Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ik heb je motor zien staan in de paddock
3A, jij ook toch?welke groep reed je ?
Ja klopt , zag je erna wel op de foto’s ma ik stond steeds vooraan met de baan oprijden dus de meeste in de groep heb ik niet gezien3A, jij ook toch?
ik reed ook met Een CBR600RR. Rood/Wit
Hoe groot is de ingestelde tijd?Hey iedereen,
Ik had deze winter een dynojet powercommander V gestoken op mijn PC40. Nu heb ik er een quickshifter expantion module op aangesloten met een sensor.
Ik heb alles op de standaard settings laten staan. Maar ik ben dit weekend gaan rijden, en het leek wel alsof de quickshifter te laat reageerde.
Als ik opschakelde met gas even dicht, en terug gas gaf, nam die mooi op. Maar na een 1seconde hield hij even in voor een seconde om daarna terug normaal te doen. Opschakelen met gas open ging niet.
Ik heb na de 1ste sessie de expantion module afgekoppeld van de PCV en hij reed weer zoals ervoor.
Heeft iemand van jullie ook al zoiets meegemaakt?
Alvast bedankt,
Grtz
Ik kan het morgen nakijken maar het was iets met 65ms kan dat?Hoe groot is de ingestelde tijd?
In Mettet waren er 2 weken geleden enkele Nederlanders, en in Zolder vorig weekend ook. Dus ik vermoed dat er niet echt controle op isIemand al de grens met België gepasseerd met de motor op de kar?
Ja dat is een normale waardeIk kan het morgen nakijken maar het was iets met 65ms kan dat?
Het zijn de orginele settings van dynojet. Ik dacht daarmee wel safe te zitten.
Geen controleIn Mettet waren er 2 weken geleden enkele Nederlanders, en in Zolder vorig weekend ook. Dus ik vermoed dat er niet echt controle op is
Past.Wie weet of een wielenset van 05/06 op een 03/04 past? Moet ik dan de bussen en lagers wijzigen? Gaat om voor en achter.
Groeten Gerben
Zo, kijken of ie nu nog te warm wordt. Nadat ik vorig jaar met 38 graden op Zandvoort reed wilde ik betere koeling, omdat hij slecht begint op te pakken als hij heel warm wordt (en het is gewoon niet wenselijk). De waterkoeler is van een Fireblade en de oliekoeler is van een Rsv4, ik heb ze beide passend gemaakt. Tevens zat er eerst na de waterpomp nog een y-stuk die heel erg beun was afgeblind, daar zit nu een recht aluminium buisje. En om het af te maken een thermostaat die bij 60 graden opent.
Alleen nog een ander plekje zoeken voor het overlooptankje.
Bekijk bijlage 1509661
Bekijk bijlage 1509662
Volgens druijf racing kon dit volgensmij vanaf de pc40 , met een dynojet ignition module kan het welis er ook op een standaard ecu een pit limiter te maken vind een hrc ecu een beetje prijzig.
Onder het motto beter (veel te) laat dan nooit ...Ja ik ben wel benieuwd wat jij ervan gebrouwen hebt
Ik weet dat het al ergens in dit topic staat, maar vind het nergens terug.Past.
De 04-06 passen niet op de >07