Evelknievel
MF veteraan
Nope, maandag ben ik een goeie 300km lager op de aardbol aan het vlammen, 4 juli een dagje Spa met Bikersdays.Moggel! Na de ZAC race op 22mei niks meer gedaan aan de SRAD. Ging met 1:54 als PR rond in de 600 Sport. Heel tevreden en wat een kick zeg, dat racen.
Nu aanstaande maandag een vrij rijden dag op assen, wat dingen oefenen en 2 achterbanden op rijden.
Andere mensen van hier?
Vanavond lekker rommelen in m'n schuur... m'n originele tandwielverhouding veranderen en naar een 520 ketting toe.
Originele tandwielverhouding is 17 voor 42 achter, ga nu naar 17 voor en 48 achter, kijken wat het doet.
Maat van me met een K4 1000 rijd met 16-48 en dat gaat ook goed, maar laat me eerst maar eens met 17 voor beginnen, dan kan ik altijd nog naar 16 toe in plek van andersom .
Verder nog 2 nieuwe plakkers eronder draaien vanavond, reed de laatste 2 jaar met Pirelli Superbike slicks, heb voor nu een setje Bridgestone V02's liggen... hoor over het algemeen maar goeie verhalen.
Verder ben ik nog steeds zoekende naar een juiste afstelling van m'n voorpoten.
(Begonnen met een neutrale afstelling van m'n voorpoten en er zitten al zwaardere veren in na een service bij HK) Volle bak aanremmen duikt m'n fiets echt tot een paar mm slag over in, heb m'n veervoorspanning al met 4 ringen aangedraaid en onder 2 klikjes erbij maar het bleef de laatste keer op Zolder hetzelfde, zit voor m'n gevoel echt op de limiet van veerweg aan de voorkant. Verder een aanwijzig dat het nog niet helemaal goed is is dat tijdens m'n aanremtijd en het terugschakelen m'n achterkant begint te klapperen... gedrag van de motor in bochten is echter gewoon goed, volop gevoel en geen gekke dijningen of iets. Voorbandje slijt ook echt mooi uniform af... Iemand tips?