Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Er gaat in een K4 600/750 ongeveer 2,9 / 3,2 ltr olie + filter . Dus als je er dan al 4 liter erin moet gooien om op niveau te komen dan is het blok al behoorlijk versleten en toe aan een revisie.
Ja en dat is dus precies niet het geval, zoals ik net ook al aangaf... Maar goed ik ben wel klaar met deze discussie.
 
Ja en dat is dus precies niet het geval, zoals ik net ook al aangaf... Maar goed ik ben wel klaar met deze discussie.

Begrijpend lezen is ook niet je allersterkste punt ;)

1620760840189.png
 
Begrijpend lezen is ook niet je allersterkste punt ;)

Bekijk bijlage 1631003
Lees gewoon een beetje mee hier en af toe plaats ik iets.
Maar mag ik zeggen dat het een beetje ongezellig aanvoelt om elkaar steeds maar de les te lezen over wie wat bedoeld. Hou het gewoon opbouwend naar elkaar of hou gewoon je mond. Kom op zeg het is een motor forum niet de Linda ofzo
 
Lees gewoon een beetje mee hier en af toe plaats ik iets.
Maar mag ik zeggen dat het een beetje ongezellig aanvoelt om elkaar steeds maar de les te lezen over wie wat bedoeld. Hou het gewoon opbouwend naar elkaar of hou gewoon je mond. Kom op zeg het is een motor forum niet de Linda ofzo

Je dwaalt af BraveR.
Weet je wat ongezellig aanvoelt , is dat Brutus48 met een olie zuipende en verspreidende motor de circuits voor anderen onveilig maakt.Hier een onverschillige lachwekkende denkwijze erop nahoud . Jij en niemand hier ontneemt mij het recht om hier iets van te vinden.
 
Je dwaalt af BraveR.
Weet je wat ongezellig aanvoelt , is dat Brutus48 met een olie zuipende en verspreidende motor de circuits voor anderen onveilig maakt.Hier een onverschillige lachwekkende denkwijze erop nahoud . Jij en niemand hier ontneemt mij het recht om hier iets van te vinden.
Dat zeg ik niet dat je je mening niet mag geven, maar je staat weinig open voor een andere mening en je punt voor de 7e keer duidelijk maken is ook wat overdreven.

Voorbeeld is dat je eigenlijk wel veel eigen mening te verkondigen hebt op veel items. Ik hou van een uitgesproken mening maar enig nuance kan je wel in je berichten stoppen. En nogmaals nee we zitten niet in de Linda en nee iedereen op MF moet tegen commentaar kunnen. Dus jij ook! ;-)
 
Dat zeg ik niet dat je je mening niet mag geven, maar je staat weinig open voor een andere mening en je punt voor de 7e keer duidelijk maken is ook wat overdreven.

Voorbeeld is dat je eigenlijk wel veel eigen mening te verkondigen hebt op veel items. Ik hou van een uitgesproken mening maar enig nuance kan je wel in je berichten stoppen. En nogmaals nee we zitten niet in de Linda en nee iedereen op MF moet tegen commentaar kunnen. Dus jij ook! ;-)
De ongezouten mening van GSXR1000RACER is niet geheel verkeerd. Het geeft stof tot nadenken. Ieder kan er uithalen wat nodig is om te leren. Tis eenmaal zo dat iedereen ervaring moet opdoen handig of onhandige.. zelf vind ik het lastig met tekst alles juist te verwoorden waardoor er misverstanden ontstaan. En er minder leuke reacties komen. Maar ook dan haal ik er uit wat van toepassing is. Al met al kan ik het wel waarderen.
 
Heb mijn Gsxr weer gefixt ondanks mijn gebroken sleutelbeen lekker geknutseld :9 5 september weer naar assen wees gewaarschuwd🤣 het is wel een dag met begeleiding. Hoop dat ik na de operatie wel meer dagen kan plannen.
 
Mooi plaatje voor in de OP.

Bekijk bijlage 1632717

GSX-R 1000 2004
Brembo HPK schijven 320mm
Brembo RCS19CC
Tokico Monoblok klauwen
HM plus quickshifter
Gilles rearset
Active snelgas
Hyperpro rearshock
Carbonadi carbon deksels
K8 Slipperclutch
520 kettingset 16/46
Done

OP ook gelijk beetje opgeruimd.
 
Gister tweede keer Assen gedaan op de regenboog K4. Technisch perfect opgeknapt met grotere schijven, Zx10r remklauwen, hyperpro veertjes, etc
Nu het kleurtje nog netjes maken.
Groepje 3 met een 2.17min waarbij mijn techniek echt te wensen over laat dus nog progressie te boeken maar was een leuke dag.
 

Bijlagen

  • 543EF4E5-575D-4E20-AC0C-6C5FAB21311A.jpeg
    543EF4E5-575D-4E20-AC0C-6C5FAB21311A.jpeg
    174,3 KB · Weergaven: 30
Terug
Bovenaan Onderaan