Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Dat beugeltje was dus helaas wat lichter gemaakt door meneer suzuki ten koste van de duurzaamheid....
 
Afgelopen weekend de motor van mijn zoon verder afgemaakt.

WhatsApp Image 2022-05-15 at 2.28.24 PM.jpeg


WhatsApp Image 2022-05-15 at 2.28.23 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-05-15 at 2.28.24 PM (1).jpeg



Dit was onze inspiratie. Best wel aardig gelukt lijkt me...
WhatsApp Image 2022-05-15 at 2.39.33 PM.jpeg
 
Nouja dat zal het dan wel zijn. Na proefritje kwam ik er achter dat de snelheidsmeter (en dus ook de kilometerstand-teller) helemaal niet is aangesloten. Maar dat blijkt normaal te zijn (niet dat ik die nodig heb, maar de km stand is nu officieel niet bekend) Leuk, welk CBFR 600Fje rijd je? Ik ook, maar dat zie je vast aan mijn profielfoto. Is nog mijn eerste motor. (Ben wel aan het sparen voor een F4i voor komende zomer)
Zo....
Eindelijk weer eens een reactie. Zit op het moment in een complete renovatie van m'n huis dus echt effe geen tijd voor nevenzaken zoals de Gixxer 🙈

Waarschijnlijk rond half juni klaar met het dak en gevels hier, 4 juli Spa, dus daartussen ergens m'n fietsje weer effe op orde te zien krijgen.
Ik rijd op het moment voor op straat een knap CBR600Fje van '00. Een PC35.
Prima dingetje hoor, durf hardop te zeggen dat dit nog een van de mooiste uit zijn generatie is. Maar eerlijk? Hij is saai 🙈
Zit nu toch met een schuin oog naar een Z1000 te kijken. Het liefst eentje vanaf 2013.

Maargoed, eerst maar eens m'n kiet hier op orde te zien krijgen...
 

Bijlagen

  • ad79a1cf-2f66-40a8-9d15-b67d1373334c.jpg
    ad79a1cf-2f66-40a8-9d15-b67d1373334c.jpg
    44,1 KB · Weergaven: 27
Iedereen zal je voorbij laten gaan in deze kleurstelling :+


Breast Cancer Love GIF by Mighty Oak
Nee hoor Heidi, ik laat helemaal niemand voorbij. Kan me niet schelen waar je mee rijdt of wie je bent als ik iemand achter me kan houden wil ik daar best voor knokken.
Wel met de wetenschap dat we beiden de volgende dag weer gezond naar onze werkgever moeten/willen.

Ik denk juist eerder dat je die kleuren zo snel mogelijk voorbij wil :X hoef je er niet naar te kijken. :+

Zo Bas is nu genoeg "gestraft" :9
 
Moggel! Na de ZAC race op 22mei niks meer gedaan aan de SRAD. Ging met 1:54 als PR rond in de 600 Sport. Heel tevreden en wat een kick zeg, dat racen.

Nu aanstaande maandag een vrij rijden dag op assen, wat dingen oefenen en 2 achterbanden op rijden.
Andere mensen van hier?
 
Terug
Bovenaan Onderaan