racen op een pc40 / pc37 2017

Hier mijn zac filmpje met een 15-43 tandwielverhouding. tel de versnellingen maar mee vanaf 8.35, strubben kom ik in de 2e versnelling uit. In dit rondje kom ik niet eens in zijn 6.


lijkt alsof je in 3 de strubben uit komt?
Je kan zo lang wachten met opschakelen?
 
Laatst bewerkt:
is toch echt in 2... het zelfde heb ik ook naar meeuwenmeer, daar shortshift ik naar 5 en stuur daar ook de ramshoek mee in. dan 2 terug en in zijn 3 de gt door.

misschien volgend jaar toch maar een blade voor Mike.
 
is toch echt in 2... het zelfde heb ik ook naar meeuwenmeer, daar shortshift ik naar 5 en stuur daar ook de ramshoek mee in. dan 2 terug en in zijn 3 de gt door.

misschien volgend jaar toch maar een blade voor Mike.
Pak je meeuwenmeer volgas? Dat scheelt ook aanzienlijk ri ramshoek. Ik ga van 6 terug naar 5 ter hoogte van hogerheide.

Misschien Strubben iets minder rond nemen, iets later de apex pakken en dan ook zo snel mogelijk volle bak open gooien.

Ik leg je filmpje vanavond ff naast die van mij, even spieken wat we anders doen. Alhoewel ik in dat filmpje volgens mij ook geen 50ers rijd.
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig mannen!!
Kom je ff aanduwen de 28e. O-)

iets heel anders:
Ze hebben op het werk (zonder mijn weten) een leuk format canvas doek besteld met een actie foto uit Portimao. Heel gaaf en leuk dat ze deze in de vergader/demo ruimte op gaan hangen.

Bij mijn werkgever op kantoor hang ik ook al met de fireblade en hij wou dezelfde die in de vergaderruimte komt ook voor thuis hebben.
8-)
 
Kom je ff aanduwen de 28e. O-)

iets heel anders:
Ze hebben op het werk (zonder mijn weten) een leuk format canvas doek besteld met een actie foto uit Portimao. Heel gaaf en leuk dat ze deze in de vergader/demo ruimte op gaan hangen.

Bij mijn werkgever op kantoor hang ik ook al met de fireblade en hij wou dezelfde die in de vergaderruimte komt ook voor thuis hebben.
8-)

8-) cool
 
Pak je meeuwenmeer volgas? Dat scheelt ook aanzienlijk ri ramshoek. Ik ga van 6 terug naar 5 ter hoogte van hogerheide.

Misschien Strubben iets minder rond nemen, iets later de apex pakken en dan ook zo snel mogelijk volle bak open gooien.

Ik leg je filmpje vanavond ff naast die van mij, even spieken wat we anders doen. Alhoewel ik in dat filmpje volgens mij ook geen 50ers rijd.

Doe het allemaal precies hetzelfde, zat einde vorig jaar ook in de 50-ers. Op mijn website ook aantal onboard filmpjes te zien. Kom alleen nog net niet in de begrenzer in de Ruskenhoek en naar de Ramshoek toe. Daarvoor liggen ook nog de secondes volgens mij. Die f*%#$cking Strubben en Manderveen-Duikersloot daar moet ik nog sneller doorheen, dan kom ik ook eerder op snelheid de stukken erna ;)
 
Doe het allemaal precies hetzelfde, zat einde vorig jaar ook in de 50-ers. Op mijn website ook aantal onboard filmpjes te zien. Kom alleen nog net niet in de begrenzer in de Ruskenhoek en naar de Ramshoek toe. Daarvoor liggen ook nog de secondes volgens mij. Die f*%#$cking Strubben en Manderveen-Duikersloot daar moet ik nog sneller doorheen, dan kom ik ook eerder op snelheid de stukken erna ;)
strubben is niet alleen maar sneller doorheen, langzamer maar eerder harder op t gas kan ook de key zijn.
De strubben zelf is rete traag en kort. De veenslang des te langer. Oftewel, ik verlies liever twee tiende in de strubben en win dan 8 tiende op de veenslang. Bij wijze van spreken...
 
Laatst bewerkt:
FF een vraagje over de standaard uitlaat

Ik heb een 2007 model gekocht met standaard uitlaat. Nu kijk je bij de standaard uitlaat zo naar binnen (geen db-killer oid te zien). Ik ben een beetje bang dat ze hier moelijk over doen tijdens de cup van 28 april. Iemand die hier ervaring mee heeft?
 
FF een vraagje over de standaard uitlaat

Ik heb een 2007 model gekocht met standaard uitlaat. Nu kijk je bij de standaard uitlaat zo naar binnen (geen db-killer oid te zien). Ik ben een beetje bang dat ze hier moelijk over doen tijdens de cup van 28 april. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Geen probleem, standaard is altijd goed. Alleen bij vervangingsdempers gaan ze zeiken zonder DB Killer.

Maar in principe gaan ze pas zeiken als je teveel herrie maakt volgens mij.
 
Hej Steven,

Ik had toch al gezegd dat dat zo hoort ;)
Maar als ik zo kijk op je FB is het gewoon de standaard uitlaat en zit je Kat er ook nog tussen dus verwacht ik eigenlijk geen problemen voor je.
(post anders voor zekerheid nog ff plaatje van achterkant van je uitlaat hier)

gr. Daniel
 
Haha, ja Daniel weet ik ;). Maar wilde het toch nog even checken.

Ben gewoon een beetje zenuwachtig voor die keuring. Er doet dit jaar trouwens nog een andere student uit Delft mee in de Cup.

Mooie verschijning van Ilja in het filmpje van racesport ook, haha.
 
Haha, ja Daniel weet ik ;). Maar wilde het toch nog even checken.

Ben gewoon een beetje zenuwachtig voor die keuring. Er doet dit jaar trouwens nog een andere student uit Delft mee in de Cup.

Mooie verschijning van Ilja in het filmpje van racesport ook, haha.

Ja wel grappig he :P
Diederik vind onze paarse motor iig mooi ;)
Maar lag een behoorlijke olievlek vlak voor GT. daar kwam hij op toen hij dat zwarte r6je voorbij wilde.
Toen maar even stukje kunstgras meegenomen.
Magoed, eerste punt is binnen :)

Niet te druk maken.. als je gewoon standaard systeem erop heb zitten zit et wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik leg je filmpje vanavond ff naast die van mij, even spieken wat we anders doen. Alhoewel ik in dat filmpje volgens mij ook geen 50ers rijd.

Jullie hebben het allemaal over 50ers, gaat dat over leeftijd, want dan ga ik het binnenkort ook halen _O- O-)
 
Laatst bewerkt:
we doen niet heel veel anders, alleen strubben lijk ik iets te winnen door sneller eruit te kunnen lijkt het wel...
camiseta-de-niro-talking-to-me.jpg


Strubben kan ik idd proberen om anders door te komen. Blijft lastig omdat ie zo breed is in het begin.

Manderveen/duikerssloot heb ik minder moeite mee, waarschijnlijk omdat ie minder stop and go is.
 
we doen niet heel veel anders, alleen strubben lijk ik iets te winnen door sneller eruit te kunnen lijkt het wel...
Ja, daar wil ik mijn focus ook nog meer op leggen, korter er door, eerder op het gas.

Hoe doen jullie het in manderveen-duikersloot? Shortshiften in het midden of doortrekken in de 3de?
 
Terug
Bovenaan Onderaan