One-Oh-Four
MF veteraan
- 23 sep 2007
- 9.721
- 15
Sterkte met het schadeherstel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je moto nog gezien, maar pas toen ik zelf aan m'n laatste sessie moest beginnen. (Was m'n auto vergeten op slot te zetten en ben door jullie pitbox (doe maar luxe trouwens ) gewandeld)).
Ik ga denk ik toch m'n TRX in de verkoop zetten, hoe is het jou bevallen om van twin naar viercilinder over te stappen? Erg moeten wennen?
Die witte GSX hierboven staat op marktplaats te koop, is een mooie idd. Wie weet
Melk, de Witte Motor.
Morgen eens kijken naar een GSX-R 750 SRAD '97. Ik hoop donderdag een '99-er te bekijken maar van die jongen heb ik nog geen bevestiging gehoord... Ik loop nog altijd te twijfelen tussen een SRAD en een CBR 600F circuitfiets, dat dan weer wel....
Overstap viel gelukkig wel mee. Is niet m'n eerst viercilindert.
Eerst 3 sessies waren dus achter de marshall zodat ik er aan kon wennen. Puntje waar ik nog wel aan mag werken is dattie meer dan 10.000 rpm kan draaien. Veel te vaak gehad dat ik halverwege het toerental al overschakelde
Pitbox huren doe ik waarschijnlijk ook niet meer. Zou iemand van Zandvoort langkomen om te betalen, maar de hele dag niemand gezien. Was dus lekker goedkoop
Mensen, ik hoop volgende week naar een 750 '99 te gaan kijken voor het circuit.
Nu was One-oh-Four daar al wezen kijken, en heeft zijn punten ana mij doorgemaild.
Nu was ik benieuwd of er hier mensen zijn met een wphb digitaal ?
Mocht ik die motor kopen dan kan ik zelf wat onderhoud doen, of indien er ergere dingen met het blok gebeuren het zelf weer maken.
En hoe hoort een SRAD blok te klinken, puntgaaf en als een naaimachine (honda style)
Of een beetje tussen honda en een kawa in, wat n met mijn 1000 ook zo is.
Die klinkt ook niet geruisloos, maar draait als een zonnetje.
verder nog bekende kwaaltjes, of dingen waar je bij een SRAD circuitfiets op moet letten ?
Alvast bedankt,
Redline ken ik wel uit andere topics, allemaal suzuki topics want volgens mij is die net zo suzuki gek als ik haha.
eerst de oldskool 1100, dan een RGV,
oke, ja mijn oude 1100 klonk ook rauw maar verbruikte nauwelijk olie en liep als een gek zo hard en mooi.Ey John,
Wat ik weet van de laufkultur van de SRAD is dat je vaak de nokkenaskettingspanner (NAKS) hoort rammelen. Schijnen al meerdere mod's op te zijn geweest. De één heeft het meer dan de ander. Ze schíjnen er oud mee te kunnen worden.
Werkplaatshandboek:
http://www.megaupload.com/?d=K6JH23U0
Succes, man!
Mensen, ik hoop volgende week naar een 750 '99 te gaan kijken voor het circuit.
Nu was One-oh-Four daar al wezen kijken, en heeft zijn punten ana mij doorgemaild.
Nu was ik benieuwd of er hier mensen zijn met een wphb digitaal ?
Mocht ik die motor kopen dan kan ik zelf wat onderhoud doen, of indien er ergere dingen met het blok gebeuren het zelf weer maken.
En hoe hoort een SRAD blok te klinken, puntgaaf en als een naaimachine (honda style)
Of een beetje tussen honda en een kawa in, wat n met mijn 1000 ook zo is.
Die klinkt ook niet geruisloos, maar draait als een zonnetje.
verder nog bekende kwaaltjes, of dingen waar je bij een SRAD circuitfiets op moet letten ?
Alvast bedankt,
Redline ken ik wel uit andere topics, allemaal suzuki topics want volgens mij is die net zo suzuki gek als ik haha.
eerst de oldskool 1100, dan een RGV,
Heb de OP ook ff aangepast
Heb nog wel problemen met mijn veerafstelling .
Denk dat ik voor de volgende circuitdag op zandvoort de vering opnieuw laat afstellen en er meteen andere slicks op gooi. Deze zijn volgens mij aardig kapot gereden.
Iemand nog een adresje waar ik mijn vering goed kan laten stellen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kom me hier ook melden.
Heb de kogel door de kerk gejaagd en de GSX-R 750 van gixxer750srad overgenomen. Is een '97-er met carbs. Allergrootste voordeel vind ik dat hij altijd onderhouden is bij JVP Motorproducts.
Webwinkel
Een prima adres wat mij extra vertrouwen geeft!
Een fotootje gemaakt door gixxer750srad.
[afbeelding]
Donderdag ga ik hem halen. Morgen dus nog even met de R1 op CPZ...
Gaaf ding, maar zit dan een beetje met het zadel zo stijl omhoog?
Ik ga volgende week naar twee Sradjes 600 kijken, maar het liefst zou ik een 750 willen, er is alleen zo weinig keus en volgens mij gaat Here's Johnny al kijken voor die andere hier op MF. Had er een in Belgie gevonden, maar die is het net niet.
Ik kom me hier ook melden.
Heb de kogel door de kerk gejaagd en de GSX-R 750 van gixxer750srad overgenomen. Is een '97-er met carbs. Allergrootste voordeel vind ik dat hij altijd onderhouden is bij JVP Motorproducts.
Webwinkel
Een prima adres wat mij extra vertrouwen geeft!
Een fotootje gemaakt door gixxer750srad.
[afbeelding]
Donderdag ga ik hem halen. Morgen dus nog even met de R1 op CPZ...
Gaaf ding, maar zit dan een beetje met het zadel zo stijl omhoog?
Ik ga volgende week naar twee Sradjes 600 kijken, maar het liefst zou ik een 750 willen, er is alleen zo weinig keus en volgens mij gaat Here's Johnny al kijken voor die andere hier op MF. Had er een in Belgie gevonden, maar die is het net niet.
Ik kom me hier ook melden.
Heb de kogel door de kerk gejaagd en de GSX-R 750 van gixxer750srad overgenomen. Is een '97-er met carbs. Allergrootste voordeel vind ik dat hij altijd onderhouden is bij JVP Motorproducts.
Webwinkel
Een prima adres wat mij extra vertrouwen geeft!
Een fotootje gemaakt door gixxer750srad.
[afbeelding]
Donderdag ga ik hem halen. Morgen dus nog even met de R1 op CPZ...
Idd, heel veel zie je ze niet voorbij komen.
Deze is overigens ook erg gaaf
http://motoren.marktplaats.nl/motor...P5/vrHlj/xvr/99+IX2Pb9D7PTVUc=&fta_ind=1&fs=1
we hebben over en weer gemaild, als het goed is word ik van de week gebeld voor een afspraak dus ben benieuwd.Gaaf ding, maar zit dan een beetje met het zadel zo stijl omhoog?
Ik ga volgende week naar twee Sradjes 600 kijken, maar het liefst zou ik een 750 willen, er is alleen zo weinig keus en volgens mij gaat Here's Johnny al kijken voor die andere hier op MF. Had er een in Belgie gevonden, maar die is het net niet.