Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Ik zag veel onderdeelnummers die overeenkomen maar enkele zijn ook weer afwijkend. Tandwielverhouden lijken gelijk als ik oemmotorparts.com mag geloven...
 
Ik zag veel onderdeelnummers die overeenkomen maar enkele zijn ook weer afwijkend. Tandwielverhouden lijken gelijk als ik oemmotorparts.com mag geloven...

Hoegee heeft hem er destijds bij mij ingezet, ik weet dat het een 600 bak was maar welke ringen waar zijn gekomen is wss een “as you go” dingetje.
 
iemand interesse in een race tankdop komt van mijn gsxr 750 k4 past dus zowiezo op een 600 en 750 k4/k5, maar misschien ook op andere modellen. foto's heb ik via WhatsApp
 
Moet nog steeds wat foto's schieten maar het stotteren is weg.
Bij de proefrit hield de motor behoorlijk in, stond ook al bijna een jaar stil.

Heb er verse goede benzine ingegooid met een flesje Forte,
Nieuwe accu want deze was kapot, en nieuwe bougies.

Gisteren klein stukje geprobeerd en het is nu prima, van de week kijken of ik van het jaar nog een dag kan rijden om er weer wat in te komen en anders volgend jaar.
Van de winter nog verse oie + fiter, remvloeistof en wat leuke spullen erop en dan staat die klaar :)
 
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe schokdemper achter aangezien die van mij gaar is(standaard met andere veer) . Ik heb nu eenmaal niet zo'n heel groot budget dus een mooie volledig instelbare hyperpro van 999 gast het helaas niet worden. Nu bied zowel hyperpro en hk een budget schokdemper aan voor 500 euro. Je kunt de rebound en de voorspanning aanpassen. Nu ben ik niet echt super snel maar ik kom lekker rond. En ben bang dat ik misschien spijt van deze tussen oplossing krijg, iemand hier ervaring mee ?
 
Afgelopen maandag toch nog een dagje zolder kunnen doen.

Na het vervangen van de bougies loopt die super, moest de eerste sessie er weer even inkomen na 6 jaar geen circuit te hebben gereden maar zeker een geslaagde dag gehad, en nu ik weet dat de motor goed is kan ik er van de winter nog wat geld insteken en servicen :)
 
Afgelopen maandag toch nog een dagje zolder kunnen doen.

Na het vervangen van de bougies loopt die super, moest de eerste sessie er weer even inkomen na 6 jaar geen circuit te hebben gereden maar zeker een geslaagde dag gehad, en nu ik weet dat de motor goed is kan ik er van de winter nog wat geld insteken en servicen :)

kijk aan goede berichten!!!
in het gsxr straat topic zijn we aan het kijken of er animo is om met onze gsxr en in 2019 een gezamenlijke circuitdag te doen. dit wordt hoogstwaarschijnlijk op Assen tot nu toe was de meeste animo voor de weekend dagen of de maandag of vrijdag.

is hier in dit topic ook animo om gezamenlijk zo'n dag te doen in 2019?
 
Ik wil best zo'n dag doen, Assen is wel een eind rijden voor mij maar als ik het kan plannen dan is het wel te doen.
 
Ik heb op ebay nog een bazzaz Z-FI-TC op de kop getikt, 2e hands maar ben er bekend mee heb het systeem al eens op een 1000K8 gehad.
Als het er goed uitziet en storingsvrij is dan gaat de PC-V eraf deze winter, denk dat ik er dan mee naar Hoegee ga, ik ga eigenlijk altijd naar Frederiks maar ik denk dat Hoegee 1 van de weinige is die meer verstand heeft van bazzaz en het instellen van de TC ervan.

Moet alleen nog een TC/map switch open die zit er niet bij.
Iemand hier ervaring met de bazzaz op zijn circuitmotor ?
 
Ah ke :)
Maar goed, dan heeft de motorzaak dus zooi vervangen die het probleem blijkbaar niet is.

En als jij zeker weet dat de uitlaatbochten even warm (bougies zelfde kleur/staat?) worden is mijn gedachtegang dat het probleem dus in de aansturing/brandstof levering ervoor zit. Omdat ze alle 4 hetzelfde probleem hebben zou het dus bijvoorbeeld CDI, brandstofleiding enz kunnen zijn. Tenminste die hoek zou ik zoeken.

Zijn inmiddels een paar maanden verder, maar het probleem is ontdekt! Het bleek dat de PowerCommander die er op zat, kapot was. Hij is op de bank geweest, nu geeft hij een 'gezonde' 173 PK. Stuk beter dan de 114 van eerst :+. Het nieuwe seizoen kan beginnen *D!

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
 
Zijn inmiddels een paar maanden verder, maar het probleem is ontdekt! Het bleek dat de PowerCommander die er op zat, kapot was. Hij is op de bank geweest, nu geeft hij een 'gezonde' 173 PK. Stuk beter dan de 114 van eerst :+. Het nieuwe seizoen kan beginnen *D!

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

bij mij liep de gsxr 750 k1 ook als een drol, ook hier was onder andere de powercommander debet aan. voor mij geen powercommander meer
 
Mijn racer staat bij @G-Racing voor een revisie/check up, daar weet ik einde van het jaar meer van. Hopelijk word het niet te duur.





Zijn inmiddels een paar maanden verder, maar het probleem is ontdekt! Het bleek dat de PowerCommander die er op zat, kapot was. Hij is op de bank geweest, nu geeft hij een 'gezonde' 173 PK. Stuk beter dan de 114 van eerst :+. Het nieuwe seizoen kan beginnen *D!

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Had ik wel gelijk... het zat dus in de aansturing van de 4 cilinders ;)

Maar mooi dat het probleem opgelost is!
 
kijk aan goede berichten!!!
in het gsxr straat topic zijn we aan het kijken of er animo is om met onze gsxr en in 2019 een gezamenlijke circuitdag te doen. dit wordt hoogstwaarschijnlijk op Assen tot nu toe was de meeste animo voor de weekend dagen of de maandag of vrijdag.

is hier in dit topic ook animo om gezamenlijk zo'n dag te doen in 2019?


Ja lijk me lachen, dag maak mij niet uit :)
 
Ik heb op ebay nog een bazzaz Z-FI-TC op de kop getikt, 2e hands maar ben er bekend mee heb het systeem al eens op een 1000K8 gehad.
Als het er goed uitziet en storingsvrij is dan gaat de PC-V eraf deze winter, denk dat ik er dan mee naar Hoegee ga, ik ga eigenlijk altijd naar Frederiks maar ik denk dat Hoegee 1 van de weinige is die meer verstand heeft van bazzaz en het instellen van de TC ervan.

Moet alleen nog een TC/map switch open die zit er niet bij.
Iemand hier ervaring met de bazzaz op zijn circuitmotor ?

Tip. Ga naar erwin druijf racing. Voor dat geld een ecu flash etc. Heb mijn soes er net opgehaald. Wat een vakman en een goeie kerel. Eerste dagen ook geboekt. 30 april trackdays4all en 17 mei via CRT
 
Ik heb op ebay nog een bazzaz Z-FI-TC op de kop getikt, 2e hands maar ben er bekend mee heb het systeem al eens op een 1000K8 gehad.
Als het er goed uitziet en storingsvrij is dan gaat de PC-V eraf deze winter, denk dat ik er dan mee naar Hoegee ga, ik ga eigenlijk altijd naar Frederiks maar ik denk dat Hoegee 1 van de weinige is die meer verstand heeft van bazzaz en het instellen van de TC ervan.

Moet alleen nog een TC/map switch open die zit er niet bij.
Iemand hier ervaring met de bazzaz op zijn circuitmotor ?

Ja, had het en had TC altijd uit. Moeilijk systeem dat je per circuit eigenlijk moet afstellen om het echt goed te laten werken.
(Maar nu had ik maar een 600)
 
Terug
Bovenaan Onderaan