steun remvloeistof resevoir) € 75.00
Yoshimura titanium race uitlaat compleet, demper is beschadigd maar voldoet nog prima € 600.00
Set velgen met remschijven € 550,00
Benzine pomp € 75,00
Kroonplaat, gebruik sporen € 25,00
MWR race luchtfilter € 60,00
Rempomp met handel € 125,00
Er komen nog meer onderdelen want de Suzuki GSXR 600 van 2015 wordt in zijn geheel gedemonteerd en verkocht.
Prijzen zijn excl verzendkosten.

Frame en vering heeft hij ook nog.
Voorpoten origineel met K-Tech DDS catridge en K-Tech DDS pro shock.

grootzevertjoris@gmail.com
Ben er al geweest 😝

maar beter even een topic in TKO of ZAC G&G naar mijn mening.
 
Ben er inderdaad bang van... ik ga morgen nou wat verder proberen voor de zekerheid.
Van alles geprobeerd en inderdaad lijkt het in de PC3 te zitten. Met verschillende dealers van Dynojet gebeld en eigenlijk raden ze allemaal aan om een firmware update te doen. Ik heb natuurlijk weer het geluk dat op deze zulke oude firmware staat (V1.0.0.18), dat deze via een apparte programmer eerst nog geupdate moet worden. Blijkbaar hebben ze later ingebouwd dat dit via de USB interface kan (vanaf versie 1.0.0.20). Einde van de week word de PC3 bij de motorzaak dus als het goed is voorzien van nieuwe firmware. :t En dan maar hopen dat het probleem ook weg is... haha :Y
 
Iemand hier die een Power Commander programmer heeft of een zaak weet die er een heeft? Het mooiste zou zijn in omgeving Flevoland of Zwolle. Bij Ten Kate is het helaas niet gelukt. (Wat ik begreep aan de telefoon hebben ze het alleen via de USB geprobeerd...) De programmer ziet er dus uit zoals op het plaatje.
1605267900797.png
 
Ruud Frederiks (tovami) niks liggen ? is niet in de buurt helaas dan maar heeft wel veel van dynojet etc.

Is in Goes (zeeland).

Is 1 van de weinige zaken die voor mij dan wel weer redelijk dichtbij zit :Y
 
Iemand hier die een Power Commander programmer heeft of een zaak weet die er een heeft? Het mooiste zou zijn in omgeving Flevoland of Zwolle. Bij Ten Kate is het helaas niet gelukt. (Wat ik begreep aan de telefoon hebben ze het alleen via de USB geprobeerd...) De programmer ziet er dus uit zoals op het plaatje. Bekijk bijlage 1564203
Neem aan dat afstellen het doel is maar dan zonder testbank?
Ik zeg half bakken, Hoegee Barneveld heeft een bank en wellicht dat TT motoren je kan helpen?
 
Neem aan dat afstellen het doel is maar dan zonder testbank?
Ik zeg half bakken, Hoegee Barneveld heeft een bank en wellicht dat TT motoren je kan helpen?
Nee, het doel is de firmware iedergeval van v1.0.0.18 naar 1.0.0.20 te krijgen zodat deze daarna via de USB te updaten is. (Huidige versie is 2. nog iets volgens mijm) De map die erin stond kan er dan eerst wel weer in terug.
 
Nee, het doel is de firmware iedergeval van v1.0.0.18 naar 1.0.0.20 te krijgen zodat deze daarna via de USB te updaten is. (Huidige versie is 2. nog iets volgens mijm) De map die erin stond kan er dan eerst wel weer in terug.
Aaaaah.
Nee dan ff googlen op wie PC’s afstelt en dan rijtje afgaan of ze zo’n kabeltje hebben.
 
Ideaal. Eenmaal gewend vraag je je af waarom dit niet standaard is.

God wat heb ik vroeger op circuit lopen vloeken. Links erin, rechts op de grond, kut! As er weer uit...
 
Bedankt!
Dat is het volgende plan inderdaad.
Contact gehad met Goes, volgens hem is de PC "gewoon" stuk en kan ik hem er beter uithalen...
Nu ga ik meestal niet zo goed op " gewoon stuk" maar het begint erop te lijken dat ik mij er bij neer moet gaan leggen. Heb de PC open gemaakt en kom nog niet veel geks tegen, waarschijnlijk komende week nog keer onder de loeplamp de print controleren.
Nu zit ik te kijken om anders een andere (stand-alone) Quickshifter te kopen en heb ik de volgende twee gevonden die mij interessant lijken:
- Full Race Unit System
- HealTech iQSE

Iemand die ervaring met (een van) deze heeft? Vooral de ShiftPower kan ik nog niet veel over vinden...
Of andere aanbevelingen uiteraard! Ik ben op het moment even aan het rondkijken wat mijn opties zijn die nog leuk zijn om te betalen voor een student.
 
Haha, heb even de vrijheid genomen en in de geposte berichten van GSXR1000RACER gekeken en goede en duidelijke uitleg gezien.
De Healtech gaat het niet worden dus, moet zeggen dat ik al een beetje gek gevoel had dat die sensor op zoveel plekken "goed" zou werken. (Maar tegelijk denkend "het zal wel"... Nu wel duidelijk.)
 
2x translogic hier, werkt gewoon erg goed ! Niet de goedkoopste maar een QS moet goed zijn.

Nu heb ik van die SP unit wel al goede dingen gehoord, maar zelf geen ervaring mee.
Ik schat die wel hoger in als de healtech.
 
Terug
Bovenaan Onderaan