Racen op een oude CBR600 : Deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
je ouwe 600f was toch ook voorzien van wat mod's ??

denk dat het aanpassen van de remmen zo wie zo
een verbetering is .....
brembo 19x18 2011 vs 600f3 pomp uit 1997 :9

Jij had alles al verkocht van spullen toch ?

Mijne was motorisch standaard, remmen ook standaard op leidingen na. Wel technoflex achter en wp voor vering. vertanding geloof ik 15-47.

@ Dennis: weinig pics van je straat f3 gezien.....maarre...het is zeker wel leuker dan een yzf750r?
 
Mijne was motorisch standaard, remmen ook standaard op leidingen na. Wel technoflex achter en wp voor vering. vertanding geloof ik 15-47.

@ Dennis: weinig pics van je straat f3 gezien.....maarre...het is zeker wel leuker dan een yzf750r?

heb je alles meeverkocht toen ?
 
Is het goed dat als je start, er rook uit de ecu komt? -O-


Ff gezocht op het alwetende internet en ja het hoort,ervan uit gaande dat alles op het internet waar is :Y :+

Maar welek ecu was het,van de rr of de F :?
Ik ga ervan uit dat het de F was,omdat jullie die aan het "repareren" zijn :X
 
Ehm ff een technisch vraagje :)

Wat doen de onderdelen bij 1 & 2 ?
En zijn ze misbaar op een circuit motor, want op me kapotte blok zijn deze 2 dingen zeg maar afgedopt.
Evenals bij de carbarateur aansluiting zijn die zwarte slangetjes ook vervangen door kleine boutjes.

Oftewel kan ik ze weer afdoppen ? 8-)
DSC00235%25255B1%25255D.jpg
 
@ Allen; Het was idd de ecu van de F4. Yakko had hem gefixed en weer aangesloten (spanningsregelaar niet aangesloten). Toen gestart en hij liep binnen 1,5 seconde *O* *O* *O*

Toen uit gezet, spanningsregelaar er weer aan en weer gestart: 1 groot rookfestijn uit de ecu! :o Snel uitgezet, weer dezelfde onderdelen (weerstandjes) uitgefikt. Dit keer zelfs een spoor weggefikt :(

Gelukkig hadden we meerdere onderdelen besteld dus weer nieuwe weerstanden op de printplaat van de ecu gesoldeerd en gestart zonder regelaar: lopen *O*

Conclusie; Spanningsregelaar naar de tering. Dus als je er nog een hebt (geen Honda) houden we ons aanbevolen :Y
 
Ehm ff een technisch vraagje :)

Wat doen de onderdelen bij 1 & 2 ?
En zijn ze misbaar op een circuit motor, want op me kapotte blok zijn deze 2 dingen zeg maar afgedopt.
Evenals bij de carbarateur aansluiting zijn die zwarte slangetjes ook vervangen door kleine boutjes.

Oftewel kan ik ze weer afdoppen ? 8-)
[afbeelding]

ken alleen PC35 blok :)
daarbij zit op 1 de snelheids sensor
2 herken ik zo niet
 
Ehm ff een technisch vraagje :)

Wat doen de onderdelen bij 1 & 2 ?
En zijn ze misbaar op een circuit motor, want op me kapotte blok zijn deze 2 dingen zeg maar afgedopt.
Evenals bij de carbarateur aansluiting zijn die zwarte slangetjes ook vervangen door kleine boutjes.

Oftewel kan ik ze weer afdoppen ? 8-)
[afbeelding]

1 zou weleens je neutraal lichtje schakelaar kunnen zijn...tenzij dat al dat dunne draadje is dat daar net bovenlangs loopt....maar dat lijkt misschien eerder je standaard vergeet stekkertje?
edit: snelheidssensor zou ook zomaar es kunnen! tenzij het een pc25 is die had nog een wormwieltje in het voorwiel...de pc31 al niet meer dacht ik.
en 2 komt bij je thermostaathuis vandaan...als die bij je huidige blok al afgedopt was dan zou ik dat zo houden/ bij deze ook afdoppen.
verder geen idee waar het voor is.

die rubbertjes bij je inlaat gebruik je als je je carbs synchroniseert...maakt niet uit of het boutjes of slangetjes zijn, maar je kunt het beter dicht houden in elk geval.
 
Laatst bewerkt:
aaa mooi om te weten , ben benieuwd wat eruit kom *D
Ik ook :Y
zou volgens vorige testbankrun 104 achterwiel pk's moeten hebben, das netjes voor een Fje :9
laatst op de DLD snelweg ff de top getest en die lag op 270op teller, waar ik net de F2 op 240 bleef steken.. zx12r die meewas liep niet eens zo snel weg, uiteindelijk natuurlijk wel :+ ben benieuwd!

Mijne was motorisch standaard, remmen ook standaard op leidingen na. Wel technoflex achter en wp voor vering. vertanding geloof ik 15-47.

@ Dennis: weinig pics van je straat f3 gezien.....maarre...het is zeker wel leuker dan een yzf750r?
Ja zeker leuker! stuurt leuker, onderin meer vermogen (ja oke de yzf liep brak) en met dat uitlaatsysteem, k&n filter/carb kit is ie echt merkbaar sneller als de F2.. heb met de F2 nu met tandje voor kleiner, dat ie bij volgas net een beetje loskomt voor :P de F3 doet dat zoiezo al met originele vertanding :+ niet dat ik wheelys wil maken, maar daar is het merkbaar :Y en al helemaal met lekker doorrijden.. pakt veel beter/sneller op en kan goed meekomen :)
En ja.. heb nogal geluk gehad met aanschafprijs, behalve van het schade kuipwerk.

fototjes (posen O-) )

5995238739_97793073e7_b.jpg

5982653652_784d3f85c7.jpg

5982060475_a8d02056bb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan