Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Suzuki is inmiddels op een testbank geweest. Liep erg slecht, houdt erg in op hoge toeren. Op advies de brandstofpomp vervangen, maar ik rij nu op Spa: het heeft niet geholpen.. iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Alleen bij vol gas stottert hij enorm en houdt hij in. Daaronder loopt hij redelijk goed. Zou het aan de injectie kunnen liggen? Misschien vervuild?
De Suzuki is inmiddels op een testbank geweest. Liep erg slecht, houdt erg in op hoge toeren. Op advies de brandstofpomp vervangen, maar ik rij nu op Spa: het heeft niet geholpen.. iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Alleen bij vol gas stottert hij enorm en houdt hij in. Daaronder loopt hij redelijk goed. Zou het aan de injectie kunnen liggen? Misschien vervuild?
velgen plus schijven van een gsxr k4/k5 750 zijn deze hetzelfde als voor het k6/k7 model?
Heeft iemand hier wel eens op Spa gereden met een 750 k4/k5? Ben namelijk benieuwd naar de tandwiel verhouding die het beste past icm 180/60 banden.
Ja in principe wel. Ik heb nu 16/45 en ga naar 16/43 maar geen idee of dat genoeg is. Met de standaard vertanding (17/43) moet ie 270 halen. Met 16/43 zou ie tot iets van 260 moeten kunnen komen, maar ik weet dus niet hoe je dan uitkomt aan het eind van het lange rechte stuk. Misschien dat iemand die er gereden heeft er iets over kan zeggen. Ter referentie: op de veenslang kom ik tot 230 (GPS)km's, net nog in de 5. In de 6 heb ik nog wat over.
Rechte eind op Spa loopt omhoog. Mijn ervaring is gewoon zelfde verhouding te gebruiken als op Assen en dan zit je al prima in de juiste richting. Een tandje meer of minder maakt niet zoveel uit op je rondetijd. De juiste versnelling echter....
Heeft iemand hier wel eens op Spa gereden met een 750 k4/k5? Ben namelijk benieuwd naar de tandwiel verhouding die het beste past icm 180/60 banden.