Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

:( Een zijstandaard op een racer :N:N tutut...... Op een 4 cilinder kun je zelfs een startmotor en startclutch en alle zware rommel missen.

:+ veel plezier morgen, gezellig clubje als ik zo zie wie er allemaal gaan rijden.:]
 
:( Een zijstandaard op een racer :N:N tutut...... Op een 4 cilinder kun je zelfs een startmotor en startclutch en alle zware rommel missen.

:+ veel plezier morgen, gezellig clubje als ik zo zie wie er allemaal gaan rijden.:]
deze zijstandaard is voor mij ideaal, rij ook voor met deze fiets en dan is dat maar wat handig😉👍dus jou tutut is een beetje voorbarig
IMG-20220807-WA0012.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Gister met de gsxr 1000 k1 gereden op Assen met de CRTHolland Classicdag. Beetje geëxperimenteerd met de tandwielen achter en de Translogic QS is superfijn. Schoot wel een paar tussen de versnellingen bij terug schakelen omdat ik denk ik niet goed genoeg ontkoppelde en te snel terug trapte. Op het laatst hier wat beter op gelet en toen ging het prima, blijven steken op een 1.55.4 met heel veel inhalen. Leuke dag.
IMG-20220818-WA0020.jpg
IMG-20220818-WA0019.jpg
IMG-20220818-WA0017.jpg
 
Mooi Robin!
Geen 1 keer gezien op de baan, maar dat kan kloppen, zit recht onder je met een 1:55;7 als snelste.
Was een mooie groep motoren op Assen, laverda's, Guzzi's, ouwe ducs, hoop ouwe Suzuki's (waaronder RG500!), en een srad750 met K4 1000 blok!
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Afgelopen raceweekend Assen was een bewogen en uitdagend weekend, uitdagend vanwege het feit dat ik met 2 verschillende motoren 2 wedstrijden zou rijden op zaterdag en 2 op zondag. In de ProClass1000 met de Kawa en in de Klassix serie met de gsxr1000 k1. Als je dan ook nog hard crasht in race 1 van de Proclass wordt de uitdaging nog groter, ik ben dan ook erg tevreden met 2x een podium (P2 en P3) op de K1 en een nieuw pr op Assen van 1.53.6. Prima resultaat met een 21 jaar oude motor met (nog) niet heel veel toeters en bellen 😉. Ik heb genoten 🔥👊
IMG-20220821-WA0005.jpg
IMG-20220821-WA0011.jpg
IMG-20220821-WA0012.jpg
IMG-20220821-WA0006.jpg
 
Goedenavond!

Weet een van de wijze personen in dit topic of een voorwiel van een SRAD 750 uit '97 zomaar in mijn GSX-R750 uit 2000 gaat passen?? ze zien er niet hetzelfde uit.... maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Ik was op zoek naar wielen waar evt. regenbanden op kunnen en nou heeft een bekende zo'n voorwiel ter decoratie in zijn schuurtje hangen. Dat zou dus een gratis wiel zijn.... als het past. Andere wielbussen kan ik mee leven, maar weer schijven uitvullen gaat wat ver. Dan kan ik beter in een keer het juiste wiel zoeken.

Alvast bedankt voor de moeite :t

En nee ik heb het wiel nog niet direct ter beschikking.... anders had ik zelf wel even gepast;)
 
de srad velgen zijn 6mm breder op de lagers gemeten.
ik had in m`n srad een k4 wiel zitten, had daarvoor links en rechts 3mm opvul busjes.
schijven zijn wel goed qua maat.
 
Ow wacht, je schrijft K4. Ik heb een modelletje Y (2000) en de nummers van die wielen zijn niet gelijk. Maatvoering dan wel? Ga het gewoon maar eens passen denk ik. Als de schijven al gelijk zijn is het prima. Vaste bussen lossen het probleem dan aardig op :t
 
Ik heb een Y-model, is hetzelfde als K1-K3 op een paar inimini dingetjes na, de wielen hebben spaken met een soort ruitvormige doorsnede, die van de SRAD hebben spaken met een ovale doorsnede. K4 is weer de volgende generatie en daarvan hebben de wielen dus een ander onderdeelnummer, maar misschien wel dezelfde pasvorm, spaken zijn wel weer met dezelfde ruitvormige doorsnede. Dus ik ga het SRAD wiel toch maar gewoon passen, of kijken of ik ergens een fijne set op de kop kan tikken.

Iemand hier nog wat liggen misschien??
 
Van het weekend weer wat gerommeld aan de K1 1000, compleet Akrapovich systeem eronder gehangen en ipv van de bijgeleverde shorty een Leo Vince demper pas laten maken middels een flens
20220904_155702.jpg
20220904_155708.jpg
20220904_155729.jpg
20220904_155829.jpg

door @JC-GSX-R dank daarvoor👍. Ook de HEL oranje remleidingen en het MWR luchtfilter geplaatst. Van de winter nog wat meer witte accenten op de kuip, de oranje velgstriping erop en dan met de vering aan de gang ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan