racen op een pc40 / pc37 2017

Inderdaad, ziet er goed uit!
Even een vraagje: Wie heeft er een olie koeler gemonteerd achter de radiateur?
Heb je dan nog een koelventilator er op? Ik kom daar ruimte te kort voor.
Groeten Gerben
 
Inderdaad, ziet er goed uit!
Even een vraagje: Wie heeft er een olie koeler gemonteerd achter de radiateur?
Heb je dan nog een koelventilator er op? Ik kom daar ruimte te kort voor.
Groeten Gerben
Heb ik, en idd geen ruimte meer voor een koelventilator.
Had er 2 pc ventilators opgebeund maar geen succes 😂

Deze doen te weinig om hem te koelen, heb nog eea proberen te passen en meten met de originele ventilator maar echt geen ruimte voor...

Iemand een oplossing heeft hoor ik dat ook graag 🤓
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200219_123854_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_20200219_123854_com.whatsapp.jpg
    76,7 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Inmiddels de motor bij druijff racing op de bank gehad en de powercommander af laten stellen wat toch wel een verbetering was
Bekijk bijlage 1469773

de motor ook weer opgebouwd en nu wachten op de eerste circuitdag 7 mei op Assen

Bekijk bijlage 1469775
Super strakke livery!

En 118 awpk is heel netjes!

Ik heb geen idee wat mijn pc40 doet. Mijn oude straat pc had er 107.
 
Wegens wijziging van de plannen (blok = stuk, eerste intentie was blokrevisie, maar dat gaat 'm uiteindelijk niet worden...) heb ik een gedemonteerde PC40 ('08) in de garage. Zaten een hoop mooie upgrade spulletjes op, die wellicht hier een nieuwe eigenaar kunnen vinden... :-) Win/win zou ik zeggen! Lijstje met prijzen hieronder, voor foto's stuur me even een PB (bij voorkeur met je 06-nummer, dan krijg je de foto's via Whatsapp).

- Öhlins TTX (95kg veer) €700
- FEBUR punt-oliekoeler (compleet) €650
- Dholda voorbochten (schijnen nodig te zijn voor bovenstaande oliekoeler, past mogelijk ook met andere bochten, maar dat kan ik je niet vertellen) €400
- Akrapovic einddemper met carbon eindkap en DB-killer €400
- Set wielen in nette staat met Braking schijven voor (als nieuw), standaard schijf achter en tandwieldrager, banden beschouw ik als niet bruikbaar gezien de leeftijd €650
- Set wielen in nette staat met originele schijven v+a (als nieuw), met tandwieldrager, maar zonder de rubbers (=transmissiedempers), banden beschouw ik als niet bruikbaar gezien de leeftijd €550
- Los achterwiel incl remschijf €200
- Brembo RCS19 incl potje (zonder borgclip op het deksel), zéér minimale beschadiging op de hendel €200
- Remklauwen Fireblade (model >'12 volgens mij, zijn bronskleurige monoblocks) €200
- Staalomvlochten remleiding in T-vorm €50 (gratis bij aanschaf klauwen+pomp :-) )
- Voorvork met Ohlins vervangingsveren, recente revisie incl glijbussen bij E=MC37 €350
- Clipons met losse buisjes (dat wil zeggen: los vervangbaar, ze zitten wel gewoon vast natuurlijk ;-) ) €75
- 2 verpakkingen (totaal 4 blokken/2 klauwen) EBC GPFAX remblokken voor €100
- HM "Plus" quickshifter €250
- carbon voorspatbord €60
- Gear indicator (moet gesoldeerd op de kabelboom, of reeds gesoldeerde kabelboom monteren (is een heel klein stukje)) €50
- Starlane GPS laptimer (schermpje is deels kapot, snelste ronde kan nog afgelezen worden) €60

Verder een hoop standaard onderdelen (bv dashboard, frame, achterbrug, blokdelen, radiateur, koppelingshendel, tank, subframe etc).

Interesse? --> PB
Meerdere onderdelen kopen? --> PB en je krijgt korting
Prijs te hoog, maar wel interesse? --> overtuig me waarom ;-)

Liever ophalen, maar de meeste dingen kan ik ook verzenden als je erop staat.
 
Hoop mooie spullen.

Heb je toevallig ook een tank kuip liggen met die zijkappen er aan vast? Zoals een OEM tank dat ook heeft, maar dan de circuitkuipen versie?!
 
Een maatje heeft een slipperclutch te koop. Ik heb er interesse in, maar heb geen idee wat zoiets nog waard is ... Hij ook niet 😋
Hoeveel is zo'n koppeling 2de hands waard?
Hij heeft een PC37, maar die zou in mijn PC40 passen.
Het merk is sutter of stm (Ik ben niet zeker meer)
 
Een maatje heeft een slipperclutch te koop. Ik heb er interesse in, maar heb geen idee wat zoiets nog waard is ... Hij ook niet 😋
Hoeveel is zo'n koppeling 2de hands waard?
Hij heeft een PC37, maar die zou in mijn PC40 passen.
Het merk is sutter of stm (Ik ben niet zeker meer)

Als het een goeie vriend is, is €500 ofzo niet onredelijk denk ik. Een nieuwe kost gewoon €800+.

Als het meer een vage kennis is, zou ik inzetten op €100.😂
 
Bedankt voor je reactie.😉
Sorry voor het late antwoord. Maar ik heb gisteren ontdekt dat ze mijn crossmotor gekocht hebben met vals geld. 😔
Dus mijn hoofd stond er even niet naar.
 

Hier het verhaal. Idd zonder kenteken.
Gisteren bellen ze mij dat ze mijn motor hebben zien rijden door centrum Zolder. Ze volgen hem tot een industrieterrein waar hij doodleuk aan het praten is met een groepje vrienden. Ik bel de politie met de locatie... Het antwoord was dat mijn dossier nog niet volledig was afgewerkt, dus dat ze niets konden doen. Politie uw vriend 🤔
Ik heb hen een Facebookprofiel en Instagram profiel bezorgd van die kerel, waar hij zit te poseren op mijn motor. En een foto van zijn wagen (Met duidelijke nummerplaat) ... Maar er gebeurd niets.
Het gaat echt om een zwaar criminele wijk, anders had ik mij motor al lang gaan ophalen ... Hij heeft ook connecties is Rotterdam, dus de kans dat de motor daar straks terecht komt is er wel 😔
Ik heb ondertussen nog 2 andere slachtoffers gevonden die net hetzelfde hebben meegemaakt.

Het enige wat ik nog kan doen is hopen dat hij zich verongelukt met mijn motor en een trage dood sterft ... dan zijn daar dan toch al vanaf.
 
Inmiddels de motor bij druijff racing op de bank gehad en de powercommander af laten stellen wat toch wel een verbetering was
Bekijk bijlage 1469773

de motor ook weer opgebouwd en nu wachten op de eerste circuitdag 7 mei op Assen

Bekijk bijlage 1469775
Staat er weer gezond bij zo te zien aan de uitdraai!! Ennuh hopelijk gaat 7 mei door, want dan heb ik ook een dagje gepland staan! :-) Zelfde fiets jaartje jonger...
 
Even een vraag, tot hoeveel toeren trekt de cbr van jullie door?
Mijne trekt goed door tot 13000 rpm en dan eigenlijk niet verder...
Iemand een idee wat het zijn kan?
Groeten Gerben
 
Laatst bewerkt:
Met een up to date lijstje! Nu er toch niemand mag rijden, wie wil er mooie spullen op z'n motor sleutelen? ;-)

Wegens wijziging van de plannen (blok = stuk, eerste intentie was blokrevisie, maar dat gaat 'm uiteindelijk niet worden...) heb ik een gedemonteerde PC40 ('08) in de garage. Zaten een hoop mooie upgrade spulletjes op, die wellicht hier een nieuwe eigenaar kunnen vinden... :-) Win/win zou ik zeggen! Lijstje met prijzen hieronder, voor foto's stuur me even een PB (bij voorkeur met je 06-nummer, dan krijg je de foto's via Whatsapp).

- FEBUR punt-oliekoeler (compleet) €650
- Dholda voorbochten (schijnen nodig te zijn voor bovenstaande oliekoeler, past mogelijk ook met andere bochten, maar dat kan ik je niet vertellen) €400
- Set wielen in nette staat met Braking schijven voor (0,04mm dunner dan nieuw!), standaard schijf achter en tandwieldrager €650
- Staalomvlochten remleiding in T-vorm €50
- Voorvork met Ohlins vervangingsveren, recente revisie incl glijbussen bij E=MC37 €350
- Clipons met losse buisjes (dat wil zeggen: los vervangbaar, ze zitten wel gewoon vast natuurlijk ;-) ) €75
- 2 verpakkingen (totaal 4 blokken/2 klauwen) EBC GPFAX remblokken voor €100
- HM "Plus" quickshifter €250
- Gear indicator (moet gesoldeerd op de kabelboom, of reeds gesoldeerde kabelboom monteren (is een heel klein stukje)) €50
- Starlane GPS laptimer (schermpje is deels kapot, snelste ronde kan nog afgelezen worden) €60

Verder een hoop standaard onderdelen (bv dashboard, frame, achterbrug, blokdelen, radiateur, koppelingshendel, tank, subframe etc).

Interesse? --> PB
Meerdere onderdelen kopen? --> PB en je krijgt korting
Prijs te hoog, maar wel interesse? --> overtuig me waarom ;-)

Liever ophalen, maar de meeste dingen kan ik ook verzenden als je erop staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan