Racen op een 'oude' R1 1998 tm 2008 topic

ron_vin

MF'er
14 feb 2016
37
0
Jullie hadden geluk it sucks, vanalles al geprobeerd maar t werkt van geen meter. Nu maar eens opzoek naar een betaalbaar setje dat volstaat.

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
83.908
19
47
Nieuwe bandenwarmers gekocht en bij de achterband gaat hij nogal langs de ketting en chainguard. Iemand tips?
Bij mij ook het geval, blijft gelukkig heel.

Maar ik heb een set zonder elastiek erin, waardoor ik steeds het touwtje moet aantrelken om hem aan de zijkanten strak te krijgen.

Heb mijn vriendin het elastiek erin laten naaien, maar dat werkt niet, moet misschien naar een zilveren naald ofzo gaan.

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
4.098
29
39
breskens
Bij mij ook het geval, blijft gelukkig heel.

Maar ik heb een set zonder elastiek erin, waardoor ik steeds het touwtje moet aantrelken om hem aan de zijkanten strak te krijgen.

Heb mijn vriendin het elastiek erin laten naaien, maar dat werkt niet, moet misschien naar een zilveren naald ofzo gaan.
Ik ga eens proberen er een stuk karton tussen te stoppen zodat er niets kan blijven haken.

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
4.098
29
39
breskens
Ik ga eens proberen er een stuk karton tussen te stoppen zodat er niets kan blijven haken.
De karton oplossing werkt overigens prima!

Vraagje, weet er iemand of je omgekeerd kan schakelen met de originele steunen en met een quickshifter er tussen? Ik zet regelmatig te weinig kracht bij opschakelen na een bocht, misschien toch maar eens omgekeerd schakelen.

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
4.098
29
39
breskens
Heeft iemand toevallig nog de beugeltjes liggen die de remleidingen langs het voorspatbord begeleiden? Ik zoek die van een R1 2002-2003, mogelijk dat die van andere modellen ook wel passen. Op tekening lijken die redelijk hetzelfde op de onderkant van de beugel na.