Racen op een 'oude' R1 1998 tm 2008 topic

Kijk aan! een topic voor de oer r1's :9

Rijd met mn '98er sinds dit jaar mee met de supercup1000, bevalt super!

ff lijstje met specs:

- BOS GP-1 Uitlaat
- Zero gravity ruitje
- RK XW-ring fluor rode ketting
- Stalen remleidingen
- Akrapovic carbon uitlaatbracket
- Ohlins stuurdemper
- Brembo 19x20 radiale rempomp
- PT rem/koppelingshendels
- Valtermoto rode kroonplaatmoer
- WP achtershock
- Öhlins lineare veren voor, en voorvork door rooske gemodificeerd
- Carbon carterdeksel beschermers
- Alles geborgd
- Explosafe
- Poloyester racekuip
- AIM Mychron light Laptimer
- PP Tuning remschakelset
- Bulletcamera
- Braking wave remschijven voor + achter (zijn onderweg)

onboard filmpje race 1 http://www.erwinner.nl/10april.php
onboard filmpje race 2 http://www.erwinner.nl/30april.php

full
 
Ik ben ook maar een amateur prutser maar zie drie grote verschillen op de foto's
- Je kont moet verder naar achter voor de broodnodige ruimte
- Je linkerarm moet tegen de tank liggen
- Je hoofd moet verder naar voren richting zijkant ruitje, dan kijk je ook verder de bocht in

Gebruik je bij het aanremmen je knieeen of steun je vooral op je armen? Bij het laatste heb je teveel druk op de clip-on...

Maar nu ben ik het topic aan het vervuilen...
Ik zie net op de uitslag van de cuprace afgelopen vrijdag dat jij dezelfde race gereden hebt :) net ff filmpje nagekeken,rond de 15min kom je me voorbij in de strubben ;)

edit: en met de start sta ik op de rij achter je :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie net op de uitslag van de cuprace afgelopen vrijdag dat jij dezelfde race gereden hebt :) net ff filmpje nagekeken,rond de 15min kom je me voorbij in de strubben ;)

edit: en met de start sta ik op de rij achter je :)

Gaaf om te zien zeg! Heb mezelf nog nooit op een filmpje gezien :} Maar wat een beroerde start had ik zeg van 5 naar 13 :N De inhaalrace daarna was wel weer lekker vooral in Ossebroeken. In eerste instantie ging ik daar wat mensen aan de buitenkant voorbij maar kwam dan niet goed uit de Strubben waardoor ik het op snelheid moest afleggen. En bij jou had ik bedacht om het aan de binnenkant te doen zodat ik met een betere lijn de Strubben in kan :Y Het werkte mooi! Kon toe makkelijk naar mijn voorganger Yordi toe rijden. Die maakte in de laatste ronde een foutje uitkomend Haarbocht. Door nog effe aan te zetten kon ik er voor blijven en klokte ook nog een mooi PR :]

Lachen dat we via dit topic er zo achter komen. Mooie site van je trouwens! We komen elkaar vast nog vaker tegen...
 
cool een oer R1 topic.. *O*..

ik rijd vooralsnog met me straat R1 op het circuit :Y
voor het volgende seizoen wil ik toch een circuit motor hebben maar wat dat dan gaat worden weet ik niet :N

zoals ik morgen zal gaan rijden:
04052010522Medium.jpg


circuit mods:
15 voortandwiel
carbon frame beschermers
lsl stuurdemper
carbon voorspatbord
carbon kroonplaat cover
kapot gevallen originele kuipen
kapotte koplamp gebruikt voor de kuip dicht te maken
PP rem/schakelset
2e set velgen
light smoke fabbri double bouble ruitje
VholdR Contour HD cam

nog te doen:
andere clip-ons
voorvork aanpassen (ooit een keer deze zomer of winter)
 
Gaaf om te zien zeg! Heb mezelf nog nooit op een filmpje gezien :} Maar wat een beroerde start had ik zeg van 5 naar 13 :N De inhaalrace daarna was wel weer lekker vooral in Ossebroeken. In eerste instantie ging ik daar wat mensen aan de buitenkant voorbij maar kwam dan niet goed uit de Strubben waardoor ik het op snelheid moest afleggen. En bij jou had ik bedacht om het aan de binnenkant te doen zodat ik met een betere lijn de Strubben in kan :Y Het werkte mooi! Kon toe makkelijk naar mijn voorganger Yordi toe rijden. Die maakte in de laatste ronde een foutje uitkomend Haarbocht. Door nog effe aan te zetten kon ik er voor blijven en klokte ook nog een mooi PR :]

Lachen dat we via dit topic er zo achter komen. Mooie site van je trouwens! We komen elkaar vast nog vaker tegen...
Kicken hè! :) nog geen seconde spijt van die camera :9

Had zelf een prima start, vanaf de 9e plek als 5e de haarbocht in, maakte een foutje in de ramshoek 1e ronde waardoor ik wijd ging en 2 plekken moest inleveren. Kon de rest van de race lekker in een constant ritme rijden :)

Wel grappig dat je mensen zo tegenkomt idd!

Tot volgende race :) !
 
Niet dat het nou nog echt interresant is met al deze mooie fietsen, maar zoals beloofd een foto van die van mij :

R1zand.jpg

R1zand2.jpg


Zoals te zien nog in opbouw :9
Vandaag op zandvoort wel 2:14 mee gereden wat maar 2 seconde minder was als mijn huidige cbr600 '95.

Aan alle aanwezigen: mooie motors hoor :9 moet nog maar zien of ik dr zoiets sjiek van (kan) maken.
 
ik heb toch een vizier op mn helm :?
;) 8-)

had een leuke zien staan op mp voor 25 euro maar was al weg.
daarbij VERMOED ik dat het een 2000-2001 kuip is, de reden dat het zitje nog te strak zat omdat die wat smaller toeloopt als de 98/99 .maar wou eerst even kijken of een 2001 ruitje wel gaat passen.
merkte die ene sessie die ik gereden heb toch weinig, pas standaard al niet echt achter het ruitje vd R1 dus veel wind vang ik toch wel.
 
ik heb toch een vizier op mn helm :?
;) 8-)

had een leuke zien staan op mp voor 25 euro maar was al weg.
daarbij VERMOED ik dat het een 2000-2001 kuip is, de reden dat het zitje nog te strak zat omdat die wat smaller toeloopt als de 98/99 .maar wou eerst even kijken of een 2001 ruitje wel gaat passen.
merkte die ene sessie die ik gereden heb toch weinig, pas standaard al niet echt achter het ruitje vd R1 dus veel wind vang ik toch wel.

ja klopt idd, ik heb ook nauwelijks iets aan 't ruitje :P

moet er wel eff DB ruitje op gaan zetten wil ik mooi kunnen wegduiken :Y
 
ik heb toch een vizier op mn helm :?
;) 8-)

had een leuke zien staan op mp voor 25 euro maar was al weg.
daarbij VERMOED ik dat het een 2000-2001 kuip is, de reden dat het zitje nog te strak zat omdat die wat smaller toeloopt als de 98/99 .maar wou eerst even kijken of een 2001 ruitje wel gaat passen.
merkte die ene sessie die ik gereden heb toch weinig, pas standaard al niet echt achter het ruitje vd R1 dus veel wind vang ik toch wel.

Ik heb eventueel nog een ruitje voor je! Rij ook met een kuip uit 2001. Heb geloof ik nog 3 stuks zal later vandaag nog wat foto's plaatsen...
 
O dat is helemaal super , zat net op mp te kijken en de 2002 en 3 zijn heel ander, hoekig kuipwerk dus das nie mijn ruitje.

zoals het er staat klinkt het heel stom , meestal zie ik een motor en weet ik het bouwjaar maar nou zoek ik een ruitje op bouwjaar en dan zie ik de motor en valt het kwartje van "aha, dus die motor (in dit geval kuip/ruitje) heb ik.

*O* Prijs voor de wazigste zin vd week *O*

Ik hoor het graag van het ruitje.
 
O dat is helemaal super , zat net op mp te kijken en de 2002 en 3 zijn heel ander, hoekig kuipwerk dus das nie mijn ruitje.

zoals het er staat klinkt het heel stom , meestal zie ik een motor en weet ik het bouwjaar maar nou zoek ik een ruitje op bouwjaar en dan zie ik de motor en valt het kwartje van "aha, dus die motor (in dit geval kuip/ruitje) heb ik.

*O* Prijs voor de wazigste zin vd week *O*

Ik hoor het graag van het ruitje.

Ik heb er zelfs 4 liggen, vraag me niet waarom! Van rechts naar links beschadigd tot onbeschadigd. Achterste is een flip up ruitje maar ben er niet zeker van dat ie op jouw kuip past...

full
 

In 1 vd laatste Performance Bikes hebben ze die wave schijven op een nieuwe R1 gezet en die remde een stuk beter.ze gaan nog kijken hoe het zit met de slijtage vd blokken of dat sneller gaat als bij gewone schijven.
Kvind de rest vant blad ook leuk dus zet het nog wel neer als dr wat over komt.

psje, OpeningsPost aangepast.
 
gister toch nog 2 sessies gereden, ff voelen op CPZ...

was nie echt een geslaagde dag, was op de bonnefooi gekomen en kon uiteindelijk vanaf de middag sessie's aansluiten dus 3 sessies rijden..

de eerste 2 sessies was het nog nat overal en ik reed nog met een "gehapte" Diablo achter, beetje druk geweest met mn houding op orde krijgen..

uiteindelijk de houding acceptabel gekregen en met de 3e sessie was het zonnetje een beetje doorgebroken en de baan droog, had ik een goeie Diablo achter gelegd en stond ik vol frisse moed helemaal vooraan om echt mn rondjes te gaan rijden...


kapt de R1 er gewoon mee ;(


waarschijnlijk is het de accu want als ik de startknop induwde ging alle electronica uit en kwam er een gek geluidje uit het startrelais..

bij thuiskomst op de acculader gegooid en de volgende ochtend startte ie weer gewoon in ene..

toch qua houding nog een enigzins vruchtbaar dagje maar voor de rest niks, 31/5 gaan we er es echt voor *O*

full
 
In 1 vd laatste Performance Bikes hebben ze die wave schijven op een nieuwe R1 gezet en die remde een stuk beter.ze gaan nog kijken hoe het zit met de slijtage vd blokken of dat sneller gaat als bij gewone schijven.
Kvind de rest vant blad ook leuk dus zet het nog wel neer als dr wat over komt.

psje, OpeningsPost aangepast.
Ik ben benieuwd! Schijnen inderdaad zeer goed te ankeren 8-)

@ Bazzaz, nog wel kunnen rijden dan? gewoon ff aanduwen toch? ;)
 
Ik ben benieuwd! Schijnen inderdaad zeer goed te ankeren 8-)

@ Bazzaz, nog wel kunnen rijden dan? gewoon ff aanduwen toch? ;)

nee, 2 sessies gereden en de laatste sessie moeten opgeven -O- net toen ik vers klaarstond om eens mn tijd aan te vallen..

maja... accu is nog goed volgens de druppellader dus vd week maar eff de kabelboom nalopen en dan 31 mei gewoon met frisse moed *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan