schwantz340
MF veteraan
nog een Actie foto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de relatie met de pc mbt het starten van je motor of aanduwen?Ik had op mijn vorige circuitdag problemen om de motor aan te krijgen. Moest telkens aanduwen.
Bleek dat mijn powercommander niet reageerde. Nu kwam ik erachter dat dat door mijn quickshift module komt.
Als deze aangesloten is op de pc3 dan reageert de PC niet, haal ik hem los dan werkt hij wel meteen.
Nu zou ik willen weten of alle injecteren gewoon werken als ik de module on aangesloten laat?
Dacht zelf van wel aangezien de injecteren gewoon doorgelust zijn op de originele aansluitingen.
Zo niet dan ga ik het los halen en aansluiten als origineel tot ik een 9v Aansluiting heb voor de pc3 zodat ik hem kan updaten.
Alvast bedankt!
Wat is de relatie met de pc mbt het starten van je motor of aanduwen?
Ik zou de PC aansluiten op de laptop en kijken of het programma wellicht informatie geeft.Dat als de PC niet reageert dat hij ook geen benzine geeft naar de motor met starten. Dus doet hij niks.
Reageert de PC wel, dan starthij ook probleemloos in 1x..
heb nog wel een complete set voor je liggenHier ook maar even de vraag neer leggen.
Heeft er nog iemand een racekuip over waar die vanaf wil?
Is voor een 2007 type.
Ik weet nl niet of bijv van 2009 ook past?
Heb je hem gisteren op Mettet plat gelegd in de eerste rechter?Ik zoek ook een aantal onderdelen.
Subframe inclusief kunststof binnenplaat
Een set clip ons (en anders in ieder geval de rechter)
Een demper met db killer die niet te veel kost.
De Akra demper van mijn full system is kapot en niet echt te herstellen. Een Akra ter vervanging vind ik te duur na wat rondgekeken te hebben.
De demper passend maken voor de Akra bochten kan ik door een vriend laten doen.
Op Marktplaats heb ik alles kunnen vinden, maar van een mede MF-er heeft mijn voorkeur.
Betreft een PC40 2007 model is de basis volgens mij.
heb nog wel een complete set voor je liggen
Nee, ik helaas op Zandvoort.Heb je hem gisteren op Mettet plat gelegd in de eerste rechter?
Ik zou de PC aansluiten op de laptop en kijken of het programma wellicht informatie geeft.
Als de qs module stuk is zal dat daar in aangegeven worden in het beste geval (al is het maar dat deze niet te configureren of te benaderen is).
Zo kan je ook zien wat de PC wel of niet doet wanneer je de motor inschakelt.
Je hebt een passende USB kabel nodig en de software is gratis te downloaden van de Dynojet website.
Als je een PC aangesloten laat zal die blijven werken. Wil je dat die verder niets wijzigt aan de afstelling dan zal je alle waardes op 0 moeten zetten overal (dus geen plus en geen min) en dan doet die verder niets mbt de afstelling (alsof die er niet tussen zit zeg maar tenzij die stuk is en storingen geeft uiteraard).
Eerst het huidige bestand met instlelingen opslaan voordat je uberhaupt iets gaat wijzigen zodat je deze altijd weer terug kan instellen. Mocht je dat van plan zijn.
Ja, gratis tip van mij (nouja, gratis, het kost je wel geld natuurlijk en niet eens weinig...): geef de hoop op met handmatig geschakelde fans etc, is hooguit handig in de pitstraat en op de paddock, maar lost je hoge temperaturen niet op (rijwind is véél meer koele lucht dan je fan ooit gaat aanzuigen). Ik heb na 2 seizoenen gezeik met koelwatertemperatuur (incl handmatige fanswitch, kvs vs demiwater vs Mocool, grotere radiateur...) op aanraden van Ten Kate een oliekoeler geplaatst. Dat blijkt bijzonder effectief. Van +/-110-115 graden tijdens de sessie met originele radiateurt (rondetijden >2:08 op Zandvoort, naar +/-100-110 graden met een Fireblade radiateur (bij >2:04), naar +/-80-90 graden met originele (formaat) radiateur+oliekoeler (met vandaag 2:00 op Zandvoort)...