Racen op een oude CBR600 : Deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Potdikkie, onderdelen staan in bestelling voor de ECU ... het gaat erom spannen .... of het wordt vuurwerk -O- of het wordt :] duimen dus _O-
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de circuitkuipies voor de 600RR er nog niet waren, nog een dagje CPZ met de Goof :]

full
 
gvd die moek oek ennnn ......

zit dr ook een dyno op en andere filter ??
zit daar aan te denken en wil wel eens weten
hoeveel winst/verbetering dat geeft *D *D

Neeh, is de standaardste 600f op de baan denk ik :P
Enige modificatie is stalen remleidingen :') ; zitten ook gewoon straatbanden (PiPo's) onder.
 
Neeh, is de standaardste 600f op de baan denk ik :P
Enige modificatie is stalen remleidingen :') ; zitten ook gewoon straatbanden (PiPo's) onder.

en wel een compleet systeem ?

heb je hiervoor met OEM systeem gereden ?


anders moet je wel verschil merken toch :9






verkoop jem nie voor een zacht prijs *D *D :+
 
Potdikkie, onderdelen staan in bestelling voor de ECU ... het gaat erom spannen .... of het wordt vuurwerk -O- of het wordt :] duimen dus _O-

Een beetje vertrouwen mag je wel hebben in je eigen gepruts! ;)

Ik had vandaag een rustig dagje op het werk, dus ben even bezig gegaan met wat bochtgemist merchandising:

100_3766.jpg

100_3750.jpg


en deze wil ik jullie uiteraard niet onthouden:
100_3753.jpg
 
gvd die moek oek ennnn ......

zit dr ook een dyno op en andere filter ??
zit daar aan te denken en wil wel eens weten
hoeveel winst/verbetering dat geeft *D *D

Op mijn sradje 750 ging ik na monteren van een K&N vervangingsfilter en een dynojetsetje en een yoshimura uitlaatsysteem 8 peekaas omhoog, namelijk van 120 naar 128 op het achterwiel.
Schijnt wel dat ze bij zoekzoekie die sradjes standaard al goed voor elkaar hadden en dat die opvoermeuk iets minder effect zal hebben daarom dan bij een andere brommert.
Ik vond vooral het verschil in gasreactie en de extra power onderin een verschil, volgas merk je er niet zoveel van voor het gevoel.
Dus toen ook maar een lichtere tandwielverhouding erop, nu loopt ie 300+ op de teller (waar geen zak van klopt) :+
 
Een beetje vertrouwen mag je wel hebben in je eigen gepruts! ;)

Ik had vandaag een rustig dagje op het werk, dus ben even bezig gegaan met wat bochtgemist merchandising:

[afbeelding]
[afbeelding]

en deze wil ik jullie uiteraard niet onthouden:
[afbeelding]
Haha, geniaal! Waar kunnen we bestellen? *O* Donderdag naar Mettet, misschien wel de allereerste battle tussen de brows :j Ze geven alleen wel buitjes af, en met slicks gaat dat vast niet goed komen... :X

Iemand nog bandenwarmers in de aanbieding trouwens???
 
Regel ff regenbandjes dan...

Ik druk nog wel een paar van deze shirts als jullie ze mooi vinden! Maatje L denk ik? Ik heb zelf xl en dat is al wat kleinig....maar ik ben aan het krimpen dus komt goed ;)

Je zou mijn bandenwarmers mogen lenen, maar ik kan er niet bij....de buurman is op vakantie en heeft de sleutel van het opslag hok mee. handug....
 
Op mijn sradje 750 ging ik na monteren van een K&N vervangingsfilter en een dynojetsetje en een yoshimura uitlaatsysteem 8 peekaas omhoog, namelijk van 120 naar 128 op het achterwiel.
Schijnt wel dat ze bij zoekzoekie die sradjes standaard al goed voor elkaar hadden en dat die opvoermeuk iets minder effect zal hebben daarom dan bij een andere brommert.
Ik vond vooral het verschil in gasreactie en de extra power onderin een verschil, volgas merk je er niet zoveel van voor het gevoel.
Dus toen ook maar een lichtere tandwielverhouding erop, nu loopt ie 300+ op de teller (waar geen zak van klopt) :+

heb op de 1000rr ook redelijk veel gedaan ,

-K&N Air Filters
-HRC Open Air Intake
-HRC Velocity Stacks
-Powercommander III usb
-Arata Full Titanium Exhaust

zorgen voor 178 apk bij elkaar *D





daarom wil ik de 600f3 ook wat feller maken
en een filter en compleet systeem erop zetten,
en dan voorzien van een dyno....

moet ik m'n tijden ook wat lager kunne zette
hoop k ......

maar als de winst nihil tot weinig is met filter
en systeem doe ik alleen het voorzien van dyno
deze winter .....

daarom wil ik het weten :9
 
Laatst bewerkt:
heb op de 1000rr ook redelijk veel gedaan ,

-K&N Air Filters
-HRC Open Air Intake
-HRC Velocity Stacks
-Powercommander III usb
-Arata Full Titanium Exhaust

zorgen voor 178 apk bij elkaar *D





daarom wil ik de 600f3 ook wat feller maken
en een filter en compleet systeem erop zetten,
en dan voorzien van een dyno....

moet ik m'n tijden ook wat lager kunne zette
hoop k ......

maar als de winst nihil tot weinig is met filter
en systeem doe ik alleen het voorzien van dyno
deze winter .....

daarom wil ik het weten :9





Kan zowieso geen kwaad om een pc31 een beetje op te voeren...en het zit er in een uurtje tegenaan geschroefd, maar dan nog hopen dat je niet nog 4 keer een andere hoofdsproeier erin moet stoppen...en gasnaaldhoogte veranderen e.d.

Het blokje van Yakko/ Yuri hun pc25 haalde 110 achterwiel peekaas geloof ik...weet niet precies wat daar allemaal aan veranderd was??
 
Kan zowieso geen kwaad om een pc31 een beetje op te voeren...en het zit er in een uurtje tegenaan geschroefd, maar dan nog hopen dat je niet nog 4 keer een andere hoofdsproeier erin moet stoppen...en gasnaaldhoogte veranderen e.d.

Het blokje van Yakko/ Yuri hun pc25 haalde 110 achterwiel peekaas geloof ik...weet niet precies wat daar allemaal aan veranderd was??
Pc25 blokje kneep er 112pk's uit opt achterwiel. Volledig verbouwd blokje van Ten Kate Racing. Andere krukas, nokkenassen, versnellingsbak, ontsteking etc. Verder afgestelde carbs, grote radiator, een aangepaste cdi, geen luchtfilter (enkel een kous voor luchtinlaat), standaard uitlaatbuizen met Laser demper etc. Eigenlijk was er niets meer standaard aan die fiets (mede door het aantal crashes :X )
 
Kan zowieso geen kwaad om een pc31 een beetje op te voeren...en het zit er in een uurtje tegenaan geschroefd, maar dan nog hopen dat je niet nog 4 keer een andere hoofdsproeier erin moet stoppen...en gasnaaldhoogte veranderen e.d.

Het blokje van Yakko/ Yuri hun pc25 haalde 110 achterwiel peekaas geloof ik...weet niet precies wat daar allemaal aan veranderd was??

heb een mooi arrow systeem gevonden maar is ook niet
voor nix :9

afstellen zou ik ben ruud fredricks laten doen op de bank ;)

scheeld 300€ als ik het zonder vol systeem en filter doe en
weet nie of ze er echt veel sneller van wordt :9
heb ze nog net nie op m'n rug groeie _O-

geloof dat een F3 standaard 96pk heeft ofzo ....
 
Laatst bewerkt:
heb een mooi arrow systeem gevonden maar is ook niet
voor nix :9

afstellen zou ik ben ruud fredricks laten doen op de bank ;)

scheeld 300€ als ik het zonder vol systeem en filter doe en
weet nie of ze er echt veel sneller van wordt
:9
heb ze nog net nie op m'n rug groeie _O-

geloof dat een F3 staandaard 96pk heeft ofzo ....
Ga er maar niet vanuit dat je het gaat merken. Een mooie lijn is enkel goed voor soepel doortrekken, dat wil zeggen geen dips in de vermogenskromme. Als je harder wil gaan moet je een andere fiets kopen geen honderden euro's in een bodemloze put storten. Het is dat wij de tuningmeuk toen knetter goedkoop konden overkopen, anders hadden wij het ook nooit gedaan, het is het gewoon niet waard als je enkel sneller wil :N
 
Ga er maar niet vanuit dat je het gaat merken. Een mooie lijn is enkel goed voor soepel doortrekken, dat wil zeggen geen dips in de vermogenskromme. Als je harder wil gaan moet je een andere fiets kopen geen honderden euro's in een bodemloze put storten. Het is dat wij de tuningmeuk toen knetter goedkoop konden overkopen, anders hadden wij het ook nooit gedaan, het is het gewoon niet waard als je enkel sneller wil :N

daar was ik al een klein beetje bang voor .....

de brembo 19x18 zal wel helpen icm de race
remblokke ...... al zal onder de 1:50 komen
toch moeilijk worden op Zolder -O-
(zonder andere motor dan)
 
Voor m'n gevoel moet het wel lukken om onder de 1:50 te komen met je 600f...ik bleef toen in juni steken op 1:52 als vrij constante rondetijd met elke ronde wel wat afwijken van de ideale lijn ivm inhalen.
Ik denk dat onder de 1:50 moet lukken als je in een snellere groep rijdt en een beetje kan profiteren van anderen.
Met dat in gedachten weet ik vrij zeker dat het best te doen is! Ook zonder brembo's en ''opvoersetje''

Nou is het altijd lastiger om het echt uit te voeren dan wanneer je zo achter je pc'tje zit te dagdromen .... :')
 
Een beetje vertrouwen mag je wel hebben in je eigen gepruts! ;)

Ik had vandaag een rustig dagje op het werk, dus ben even bezig gegaan met wat bochtgemist merchandising:

[afbeelding]
[afbeelding]

en deze wil ik jullie uiteraard niet onthouden:
[afbeelding]



HAhahahaha _O- _O- hoe FETTT gaaf te dikk voor woorden is dat dan .... Pats Pats ... Doetu mij er twee, maatje L !!! Douwe 4 president *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Voor m'n gevoel moet het wel lukken om onder de 1:50 te komen met je 600f...ik bleef toen in juni steken op 1:52 als vrij constante rondetijd met elke ronde wel wat afwijken van de ideale lijn ivm inhalen.
Ik denk dat onder de 1:50 moet lukken als je in een snellere groep rijdt en een beetje kan profiteren van anderen.
Met dat in gedachten weet ik vrij zeker dat het best te doen is! Ook zonder brembo's en ''opvoersetje''

Nou is het altijd lastiger om het echt uit te voeren dan wanneer je zo achter je pc'tje zit te dagdromen .... :')

je ouwe 600f was toch ook voorzien van wat mod's ??

denk dat het aanpassen van de remmen zo wie zo
een verbetering is .....
brembo 19x18 2011 vs 600f3 pomp uit 1997 :9

Jij had alles al verkocht van spullen toch ?
 
Laatst bewerkt:
Op mijn sradje 750 ging ik na monteren van een K&N vervangingsfilter en een dynojetsetje en een yoshimura uitlaatsysteem 8 peekaas omhoog, namelijk van 120 naar 128 op het achterwiel.
Schijnt wel dat ze bij zoekzoekie die sradjes standaard al goed voor elkaar hadden en dat die opvoermeuk iets minder effect zal hebben daarom dan bij een andere brommert.
Ik vond vooral het verschil in gasreactie en de extra power onderin een verschil, volgas merk je er niet zoveel van voor het gevoel.
Dus toen ook maar een lichtere tandwielverhouding erop, nu loopt ie 300+ op de teller (waar geen zak van klopt) :+
:^
mijn straat gooF3 heeft ook een laser systeem, dynokitje, en een k&n kitje/filter erin en die heeft aan het achterwiel 10pk meer als origineel 8-) (vorige eigenaar melde dit)
Binnenkort zelf nog ff laten testen, wil het op papier hebben :)
 
:^
mijn straat gooF3 heeft ook een laser systeem, dynokitje, en een k&n kitje/filter erin en die heeft aan het achterwiel 10pk meer als origineel 8-) (vorige eigenaar melde dit)
Binnenkort zelf nog ff laten testen, wil het op papier hebben :)


aaa mooi om te weten , ben benieuwd wat eruit kom *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan