Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Ik zie je a.s dinsdag en woensdag toch })

Heb enkel gele troep achterop zitten de voorzijde is K9 1000 met een piston kit }) Da's voor nu meer dan genoeg ik wilde perse bigpistons.
Ben jij ook al op Assen? 🤣 mini GSXR meet dan...

Ik rij enkel de woensdag, kom s'morgens vroeg aangereden, een knal knalgroene tent... niet te missen✌🏼

Nog 1 nachtje slapen.. dan m'n speeltje halen... 😈
 

Bijlagen

  • IMG-20220805-WA0006.jpg
    IMG-20220805-WA0006.jpg
    298,2 KB · Weergaven: 62
Ben jij ook al op Assen? 🤣 mini GSXR meet dan...

Ik rij enkel de woensdag, kom s'morgens vroeg aangereden, een knal knalgroene tent... niet te missen✌🏼

Nog 1 nachtje slapen.. dan m'n speeltje halen... 😈
Mooi ding. Speciale sbk achterbrug zo te zien. Wel interessant om een x op te meten. Motor zal ook wel een andere geometrie hebben dan standaard.
 
Dank allen! Ik voel me een bevoorrecht mens 🤣 Ik ken de fiets, heb een paar keer er achter gereden terwijl een 60+er ermee aan het boenderen was.. (echt waar! 🤣) maar afgelopen winter hebben vader en zoon allebei BMW's gekocht en sindsdien rijden ze enkel daarmee en staat de K8 onder een doekje in de garage.

De verkoper plantte dus mooi een zaadje in me van "wat moois voor jou man, mooie overstap van een K4 naar een K8".
Na echt lang wikken en wegen omdat ik echt wel erg gehecht was aan m'n K4, ziel en zaligheid erin gestopt toch besloten om het te doen.

Morgen krijg ik uitleg van de verkoper hoe e wat in detail maar er zit echt van alles op.
Ook de achterbrug idd, hij heeft het type en merk gezegd maar is me effe ontschoten.
Snel wisselsysteem, Ohlins, QS, PVM setje etc. Etc. Teveel om op te noemen.
Enige is dat de kleurstelling nog niet af is, daar zijn ze niet aan toegekomen, dat is een allesgaartje maar dat is dus mooi mijn pakkie aan deze winter. Technisch? Issie perfect.
Details schrijf ik morgen wel weg!

@ C4rN.. ik zal maar niet hardop zeggen dat ik een resereset PVM er ook bij krijg 🤣🙈
Al is dat 6 spaaks volgens mij.... 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: Pilz
Dank allen! Ik voel me een bevoorrecht mens 🤣 Ik ken de fiets, heb een paar keer er achter gereden terwijl een 60+er ermee aan het boenderen was.. (echt waar! 🤣) maar afgelopen winter hebben vader en zoon allebei BMW's gekocht en sindsdien rijden ze enkel daarmee en staat de K8 onder een doekje in de garage.

De verkoper plantte dus mooi een zaadje in me van "wat moois voor jou man, mooie overstap van een K4 naar een K8".
Na echt lang wikken en wegen omdat ik echt wel erg gehecht was aan m'n K4, ziel en zaligheid erin gestopt toch besloten om het te doen.

Morgen krijg ik uitleg van de verkoper hoe e wat in detail maar er zit echt van alles op.
Ook de achterbrug idd, hij heeft het type en merk gezegd maar is me effe ontschoten.
Snel wisselsysteem, Ohlins, QS, PVM setje etc. Etc. Teveel om op te noemen.
Enige is dat de kleurstelling nog niet af is, daar zijn ze niet aan toegekomen, dat is een allesgaartje maar dat is dus mooi mijn pakkie aan deze winter. Technisch? Issie perfect.
Details schrijf ik morgen wel weg!

@ C4rN.. ik zal maar niet hardop zeggen dat ik een resereset PVM er ook bij krijg 🤣🙈
Al is dat 6 spaaks volgens mij.... 😇
Lijkt mij een Nico Bakker achterbrug te zijn. Heeft de motor ook verstelbare balhoofd platen?
Persoonlijk vind ik 6 spaaks wielen mooier dan de Y-spaken. Maar de Y-spaken zullen wel nieuwer en lichter zijn.
Hoe dan ook interessante fiets 👌
 
Hoe gaat dat op Assen als je op de dag zelf gewoon komt aankakken? Ik bedoel, op Zolder lukt dat best vaak wel. Als ik me niet heb ingeschreven en iemand waar ik vaker mee samen een dagje doe wel, ga ik wel eens gewoon mee voor de assistentie, heb nou 2x m'n eigen fiets toch ook maar opgeladen en 2x gewoon mogen rijden.... Zolder is wel vlakbij, dat scheelt. 3,5 uur rijden naar Assen zal ik dus niet zo snel doen zonder inschrijving. Iemand anders die ik ken doet het in 90% van de gevallen zo op Spa, en dan bewust een half dagje. Gewoon 3 sessies meepakken in de middag.
 
Hoe gaat dat op Assen als je op de dag zelf gewoon komt aankakken? Ik bedoel, op Zolder lukt dat best vaak wel. Als ik me niet heb ingeschreven en iemand waar ik vaker mee samen een dagje doe wel, ga ik wel eens gewoon mee voor de assistentie, heb nou 2x m'n eigen fiets toch ook maar opgeladen en 2x gewoon mogen rijden.... Zolder is wel vlakbij, dat scheelt. 3,5 uur rijden naar Assen zal ik dus niet zo snel doen zonder inschrijving. Iemand anders die ik ken doet het in 90% van de gevallen zo op Spa, en dan bewust een half dagje. Gewoon 3 sessies meepakken in de middag.
Kan zeker als ze plek hebben. Geld is geld lijkt me. En je kan ook altijd lijken pikken, als iemand onderuit is gegaan en niet meer kan rijden zijn sessies overnemen.
 
Effe gauw, wqnt heb het wel onwijs druk maar gisteren m'n fietsje opgehaald!
Hoop spul erop, de achterbrug is hand gemaakt voor de endurance racerij. Er zit een snelwisselsysteem op. Wie de maker is? Geen idee. Voor C4rN wel jammer want m'n 2e set PVM is speciaal voor die brug gemaakt. 🙈
Daar zit nu een regensetje op, op de Y spaken set mooie V02's.
Verder zit er met killers in de Yoshimura,s 177pk op het achterwiel. Subframe is van Motoholders, hoop restspul zoals remschakelset, clip ons etc van RME. Voorpoten en achtershock volledig Ohlins.
Ik ben er echt blij mee... van de winter geven we hem optisch wat aandacht, dat verdient tie wel, dan staat hij er spik en span bij....


Say hello to me new friend... 😈
 

Bijlagen

  • 20220807_190646.jpg
    20220807_190646.jpg
    333,3 KB · Weergaven: 42
  • 20220807_190709.jpg
    20220807_190709.jpg
    676,2 KB · Weergaven: 42
Effe gauw, wqnt heb het wel onwijs druk maar gisteren m'n fietsje opgehaald!
Hoop spul erop, de achterbrug is hand gemaakt voor de endurance racerij. Er zit een snelwisselsysteem op. Wie de maker is? Geen idee. Voor C4rN wel jammer want m'n 2e set PVM is speciaal voor die brug gemaakt. 🙈
Daar zit nu een regensetje op, op de Y spaken set mooie V02's.
Verder zit er met killers in de Yoshimura,s 177pk op het achterwiel. Subframe is van Motoholders, hoop restspul zoals remschakelset, clip ons etc van RME. Voorpoten en achtershock volledig Ohlins.
Ik ben er echt blij mee... van de winter geven we hem optisch wat aandacht, dat verdient tie wel, dan staat hij er spik en span bij....


Say hello to me new friend... 😈
Geniet ervan en hou het heel!
 
Effe gauw, wqnt heb het wel onwijs druk maar gisteren m'n fietsje opgehaald!
Hoop spul erop, de achterbrug is hand gemaakt voor de endurance racerij. Er zit een snelwisselsysteem op. Wie de maker is? Geen idee. Voor C4rN wel jammer want m'n 2e set PVM is speciaal voor die brug gemaakt. 🙈
Daar zit nu een regensetje op, op de Y spaken set mooie V02's.
Verder zit er met killers in de Yoshimura,s 177pk op het achterwiel. Subframe is van Motoholders, hoop restspul zoals remschakelset, clip ons etc van RME. Voorpoten en achtershock volledig Ohlins.
Ik ben er echt blij mee... van de winter geven we hem optisch wat aandacht, dat verdient tie wel, dan staat hij er spik en span bij....


Say hello to me new friend... 😈
Hele mooie bike man. Ergens herken ik deze machine ? Heb hem vaker gezien . Hoe beviel hij was wel wennen zeker ?

Wat vind je van het rijgedrag dit vergeleken met je K4 1000 ?

PS; Je hebt mij nog gesproken op Assen in de pitbox alleen wisten we niet van elkaar wie wie was ?

Je zocht zeker een blondje DD Cub met de naam Heidi :P Helaas heb ik zwart haar met cubmaatje c en heet Piet :+
 
Hele mooie bike man. Ergens herken ik deze machine ? Heb hem vaker gezien . Hoe beviel hij was wel wennen zeker ?

Wat vind je van het rijgedrag dit vergeleken met je K4 1000 ?

PS; Je hebt mij nog gesproken op Assen in de pitbox alleen wisten we niet van elkaar wie wie was ?

Je zocht zeker een blondje DD Cub met de naam Heidi :P Helaas heb ik zwart haar met cubmaatje c en heet Piet :+
Niet liegen Piet, ik zeg dat het een B cup is.
 
Effe gauw, wqnt heb het wel onwijs druk maar gisteren m'n fietsje opgehaald!
Hoop spul erop, de achterbrug is hand gemaakt voor de endurance racerij. Er zit een snelwisselsysteem op. Wie de maker is? Geen idee. Voor C4rN wel jammer want m'n 2e set PVM is speciaal voor die brug gemaakt. 🙈
Daar zit nu een regensetje op, op de Y spaken set mooie V02's.
Verder zit er met killers in de Yoshimura,s 177pk op het achterwiel. Subframe is van Motoholders, hoop restspul zoals remschakelset, clip ons etc van RME. Voorpoten en achtershock volledig Ohlins.
Ik ben er echt blij mee... van de winter geven we hem optisch wat aandacht, dat verdient tie wel, dan staat hij er spik en span bij....


Say hello to me new friend... 😈
De fiets 10 Augustus in het echt mogen zien en zit heel dik spul op!!! Succes met deze fiets👊 en die voorpoten zijn echt heel bruut!
 
Zelf eindelijk 9 Augustus de gsxr 1000 k1 op "snelheid " kunnen rijden op Assen nadat ik er de afgelopen maand na aanschaf alleen nog maar instructie mee had gegeven op Assen Juniortrack, Assen grote baan, Midland en 3 dagen Ecuyers. Was zeker wennen in vergelijk met mijn zx10r uit 2016 en ook nog eens "normaal" schakelen, maar we hebben veel lol gehad. Inmiddels heb ik al de nodige spulletjes verzameld en einde van de maand haal ik een volledige Akrapovich uitlaatlijn en een Ohlins TTX achterschokbreker op. De motor staat nu bij Druijff Racing en wordt klaar gemaakt voor aanstaand IDC raceweekend komende week waarbij ik met deze motor mee ga doen in de open klasse van de TTKlassix
IMG-20220809-WA0018.jpg
IMG-20220809-WA0024.jpg
IMG-20220809-WA0023.jpg
20220811_091119.jpg
20220810_210352.jpg
20220808RC-214.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met vos motorsport ?
Ik zie daar deze fiets staan en hij ging heel vlot akkoord met een bod ver beneden zijn vraagprijs.

Krijg er een beetje een raar gevoel bij .
Gestolen fiets misschien .
Ook heel summier met informatie geven .

Suzuki Gsxr 750 circuit motor
€ 4.250,00
 
Terug
Bovenaan Onderaan