Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Bij m pajic kost een db killer 5 tientjes .
Je kan hem ook het type uitlaat doorgeven dan stuurt hij hem op .

Ik snap er niks van ik rij met een open lucht filter en een yoshi en nooit problemen gehad.
Als ik zou willen kan zelfs de db killer er uit en dan nog geen problemen.
 
yep zekers zonde , begreep dat er strenger gecontroleerd gaat worden op assen.
Heb m,n reserve kuip aangepast voor een originele uitlaat mocht ik alsnog gezeik krijgen over het geluid op de Pirelli dag.
 
Zo staat hij er momenteel bij:



Het blok demonteren was inderdaad eenvoudig te doen. Alleen had het wel handig geweest als iemand tegen mij had gezegd dat ik special gereedschap nodig had voor de slotbouten... :9

Afgelopen zaterdag naar Hoegee gebracht. Als het goed is die a.s. vrijdag klaar. Werd vandaag alleen gebeld met de boodschap dat het verstandig is om het blok ook te splitsen. Er zit namelijk ook te weinig pakking tussen de carter helften op die plek. Dat is naar voren gekomen met de voorbehandeling van het scheurtje. Waarschijnlijk is dit bij de laatste revisie niet goed gedaan. Uiteraard besloten om dit gelijk te laten doen. Ik hoop dat het hierbij blijft en er niet elke keer dingen bijkomen :X
 
Laatst bewerkt:
Zo staat hij er momenteel bij:

[~[url="http://s19.postimg.org/3zntxq8oj/IMG_0495.jpg"]afbeelding~][/url]

Het blok demonteren was inderdaad eenvoudig te doen. Alleen had het wel handig geweest als iemand tegen mij had gezegd dat ik special gereedschap nodig had voor de slotbouten... :9

Afgelopen zaterdag naar Hoegee gebracht. Als het goed is die a.s. vrijdag klaar. Werd vandaag alleen gebeld met de boodschap dat het verstandig is om het blok ook te splitsen. Er zit namelijk ook te weinig pakking tussen de carter helften op die plek. Dat is naar voren gekomen met de voorbehandeling van het scheurtje. Waarschijnlijk is dit bij de laatste revisie niet goed gedaan. Uiteraard besloten om dit gelijk te laten doen. Ik hoop dat het hierbij blijft en er niet elke keer dingen bijkomen :X

Dat is al-tijd zo, je brengt iets weg (of gaat aan de sleutel) voor 1 ding en je komt 3 andere dingen tegen. Gelukkig valt alleen een nieuwe pakking wel mee. Gaat hij erna ook even op de testbank, voor een controle run?
 
Goed nieuws! Vandaag gebeld door Hoegee en het blok is klaar.

Ze hebben er een nieuwe pakking tussen gedaan. Uiteindelijk is gebleken dat het lekken dus toch kwam door de pakking die er niet goed tussen zat/ aangebracht was (wss met de revisie vorige jaar niet goed gedaan). Het is dus geen scheurtje maar een kleine 'gietgal'. Ze hebben het blok gecontroleerd en zijn verder geen gekke dingen tegen gekomen. Het blok is dus niet gescheurd (gecontroleerd bij het splitsen).

Ben achteraf blij dat ik niet zelf ben gaan prollen want dan had alle moeite voor niks geweest. Morgenochtend het blok ophalen en lekker een paasweekend sleutelen :]
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dat zijn de betere berichten. Straks ook alles weer mooi vers en good to go :)



Ik ga zaterdag lekker met de KTM op Midland circuit spelen })
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen, hier ook goed nieuws :] Net ingeschreven voor de eerste ZAC race :D Na een jaartje er tussen uit zijn geweest ga ik me er weer aan wagen met de 1000 :] Zijn ondertussen ook wat nieuwe spulletjes op gekomen, zal binnenkort even een status update met wat foto's plaatsen.
 
Hoe ging die vandaag Johan

Q1 hadden we technische problemen, geen ronde kunnen rijden. Q2 moest het dus gebeuren, gelukkig werd er nog niet echt super hard gereden, de grip was tot de middag ook niet echt best! Kon me als 4e kwalificeren met een niet zoveel zeggende tijd. Naarmate er meer gereden was, werd de grip ook beter, maar de tijden zaten nog niet op het niveau waar vorig jaar op geraced werd (ook als je de tijden terug rekend met oude Ruskenhoek niet). Ik had een redelijke start, kwam als 7e door in de haarbocht. en kon aanpikken in de kopgroep van 7 man. Daar viel er gelijk in de eerste ronde 1 tussen uit, op P3. Daarom sloegen de eerste 2 een gaatje, van P3 t/m mij op P7 een erg mooi groepje met veel stuivertje wisselen tot 3/4e van de race. Toen kwam de jongen op P2 terug vallen. Ik begon het al te voelen aan de rem, ik verloor remdruk en kneep bij de uitremactie het remhendel tegen m'n vingers aan (ik rem met 2 vingers), waardoor ik rechtdoor schoot in de haarbocht. Race weer hervat op de 6e plaats en later nog 1 plaatsje goed gemaakt, maar deze ook weer verloren aan een andere rijder in de laatste ronde. Kwam als 6e over de streep. Niks te klagen, doelstelling was vanaf het begin van het seizoen meekomen in de top 10 van de ProCup600, dat is ruimschoots gelukt!

Het moment dat ik die jongen die terug kwam vallen van P2 inhaal en me dus verrem omdat ik niet hard genoeg kan remmen staat bij hem op film, mocht je het leuk vinden om te zien. Op 14.50 verliest hij P3 aan de jongen die voor me rijdt (in het geel) en op +-15.15 kom ik mee en verrem me dus doordat ik niet harder meer kon remmen en de bocht niet haalde.

Kijken vanaf 14.50:

Op 15.55 haal ik hem trouwens weer in voor P5, mocht je het leuk vinden om nog ff door te kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan