Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

haha dus je wil ver beneden de vraagprijs kopen en als de verkoper akkoord gaat is het ineens verdacht? _O- 8)7

woman, make up your mind :+
 
haha dus je wil ver beneden de vraagprijs kopen en als de verkoper akkoord gaat is het ineens verdacht? _O- 8)7

woman, make up your mind :+
Nou ja , als je 750 minder bied en je krijgt binnen een minuut een reactie van haal maar op .
En bij doorvragen naar technische staat en een eventueel kenteken amper tot geen antwoord krijgt .

Zou het lullig vinden als ik iemand zijn gestolen motor koop .
 
Is zoiets te checken op framenummer dat hij ergens misschien gerigistreerd staat als gestolen .

Zou zonde zijn als je 3500 neerlegt en dat je dan aan heling doet .

Is makkelijk geld verdienen .
Motorfiets stelen , racekuip van 600 euro erop en paar duizend winst pakken bij verkoop .

Misschien zie ik beren in het bos hoor en is het gewoon een eerlijke machine maar effe checken kan nooit kwaad
 
Ja ach, kan me er ook wel wat bij voorstellen dat je niet al teveel tijd aan MP besteedt als je een zaak hebt. Laat mensen maar langskomen als ze echt geïnteresseerd zijn. Heb ook als particulier vaker meegemaakt dat ze allemaal vragen stellen en je vervolgens er nooit meer iets van hoort. Daar wordt je op een gegeven moment ook wel flauw van.

Ik zou idd ff kijken naar het framenr en via politie en/of rdw checken. En de technische staat zou ik zelf willen checken, zeker bij een handelaar die hem alleen maar doorschuift.
 
Waarschijnlijk is die al helemaal klaar met al dat gezeik wat je altijd op marktplaats krijgt. Mensen bieden geld, gaan daarna nog 826393274 vragen stellen en vervolgens hoor je niks meer. Als je toevallig de zoveelste was met deze aanpak, dan heb je misschien pech qua reactie.

Ik zou me niet zo druk maken om heling. Als ik een motor jat en doe hetzelfde als wat je schrijft maar ik zak maar 250 euro en geef een mooi verzonnen antwoord op al je vragen. Dan koop je hem wel met vertrouwen?

M.a.w. Een gebruikte kenteken loze motor kopen is altijd met een grijs gebied. Iemand heeft een mooi “kloppend” verhaal, of iemand verneukt je met een mooi verzonnen “kloppend” verhaal.
 
en de adverteerder is 15jr op mp actief en heeft goede feedback gekregen. Dat vind ik dan weer een klein pluspuntje.

En wat JC zegt, zonder kenteken blijft het altijd een beetje grijs gebied.
 
Iemand ervaring met vos motorsport ?
Ik zie daar deze fiets staan en hij ging heel vlot akkoord met een bod ver beneden zijn vraagprijs.

Krijg er een beetje een raar gevoel bij .
Gestolen fiets misschien .
Ook heel summier met informatie geven .

Suzuki Gsxr 750 circuit motor
€ 4.250,00
gewoon ophalen leuke fiets voor een nette prijs
 
haha dus je wil ver beneden de vraagprijs kopen en als de verkoper akkoord gaat is het ineens verdacht? _O- 8)7

woman, make up your mind :+

kawaJapie is een mafkees. Ik krijg ook een raar apart gevoel van binnen _O-

Krijg je een deal aangeboden ?

Hoppa.

Meteen een verkoper met een goede naam als Vos motorsport heeft , even lekker besmeuren en betichten van diefstal/heling etc op MF ?
 
kawaJapie is een mafkees. Ik krijg ook een raar apart gevoel van binnen _O-

Krijg je een deal aangeboden ?

Hoppa.

Meteen een verkoper met een goede naam als Vos motorsport heeft , even lekker besmeuren en betichten van diefstal/heling etc op MF ?
Nou ja . Ik beschuldig niemand .
En ik vroeg ook in mijn eerdere bericht of iemand ervaring met hem heeft . Ik vind namelijk geen ervaringen op het internet .
Afgezien van marktplaats .
Maar dat is alleen op verkochte onderdelen en geen motorfietsen .

Beetje huiswerk doen kan geen kwaad .
En mij dan meteen een mafkees noemen .
Beetje jammer .
 
Nou ja . Ik beschuldig niemand .

1660322488580.png


En ik vroeg ook in mijn eerdere bericht of iemand ervaring met hem heeft . Ik vind namelijk geen ervaringen op het internet .
Afgezien van marktplaats .
Maar dat is alleen op verkochte onderdelen en geen motorfietsen .

Beetje huiswerk doen kan geen kwaad .
En mij dan meteen een mafkees noemen .
Beetje jammer .

Sorry ik had je geen mafkees moeten noemen mijn excuus , eerder een zeurpiet ;)
 
Bekijk bijlage 1792934



Sorry ik had je geen mafkees moeten noemen mijn excuus , eerder een zeurpiet ;)
Ook daar noem ik niet Vos motorsport die dat doet .
Ik zeg dat in het algemeen .
Dat er zeker wel een verdien model in kan zitten .
Kan bij wijze van vanavond bij iemand een motor uit de schuur stelen .
Kenteken eraf slopen framenummer weg vijlen , goedkoop kuipsetje erop en aanbieden op marktplaats als racer.

Ik ben zelf gewoon voorzichtig .
Omdat ik zelf ook ervaring heb met idioten op marktplaats .


Maar ik kan dus uit jou relaas constanteren dat Vos motorsport een prima zaak is met een goede naam .
 
Screenshot_20220812-190115_Marktplaats.jpg


Geeft ook aan particulier te zijn en dat je als consument dan geen rechten heb .
Terwijl hij adverteert met zijn bedrijfsnaam

Sorry hoor.

Maar zoals hierboven beschreven het blijft een grijs gebied en zal er eens gaan kijken .
Want het is verder een prachtige machine voor dat geld .
 
Het lijkt wel een 'echte' motorzaak te zijn. En dat ie adverteert als particulier, tsja. Denk een centenkwestie ;)

Beter dan andersom wat mij betreft... de laatste jaren stikt het van de zogenaamde motorzaakjes (stuk voor stuk genaamd <achternaam> motoren) die adverteren met: "nieuw bij ons binnengekomen" en vervolgens een motor geparkeerd voor een rijtjeshuis (en ook met dat adres) adverteren 🤷🏼‍♂️


Tot slot: als je het niet vertrouwd of meer zekerheid wil kun je deze fiets misschien beter laten staan. En anders, YOLO en gas op die lolly 🤣
 
Bekijk bijlage 1792943

Geeft ook aan particulier te zijn en dat je als consument dan geen rechten heb .
Terwijl hij adverteert met zijn bedrijfsnaam

Sorry hoor.

Maar zoals hierboven beschreven het blijft een grijs gebied en zal er eens gaan kijken .
Want het is verder een prachtige machine voor dat geld .

japie japie toch , Je blijft bezig met het zoeken naar iets wat er mogelijk helemaal niet is ? Gejatte motoren weggevijlde nummers omkatten en ga zo maar door . En daarbij zoek je ook niet eens heel goed ?
Lieden zoals jij vallen een verkoper wekenlang lastig met 100 vragen en kopen doe je dan uiteindelijk toch niet :)

Mijn tip is koop beter een 600 cc als je wedstrijden wil gaan rijden.
 
Het lijkt wel een 'echte' motorzaak te zijn. En dat ie adverteert als particulier, tsja. Denk een centenkwestie ;)

Beter dan andersom wat mij betreft... de laatste jaren stikt het van de zogenaamde motorzaakjes (stuk voor stuk genaamd <achternaam> motoren) die adverteren met: "nieuw bij ons binnengekomen" en vervolgens een motor geparkeerd voor een rijtjeshuis (en ook met dat adres) adverteren 🤷🏼‍♂️


Tot slot: als je het niet vertrouwd of meer zekerheid wil kun je deze fiets misschien beter laten staan. En anders, YOLO en gas op die lolly 🤣
 
Drie kwart vd straatmotoren in Nederland hebben teruggedraaide km's of erger zijn omgekat tot een hond :+ Bijna alle invoer is km stand ondeugelijk tenzij de Nederlandse verkoper je een geldig TUV certificaat laat zien. Het is naaien en genaaid worden })
 
Doe eens lief spelen anders nodig ik jullie niet uit op mijn kinderfeestje!

Japie: Volgens mij een bekende naam en zal als bedrijf wrs niet veel tijd willen besteden aan MP. Dus bellen, afspreken en gas erop.
Heidi: Je geeft zelf aan dat veel motoren teruggedraaide tellers hebben (3/4 zal wat veel zijn) dus dat Japie voorzichtig is kan geen kwaad.
 
japie japie toch , Je blijft bezig met het zoeken naar iets wat er mogelijk helemaal niet is ? Gejatte motoren weggevijlde nummers omkatten en ga zo maar door . En daarbij zoek je ook niet eens heel goed ?
Lieden zoals jij vallen een verkoper wekenlang lastig met 100 vragen en kopen doe je dan uiteindelijk toch niet :)

Mijn tip is koop beter een 600 cc als je wedstrijden wil gaan rijden.
Mjah je hebt gelijk hoor .
Zie beren in het bos .

Maar ben niet iemand die wekenlang zulke vragen stelt .

De enige vraag die ik hem heb gesteld is .
Van is er een kenteken aanwezig , is het blok en versnellingsbak goed en is het frame oke.

Moet er 170 km voor rijden en wil niet voor niks rijden .
En daar kreeg ik geen antwoord op .

Maar we zijn wel klaar met discuseren .
Zit al 18 jaar op dit forum en heb me nog niet eerder zo onwelkom gevoeld in een topic .
Met filmpjes en fotos om mij de grond in te trappen .
Chapeau Heidi
 
Maar we zijn wel klaar met discuseren .
Zit al 18 jaar op dit forum en heb me nog niet eerder zo onwelkom gevoeld in een topic .
Met filmpjes en fotos om mij de grond in te trappen .
Chapeau Heidi

Ga je nu plots de underdog spelen ;)
Mijn reacties waren wellicht recht voor z'n raap dat deed jij immers ook richting vosmotorsport.
Je moet gewoon voorzichtig zijn met verdenkingen dat was hetgeen wat ik kwijt wilde.
 
Moet er 170 km voor rijden en wil niet voor niks rijden .
En daar kreeg ik geen antwoord op .
Begrijpelijk, zou ik ook willen weten voor ik de reis ondernam. Ik heb 400km enkele reis gereden voor mijn motor, maar wel vooraf met de vorige eigenaar gevideobeld (is that even a word?).

Wellicht kun je Vos telefonisch bereiken, dat werkt zeker met een bedrijf beter dan met Marktplaats berichten.
 
Begrijpelijk, zou ik ook willen weten voor ik de reis ondernam. Ik heb 400km enkele reis gereden voor mijn motor, maar wel vooraf met de vorige eigenaar gevideobeld (is that even a word?).

Wellicht kun je Vos telefonisch bereiken, dat werkt zeker met een bedrijf beter dan met Marktplaats berichten.
Nou ja dat dus .
Het word voor mij 350 km heen en weer met een kar sleuren en dat wil je echt niet voor niks doen .
Als die man gewoon zegt van blok en bak is goed dan was ik er nu al geweest.

Maar ga hem bellen dat had ik eerder moeten doen eigenlijk .
Praat makkelijker .
 
Terug
Bovenaan Onderaan