boytje
Die hard MF'er
Top ik heb v300 10w40 gekocht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt hahaOp straat krijgt ie ook wat meer liefde haha. Dus dat zal wel loslopen
Dat is een goede oplossing. Maar dan moet het blok er uit volgens mij Of is het tedoen? Het busje in het frame gaat er niet uit.Helicoil is beste lijkt me
Ik heb de bus bij mij eruit gefreest en een 2 delige bus gemaakt. (Laten maken)Dat is een goede oplossing. Maar dan moet het blok er uit volgens mij Of is het tedoen? Het busje in het frame gaat er niet uit.
Ik zal kijken of er voldoende ruimte zit tussen het blok en frame bij mijne. Top idee in iedergeval bedankt!.Ik heb de bus bij mij eruit gefreest en een 2 delige bus gemaakt. (Laten maken)Bekijk bijlage 1705063Bekijk bijlage 1705064
Ik dacht 1.5. 1.25 is wel erg fijn voor zo’n dikke bout.Ik zal kijken of er voldoende ruimte zit tussen het blok en frame bij mijne. Top idee in iedergeval bedankt!.
Weer iemand toevallig welk draad er in zit 1.25 of 1.5
Wisselt.Oliekoeler is gewisseld motor loopt als een zonnetje. En lek vrij . Ik twijfel alleen op ik er weer val blokken op ga zetten. Ik moet er nu helicoil in zetten maar ben bang als ik weer eens val ik de ophang punten verkloot. Hoe zien jullie dit ?
Ook niet geheel mee eens. Doppen moeten zo breed zijn dat wiel en dop aan de grond komen zonder deksel te raken.En punt van aandacht is dat je geen valblokken neemt die 10cm uitsteken. Je moet valblokken hebben die net breder zijn dan je blokdeksels. Je kuipen gaan er met een val toch wel aan. Hoe verder ze uitsteken hoe groter de krachten op het ophangpunt en hoe groter de kans op serieuze schade.
Je hebt van die hele korte, afgeronde valdopjes, die zijn top
Dus geen 20cm brede blokken… je ziet er soms die zo ver uitsteken dat het onnodig is. Ik denk dat we hetzelfde bedoelenOok niet geheel mee eens. Doppen moeten zo breed zijn dat wiel en dop aan de grond komen zonder deksel te raken.
Heren,
Weer een nieuwe vraag.
Ik ben gestart met het opknappen van de gsxr k7. Ik had er valdoppen op zitten. De bout waar mee de dop vast zit was behoorlijk krom. Op zich geen probleem maar volgens mij is het schroefdraad er deels uitgetrokken. Hoe kan ik dit eenvoudig herstellen? Is het door te boren met een moer er achter een optie of is het blok dan lek? Of een bout met grof draad er in.
Even een foto van een site geleend
Bekijk bijlage 1705027
Oliekoeler is gewisseld motor loopt als een zonnetje. En lek vrij . Ik twijfel alleen op ik er weer val blokken op ga zetten. Ik moet er nu helicoil in zetten maar ben bang als ik weer eens val ik de ophang punten verkloot. Hoe zien jullie dit ?
Vloeibaar aluminium?
Ik ben benieuwd, hoe je dit hebt gedaan. Met van die epoxy prut kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Dat dacht ik al, inderdaad 2k epoxy. De marketing is leuk, maar dit heeft niks met aluminium te maken...met dit soort spul:
Loctite Vloeibaar aluminium 3455 (24ml) » Snel bezorgd » Motorlook.nl
Koop de Loctite Vloeibaar aluminium 3455 (24ml) snel en makkelijk bij Motorlook.nl! Duizenden producten voor jouw motorfiets. ✓100% geld terug garantie ✓Wereldwijd ✓Gekeurde webshopmotorlook.nl
Hier weer mooi opgeschoten. Vorige week m’n vorkpoten terug gekregen van Frontrow, dus nu eindelijk motor weer op z’n eigen wielen kunnen zetten. Ben zelf erg blij met het eindresultaat.