Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Ik heb van mijn leven er nog niet aangezeten, dus dat is geluk. Heb ook nog nooit het gevoel gehad dat de vering me beperkte.

Komend jaar wat meer gas geven, kijken of het dan wel gebeurd :P
Kijken of ik ook onder de 1:50 kan komen!
 
Ik heb een rubber ring er om zitten en hou circa 1 CM over, dus met mijn vering kennis moet dat goed zijn. Als ik je verhaal goed begrijp zou de ingaande demping dan goed moeten staan.
Bij de bult heb ik dit ook inderdaad, maar bij de GT gaat het anker minder uit ;-)
De sag zal ik eens nameten dit weekend, want heb echt geen idee hoe die nu staat.
Kwa positie met aanremmen, ga ik zeker eens mee spelen de eerst volgende keer!
Het achterwiel staat nu bijna helemaal naar voren in de achterbrug, dus een vrij korte wielbasis.
Ik kan met het hele verhaal zeker vooruit, bedankt!
 
No problemo :). Je moet eigenlijk ook even het eindpunt van de voorvering bepalen, dan weet je tot hoe ver de poot kan onverenigbaar. 1cm voor het einde lijkt wel ok maar het kan ook al helemaal onderin zijn. Mijn L1 is 12mm vanaf het asblok onderin bv. Kans bestaat dat je hem dan ook helemaal onderin remt.
 
No problemo :). Je moet eigenlijk ook even het eindpunt van de voorvering bepalen, dan weet je tot hoe ver de poot kan onverenigbaar. 1cm voor het einde lijkt wel ok maar het kan ook al helemaal onderin zijn. Mijn L1 is 12mm vanaf het asblok onderin bv. Kans bestaat dat je hem dan ook helemaal onderin remt.
Dat wist ik niet, nog wat te doen. Thanks :}
 
Oke, ik heb voor en achter nog geen tekort. Enige waar ik op de oude fiets soms last vsn had is stuiterend achterwiel door te hard terugschakelen. Nu slipperclutch! *O*
 
Oke, ik heb voor en achter nog geen tekort. Enige waar ik op de oude fiets soms last vsn had is stuiterend achterwiel door te hard terugschakelen. Nu slipperclutch! *O*
Nice! deze heb ik op verschillende sites voorbij zien komen.
Welke heb jij en wat is jou ervaring hier mee?
 
Gewoon standaard slipper en heb nog maar 1 dag met de motor gereden dus kan nog geen oordeel vellen. Vraag na 30 april nog eens, dan heb ik er een paar dagen meer op staan.
 
Hé TS, mag ik deze als OP foto? Naam G-Racing als het mag ;)

full


En de specs zijn inmiddels:

Suzuki GSXR600 L1
rvs omvlochten remleidingen
Öhlins NIX30 cartridges voorvering
DLC gecoate binnenpoten voorvering
Öhlins TTX GP Schokdemper
Maxtreme full exhaust titanium
Carbon luchtinlaten
Hyperpro stuurdemper
Vertex verstelbare clip-ons
Domino snelgas
Lithium Ion accu
EM-Pro ECU
EM-Pro kit kabelboom
BMC luchtfilter
Quickshifter
Pit limiter
Rain mode
Race Technology DL1 datalogging
Race Technology Dash
Vering sensoren
Motor telemetrie
Korte titax hendels
Remhendel beveiliging
Snelwisselsysteem voorwiel (wisselen zonder klauwen verwijderen)
Dunnere koppakking
Verstelbare nokkenas tandwielen
Lightech rearsets
Hoegee Air Funnel plate
Handmatige nokkenasketting spanner
1.6 bar radiatordop
Crash protectie zijkant frame
Crash protectie motorblok
Benzine aflaatsysteem lage druk
DiD ERV3 ketting
AFAM tandwielen
Voetbeschermer ketting/achterbrug
Vaste wielbussen
Snelle haakse ventielen
 
Terug
Bovenaan Onderaan