Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Hee manne,
heeft er hier iemand nog interesse in race kuip onderdelen (CRC) voor een 1000 K7-K8.
Heb die nog liggen na aanschaf nieuwer type.
Foto avatar geeft een indruk.
 
Iemand van hier interesse in een set wielen van een GSX-R1000 2015. Set is erg netjes. Paar plekjes van banden leggen maar kaarsrecht. Zit een nieuwe set motomaster flame schijven op. Achterschijf is gebruikt maar zo goed als nieuw.

Toch besloten geen regenset te maken dus deze set mag weg. Is dus met nieuwe schijven voor. Bij interesse graag een berichtje anders gaan ze op marktplaats binnenkort. Slicks moeten er nog af. Komen dus zonder banden.

IMG-20210224-WA0005.jpeg
 
Stond nog op slicks en daarna pas de schijven gemonteerd. Achterwiel is er ook bij uiteraard. Moet nog foto's maken
 
Hee manne,
heeft er hier iemand nog interesse in race kuip onderdelen (CRC) voor een 1000 K7-K8.
Heb die nog liggen na aanschaf nieuwer type.
Foto avatar geeft een indruk.
Hee Eric, ik heb wellicht wel interesse stuur maar wat foto's door en de prijs .
 
Witte zitje heb ik niet meer...
Ook nog een nieuwe onderbak., zwart gespoten (autolak).
 

Bijlagen

  • IMG-20181020-WA0011.jpeg
    IMG-20181020-WA0011.jpeg
    342,2 KB · Weergaven: 6
Dan moet het vastplakken haha.
Maar dan gaat dit het niet worden

Mag ik vragen waarom je dat wil?
Geen idee eigenlijk waarom ,wellicht een soort van persoonlijke autisme dat de driedelige set sneller te monteren is ?
 
Geen idee eigenlijk waarom ,wellicht een soort van persoonlijke autisme dat de driedelige set sneller te monteren is ?
Duurt wel langer om te demonteren.
Tenminste meestal op circuit tenminste haal ik max 1 zijkant los. Als de hele zooi eraf moet is er wel een extra handje om even te helpen. En je moet iets meer opletten om je mooie kuip niet over de klinkers te trekken.
 
Duurt wel langer om te demonteren.
Tenminste meestal op circuit tenminste haal ik max 1 zijkant los. Als de hele zooi eraf moet is er wel een extra handje om even te helpen. En je moet iets meer opletten om je mooie kuip niet over de klinkers te trekken.
extra handje voor een polyester onderkuip?🙈🤣, rap de sportschool in dan!
 
Met deze set kan je juist een zij paneel er af halen om te sleutelen. Indien de onderbak er af moet hoef je niet zo gevaarte over de klinkers te trekken....
Maar hoe dan ook, iemand had eens gezegd...
Ieder voordeel hebt z n nadeel
 
Met deze set kan je juist een zij paneel er af halen om te sleutelen. Indien de onderbak er af moet hoef je niet zo gevaarte over de klinkers te trekken....
Maar hoe dan ook, iemand had eens gezegd...
Ieder voordeel hebt z n nadeel
Klopt helemaal Eric, elk voordeel heeft ook zo zijn nadeel. Als ik het zo begrijp heb jij de straatkuipen omgebouwd tot circuit ? En zit de OEM topkuip er ook bij ?Met het koplamp gat dicht geplamuurd ?
 
nooit last van gehad, nu ook bij de k9 ook niet, die bovenste is CRC met al die aparte zijdelen vind het maar irritant.Bekijk bijlage 1600945

Vind CRC qua kwaliteit perfect en nieuwe delen passen 1 op 1. Maar als je bij die set 1 kant los maakt dan hangt de onderkuip aan de 3 sluiters aan de andere kant. Dan buigt hij die rand door zijn eigen gewicht door zeg maar.

Gaat allemaal prima, maar ik vind het een naar idee dus ik ondersteun hem dan altijd even.
 
Nee joh,
Ik had mijn k7 voorzien van een volledige CRC race kuip. Blauwe zitje is nooit gebtuikt.
Rest is allemaal race kuip.
 

Bijlagen

  • 44b6b7c38696134a367dc75e5157cf27.jpg
    44b6b7c38696134a367dc75e5157cf27.jpg
    149,4 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan