Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Ik heb het blok er gewoon uit gehaald toen ik de kop eraf heb gehaald.
Volgens mij krijg je de kop er ook niet fatsoenlijk af, als het blok nog in het frame hangt.
 
Mocht er hier iemand nog een complete radiale rempomp (incl hevel en rempot) hebben liggen dan zou ik die graag over willen nemen. Origineel mag maar wel K6 of jonger.

Verder zou ik op mijn SRAD de standaard 4 pot Tokico's willen vervangen door de Nissin klauwen van een Bandit 1200. Ik heb wat gespeurd op het interwebs en het schijnt dat deze het wat beter doen. Ik krijg mijn Tokico's niet goed remmend, klauwen zijn gereviseerd maar het remt voor mijn gevoel niet zoals het moet. Iemand eerder de Nissin klauwen gebruikt?
 
Laatst bewerkt:
Zeker, die nissin zijn erg fijne remklauwen en ook hier zijn genoeg verschillende type remblokken voor te krijgen.

ik heb ze zelf op mijn straat/regen srad zitten, zijn erg fijne klauwen.
ik gebruik de SBS race sinter blokken er in
 
Mocht er hier iemand nog een complete radiale rempomp (incl hevel en rempot) hebben liggen dan zou ik die graag over willen nemen. Origineel mag maar wel K6 of jonger.

Verder zou ik op mijn SRAD de standaard 4 pot Tokico's willen vervangen door de Nissin klauwen van een Bandit 1200. Ik heb wat gespeurd op het interwebs en het schijnt dat deze het wat beter doen. Ik krijg mijn Tokico's niet goed remmend, klauwen zijn gereviseerd maar het remt voor mijn gevoel niet zoals het moet. Iemand eerder de Nissin klauwen gebruikt?
ik heb op mijn SRAD remklauwen van een Hayabusa gen 1 zitten, samen met rvs leidingen Brembo RCS pomp en technium dual carbon remblokken. doet het prima👍
 
Zo blijven we bezig in deze tijden..:
IMG_20210130_165004.jpg
Eens aan het proberen de race kuip te wrapen.
Valt me nog niet helemaal tegen. Enkel moet de rand aan de binnenkant van de kuip geplamuurd worden zodat de folie om het randje geplakt kan worden.
(Krijg de tweede foto er even niet bij.)
 
Zo blijven we bezig in deze tijden..:
Bekijk bijlage 1590780Eens aan het proberen de race kuip te wrapen.
Valt me nog niet helemaal tegen. Enkel moet de rand aan de binnenkant van de kuip geplamuurd worden zodat de folie om het randje geplakt kan worden.
(Krijg de tweede foto er even niet bij.)
Ziet er goed uit. Met welke folie doe je dit?
 
Mocht er hier iemand nog een complete radiale rempomp (incl hevel en rempot) hebben liggen dan zou ik die graag over willen nemen. Origineel mag maar wel K6 of jonger.

Verder zou ik op mijn SRAD de standaard 4 pot Tokico's willen vervangen door de Nissin klauwen van een Bandit 1200. Ik heb wat gespeurd op het interwebs en het schijnt dat deze het wat beter doen. Ik krijg mijn Tokico's niet goed remmend, klauwen zijn gereviseerd maar het remt voor mijn gevoel niet zoals het moet. Iemand eerder de Nissin klauwen gebruikt?
Probeer eerst eens de standaard tokico's met een radiale pomp van k6 600/750 of nieuwer.... Heb er zelf ooit mee gereden en dat deed het erg goed.
 
Zo net mijn kuip naar de spuiter gebracht. Eerste keer dat ik eens niet met ongespoten kuipen ga rijden ;).

Als het goed is komt er ook nog een setje pvm's aan. Even afwachten nog.
Verder staat die ver klaar. Stompgrip moet ik ook nog kopen, of rijden jullie met alternatieven die net zo goed zijn ?
Op mijn andere tank zit stompgrip en ik heb er wel profijt van.
 
Heb binnenkort wel wat te koop denk ik, moet wat plek gaan maken want anders wordt het wel erg veel.

Heb een grijs achterwiel, komt binnenkort van de dealer.
Is gericht door een bedrijf omdat ik op Zolder net zo'n broodje op de wang van de band had gepakt bij de chicane voor de sacramentsheuvel.
Niks gemerkt aan het wiel, 2 dagen erna ook niet maar wilde een nieuwe slick laten leggen en zat minimaal hoogteslag in.
Wiel haal ik binnenkort op bij de dealer die het heeft verstuurd voor me, is zonder achtertandwieldrager. Wel met schijf.
Ideaal om als extra wiel te hebben :)

Verder nog een gebruikte kuipset, origineel voorspatbord in GP blauw, nieuwe achterzit compleet (ongespoten) en komt nog wel wat bij.
Mocht iemand wat zoeken laat maar weten.
Misschien zelfs een complete set wielen uit de 2015 (zonder voorschijven), maar moet even afwegen voor mezelf of ik voor een regenset ga of dat ik dat losse achterwiel alleen hou.
 

Bijlagen

  • D12126E8-8FF9-46BD-B9FC-4825A49FBA02.jpeg
    D12126E8-8FF9-46BD-B9FC-4825A49FBA02.jpeg
    344,4 KB · Weergaven: 7
  • 8DC8BF23-76B2-4425-8CB5-9DFD5EA98F73.jpeg
    8DC8BF23-76B2-4425-8CB5-9DFD5EA98F73.jpeg
    330,4 KB · Weergaven: 6
Mijn circuit maatje heeft een 2005 GSX-R 750 en wil z'n beschadigde radiator vervangen. Hij heeft een ergens een groter exemplaar gevonden welke ook voor iets meer koeling zou moeten kunnen zorgen.
Nou zitten er wel wat verschillen tussen de 2 radiators, o.a. de ophangpunten zitten op andere posities, maar dat is nog wel op te lossen.
Het gekke is dat er op de grote radiator geen aansluiting zit voor de temperatuur sensor. Iemand enig idee hoe dit zit en hoe dit op te lossen?
Verder zit er een aansluiting van een slangetje minder op.
Zie ook de foto's.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.41 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.41 (1).jpeg
    299,8 KB · Weergaven: 6
  • WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.41 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.41 (2).jpeg
    267,2 KB · Weergaven: 7
  • WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.41 (3)_LI.jpg
    WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.41 (3)_LI.jpg
    231,1 KB · Weergaven: 6
  • WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.41.jpeg
    WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.41.jpeg
    314,5 KB · Weergaven: 6
  • WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.42.jpeg
    WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.28.42.jpeg
    280,9 KB · Weergaven: 7
Gisteren weer verder met de SRAD 600 1996, om klaar te maken voor het circuit dit seizoen :)
Hyperpro 9,5 N/mm voorvorkveren gemonteerd
sae 10 voorvork olie
RCS19 rempomp
Stalen remleidingen
1G geserviced achtershock met 90N K-tech veer

Kettingset en remblokjes voor laat ik nog even zitten. Eerste 2 dagen zijn MAC avonden op Zandvoort. Lekker even testen en voelen en kijken of er verbetering nodig is.

Laatste sessie vorig jaar was 2:00 op Assen met een FZR600, hoop ergens op 3-5 seconden winst te komen dit jaar...... O-)
 
Laatst bewerkt:
Heb binnenkort wel wat te koop denk ik, moet wat plek gaan maken want anders wordt het wel erg veel.

Heb een grijs achterwiel, komt binnenkort van de dealer.
Is gericht door een bedrijf omdat ik op Zolder net zo'n broodje op de wang van de band had gepakt bij de chicane voor de sacramentsheuvel.
Niks gemerkt aan het wiel, 2 dagen erna ook niet maar wilde een nieuwe slick laten leggen en zat minimaal hoogteslag in.
Wiel haal ik binnenkort op bij de dealer die het heeft verstuurd voor me, is zonder achtertandwieldrager. Wel met schijf.
Ideaal om als extra wiel te hebben :)

Verder nog een gebruikte kuipset, origineel voorspatbord in GP blauw, nieuwe achterzit compleet (ongespoten) en komt nog wel wat bij.
Mocht iemand wat zoeken laat maar weten.
Misschien zelfs een complete set wielen uit de 2015 (zonder voorschijven), maar moet even afwegen voor mezelf of ik voor een regenset ga of dat ik dat losse achterwiel alleen hou.
Gebruikt kuipset voor welk bouwjaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan