Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Er zat inderdaad een weerstand (100ohm) in het contactslot verwerkt. Deze heb ik gewoon weer tussen de draad gesoldeerd.
uiteindelijk is het allemaal vrij eenvoudig, alleen ik heb alles zonder schema uitgezocht, dus het was even meten en uitzoeken op die manier.
 
Dan had hij nog zeker 8min kunnen rijden :P
Volgens mij gaat mijn lampje alleen niet aan dus ik moet ff goed meten. Ik weet echter wel hoeveel L per ronde ik verbruik.
 
Ik heb momenteel een BMC luchtfilter in mijn gsxr 1000 zitten. Maar wil hem lekker stil hebben voor de geluidspolitie. Zijn mensen hier wel eens overgestapt op de MWR filters? Schijnen wel een stukje minder geluid te maken. Ben benieuwd naar de ervaringen.
mwr-high-efficient-air-filter-for-suzuki-gsx-r-1000-r-2017-2019.jpg
 
Ik heb momenteel een BMC luchtfilter in mijn gsxr 1000 zitten. Maar wil hem lekker stil hebben voor de geluidspolitie. Zijn mensen hier wel eens overgestapt op de MWR filters? Schijnen wel een stukje minder geluid te maken. Ben benieuwd naar de ervaringen.
Bekijk bijlage 1444565

Ja gehad in de k4.
Het reed en geen problemen gehad (in de k4 750) maar of het echt stiller was en hoeveel?
Origineel is stiltste. Ik heb nu een sportfilter erin en voor probleem banen nog een origineel bij me.
 
Gaaf filmpje over 2019 :t

Tandwielverhouding rij ik nu 16-42, is een originele set met enkel kleiner voortandwiel, komt tot nu toe goed uit dus laat het voorlopig zo.
Trekt toch al hard zat en dat tandje kleiner voor geeft het net wat extra.

luchtfilter op mijn circuitmotor is een K&N, geen problemen met geluid gehad dit jaar dus laat het zo, heb het van de week wel gereinigd en opnieuw geolied..
 
Laatst bewerkt:
Gaaf filmpje over 2019 :t

Tandwielverhouding rij ik nu 16-43, is een originele set met enkel kleiner voortandwiel, komt tot nu toe goed uit dus laat het voorlopig zo.
Trekt toch al hard zat en dat tandje kleiner voor geeft het net wat extra.

luchtfilter op mijn circuitmotor is een K&N, geen problemen met geluid gehad dit jaar dus laat het zo, heb het van de week wel gereinigd en opnieuw geolied..

Gebruik je ook de 6 echt op de Veenslang/ri Ramshoek?
Ideaal gebruik je alle versnellingen met als kanttekening dat je ook uitkomt in de overige bochten.
Zo heb ik nu achter 1 kleiner voor Assen omdat ik ri Stekkenwal net ff te lang in de begrenzer zat en opschakelen ook weer niet lonend was.
 
Nee heb dit jaar maar1x Assen gedaan en kwam net einde 5 dacht ik, net voor de begrenzer
was die dag zo koud dat ik die dag al half ben vergeten :9

Als ik meer zou rijden zou ik wel wat willen proberen met tandwielen, maar heb 3x Zolder gedaan en daar kwam het over de baan gezien tot nu toe lekker uit. Wie weet volgend jaar eens wat anders proberen.
Zou misschien Spa eens willen proberen, daar zal ik 6 wel nodig hebben, net als een paar schone boxers als ik de verhalen moet geloven :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan