racen op een pc40 / pc37 2017

-O- Ik was helaas te laat met aanmelden.

A.S. maandag ben ik wel met Racecracks op Zandvoort.
Kijken wat mijn nieuwe vertanding en clip-ons doen.

Helaas dus geen MSL cuprace voor mij, maar er komen er nog meer.

Lijkt mij wel een keertje leuk om met een hoop 600rr-en te rijden.



@ Astarts'89, zag ik nou goed op facebook dat het niet helemaal goed was gegaan met race 2? Ik zag iets voorbijkomen dat je nieuw kuipwerk zocht)


jaaaa man verdarre!! hele domme fout gemaakt tijdens de 3e ronde in de race , ik had een heerlijk tempo te pakken en reed op de 5e plek, en sloegen met de kopgroep direct een klein gaatje.. ik merkte dat ik sneller was dan mijn voorgsnger en toen hij in ossenbroelen iets wijd ging wilde ik hem binnendoor prikken , maar ik kwam met eem te hoge snelheid aanrijden en het gaatje was veel te klein, dat merkte ik al bij het aankomen maar ipv hem even een beetkr rechtop te zettrm en af te breken zette ik hem door .. toen moest ik hem te plat gooien met als gevolg dat hrt voorwiel weggleed.. echt eeen beginnersfout

nu weer opknappen en door!!

verslagen en fotos incl crash ;-) staan wel op www.racing-bolt.nl of FB : Racing Bolt

van leren en weer doorgaan 8-) :]
 
-O- mmm nou ja, hoort erbij, als je zelf niets hebt en de schade valt mee, idd. gewoon een leermomentje.





Vandaag ook wel lekker gereden op Zandvoort, maar wat was het heet :X en met een griepje die nog niet helemaal over is, was het wel even wat anders dan fit je rondjes rijden -O-.
geen recordtijden neergezet, maar met mijn conditie, hitte en de eerste dag na 7 maanden toch nog tevreden stabiele rondjes van rond de 2.07 neergezet.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag ook voor het eerst meegedaan aan de cup. Vorig jaar 1 dag waarvan 1,5 sessies droog (op hugenholtz na) gehad en daar 2:12 gereden. Nu na 7 maanden geen meter gereden te hebben was het toch lastig, ik kwam slechts tot 2:15.....
Daarmee stond ik op 0,2 sec 23ste en laatste. Daar kwam nog bij dat ik kansloos ben op 'koude' banden, waardoor ik na de opwarmronde 3 kwart van het rechte stuk achter lag op de voorlaatste. Blijkbaar trigger de dit iets, want in 2 ronden had ik dit weer dichtgereden. mijn tijd zakte van 2:17, 2:16, 2:12, 2:14, 2:12, naar 2:10. Inmiddels een man of 4 ingehaald. In die 2:10 liep ik met 4 sec in op een gevecht met 2 man die al een tijdje aan het knokken waren. Op de streep kwam ik op beiden net een voorwiel te kort, puur op vermogen....

Al met al de dag toch lekker afgesloten, hoewel ik echt iets moet verzinnen om mijn mentale blokkade in de eerste ronde achter de Marshall op te heffen...

Nu woensdag naar Assen... :t :t
 
Laatst bewerkt:
Thanks allemaal.

Schouder doet elke dag minder pijn. Inmiddels kan ik het geen pijn meer noemen, maar meer een zeurend gevoel bij bepaalde bewegingen dus dat is mooi. Mijn maat is nog wel de lul en dat zijn meer zijn ribben en niet eens zo zeer zijn schouder, maar die gaat een herstelperiode tegemoet. Dat was wel meteen al duidelijk.

Inmiddels ben ik er ook achter dat ik niet bij het Scheivlak er af ben gegaan, maar de bocht er na de Mastersbocht.
Ook ben ik er achter dat ik deze in z'n 4 neem (oude filmpjes terug gekeken) terwijl je die volgens mij beter in z'n 3 kan nemen. Dit verklaart misschien waarom ik te snel ging (voor mijn doen) waardoor ik hem weer te plat gooide.

Naja, blijft gissen. De volgende keer let ik daar wel op uiteraard.


@Digger:
Die crash van hem lijkt inderdaad enorm op die van Pedrosa! Hij reed inderdaad op dezelfde plek als je het terugziet en hij werd inderdaad ook zo "afgesneden" én vloog er ook overheen (je ziet hem voor z'n motor neerkomen op het filmpje -O- Pedrosa is daar goed weggekomen!).
De plek van Lorenzo was ook de plek van die 1000. Heel toevallig dat dit zondag ook gebeurde op zo'n manier.

Toch gaaf dat je toch nog een goede sessie heb kunnen rijden en zelfs heb kunnen winnen! :} :}
Mooie race zo te zien. Wat rij jij hard man! Na de chicane schakel jij naar zn 5??(!!) :X
Of neem jij die chicane in z'n 1?

Gaaf hoor, maar als ik het zo zie dan denk ik wel dat de races echt niets voor mij zijn. Je moet daar toch wel en dat heb ik niet echt in mij zitten. Bij mij ontbreken de cocosnoten daar benee zeg maar. Op zich zou ik het best kunnen, maar dan omdat het moet en niet zo zeer omdat ik het zou willen.

Ik denk dat ik het volgend jaar heel anders aan ga pakken. Groep 3 en wanneer zij mij zelf verzetten naar groep 4 ga ik pas omhoog. Aangezien ik niet zo'n held ben met inhalen zullen zulke snelle ronden in groep 3 nog best een opgave worden dus ik zie mezelf nog wel een tijdje "cruisen" in groep 3. Daar kan ik zelfs goed mee met de middenmoot wanneer ik enorm slecht aan het rijden ben en dat geeft mij toch een gevoel van rust.



@AstarS'89
Ook succes met jouw herstel. Hopelijk valt het nog te overzien. -O-


Gisteren toch de fiets een beetje uit elkaar getrokken, omdat ik het niet kon laten. Zo op het eerste gezicht lijkt enkel het subframe krom en de het uitlaatsysteem (bochten lijken ook krom of zit in ieder geval niet meer goed op de plek). Voor de rest kleine dingen zoals het kuipsteun, clip on etc.
Gelukkig zijn het frame, het blok (klonk in ieder geval normaal, zelfs met de kromme demper), de voorvork en achtershock nog goed zo lijkt het. Moet nog wel allemaal goed bekeken worden uiteraard.

Rond de 1000 euro moet het wel weer goed zijn mits er niets tegenvalt. Het valt te overzien en volgend jaar moet het wel gefixt zijn.
Deze zomer ga ik mijn aandacht maar wat verleggen naar andere dingen. Daar heb ik al vrede mee in mijn kop.

Blijf wel mee genieten van de foto's en filmpjes! :)
 
Laatst bewerkt:
Succes met je herstel man na deze crash. Scheivlak is ook een nare plek om te crashen, je gaat daar inderdaad redelijk hard de bocht in en het instuurmoment vind ik altijd even zoeken. Het is een soort grote mannenbocht, ook wel weer heel cool maar moet er niet aan denken er daar hard af te gaan....

Crash van je maat klinkt ook niet lekker, wens hem ook beterschap!

Edit: het was dus de mastersbocht, deze pak ik ook in zn 3 ja en wel langzamer dan 200kmh, meer rond de 160 denk ik? Hoe vlot rij je? Ik 2.04 --> en dat vind ik nét snel genoeg om in groep 4 te rijden. En zelfs dan komen sommige gasten je loeiend hard voorbij.

@Digger: mooie race man! Welke tijden rij jij dan ongeveer, rond de 2.01-2.04? Het lijkt dat je vooral eerder op het gas gaat dan ik doe en vaker schakelt. Heb je en QS? En welke tandwielverhouding rij jij op CPZ?
 
Laatst bewerkt:
Succes met je herstel man na deze crash. Scheivlak is ook een nare plek om te crashen, je gaat daar inderdaad redelijk hard de bocht in en het instuurmoment vind ik altijd even zoeken. Het is een soort grote mannenbocht, ook wel weer heel cool maar moet er niet aan denken er daar hard af te gaan....

Crash van je maat klinkt ook niet lekker, wens hem ook beterschap!

Edit: het was dus de mastersbocht, deze pak ik ook in zn 3 ja en wel langzamer dan 200kmh, meer rond de 160 denk ik? Hoe vlot rij je? Ik 2.04 --> en dat vind ik nét snel genoeg om in groep 4 te rijden. En zelfs dan komen sommige gasten je loeiend hard voorbij.

@Digger: mooie race man! Welke tijden rij jij dan ongeveer, rond de 2.01-2.04? Het lijkt dat je vooral eerder op het gas gaat dan ik doe en vaker schakelt. Heb je en QS? En welke tandwielverhouding rij jij op CPZ?
Mijn pr op Zandvoort is 1.58 en deze race die je ziet was elk rondje een 2.01. Ga elke bocht ietsje eerder op het gas en je bent er al. Het is alleen makkelijker gezegd dan gedaan ;)
Vertanding is 15-43 en er zit en qs van Bazzaz op.
 
Succes allen met het herstel, zonde om zo het seizoen al af te sluiten.

Afgelopen maandag ART gedaan op zolder. Heerlijk rustig op de baan. Wel erg warm in de middag.
Nu de Honda weer klaar maken voor de volgende dag.
 
Succes met je herstel man na deze crash. Scheivlak is ook een nare plek om te crashen, je gaat daar inderdaad redelijk hard de bocht in en het instuurmoment vind ik altijd even zoeken. Het is een soort grote mannenbocht, ook wel weer heel cool maar moet er niet aan denken er daar hard af te gaan....

Crash van je maat klinkt ook niet lekker, wens hem ook beterschap!

Edit: het was dus de mastersbocht, deze pak ik ook in zn 3 ja en wel langzamer dan 200kmh, meer rond de 160 denk ik? Hoe vlot rij je? Ik 2.04 --> en dat vind ik nét snel genoeg om in groep 4 te rijden. En zelfs dan komen sommige gasten je loeiend hard voorbij.

@Digger: mooie race man! Welke tijden rij jij dan ongeveer, rond de 2.01-2.04? Het lijkt dat je vooral eerder op het gas gaat dan ik doe en vaker schakelt. Heb je en QS? En welke tandwielverhouding rij jij op CPZ?

Thanks!
Mijn snelste tijd op Zandvoort is 2.08. Nu heb ik zelf het idee dat als ik mezelf ga pushen of achter een snelle rijder aan kan dat er nog heel veel te verbeteren is. De Mastersbocht in z'n 3 nemen bijvoorbeeld! :o
En zo ben ik op wel meerdere punten gewezen bij het terugkijken van fimpjes. Logisch ook, met zo'n tijd doe je een hoop nog niet goed. Volgens mij las ik in het rondetijden topic dat een vorige eigenaar van mijn motor er 1.58 ofzo mee reed op Zandvoort dus aan de fiets ligt het niet. :+


Ik ben er na afgelopen weekend (en goed nadenken) alleen wel achter gekomen dat mijzelf pushen eigenlijk juist helemaal niet is wat ik leuk vind. Daar stop ik per volgende circuitdag dus meteen weer mee en ga weer gewoon lekker rijden en zie dan wel hoe snel het gaat ipv rijden om snel te gaan (wat ik afgelopen weekend graag wilde).

Op het moment dat je bij MSL stabiele rondjes van rond de 2.04 - 2.05 rijdt verplaatsen zij jou zelf. Dus het zal met de tijd vast vanzelf wel gebeuren en dan zie ik het wel.
 
Vandaag op Assen gereden, Een dag die dramatisch begon en als eentje om te vergeten, sloeg net zo hard weer om naar een goede dag.

Vanochtend motoren op de trailer geladen, vastgezet met spanbanden en het stuk naar Assen gereden, bij afslag Assen zuid voor de tweede rotonde (dus echt 100m voor het circuit) ineens een luide knap. Naja fair enough kan van alles zijn dus even op spiegels letten, maar vervolgens zagen we vanuit de spiegel mijn motor van de trailer af donderen de weg op. Oorzak: geknapte spanband

Direct gestopt, het ding lag op de kop, nog vast aan 2 spanbanden op de weg, en was zo ongeveer 10 meter over het asfalt meegetrokken. Direct losgemaakt en opgetild: topkuip en ruitje naar de klote, slang remvloeistof er af en het subframepje onder het ruitje rechts ook afgeknapt, verder flinke schaafplekken op de tank en kuipen maar gelukkig de tank niet doorgeschaafd.

Doorgereden naar het circuit en daar de schade beter bekeken, kwam er op het eerste moment al achter dat rijden hem niet zou worden met de voorkant kapot. Had wel een reserve liggen (thuis, 20 min rijden vanaf assen) dus heb de fiets bij V racing gedumpt voor de remvloeistof en ontluchten, en ben met een klein deukje in de portomonnee op en neer gegaan naar huis voor die topkuip. Sessie 1 noodgedwongen laten schieten, en met 3 man die nieuwe topkuip passend gemaakt met tie wraps, gaatjes boren en (heel veel) tape. Nét op tijd klaar en sessie twee de baan op

Direct seconde onder mijn PR gereden en de sessies gedurende de dag steeds verbeterd. Ik zou bij MFer btb een R10 achterbandje ophalen (had zelf al de voorband) en had ook op aangeven van hem het idee om deze set in de pauze er om te leggen voor de laatste 2 sessies. 2e laatste sessie dik verbeterd naar 2:00.3, en toen had ik wel t gevoel dat t moest gaan gebeuren de laatste sessie. Vooral in stekkenwal en aanremmen bult kon ik nog wat winnen, dus hiermee de laatste sessie ingegaan en... 1:58.9 8-)

Dikke PR en mijn doel voor dit seizoen nu al gehaald. Hoewel de dag met pech begon is t mooi omgeslagen zo. Komende dagen maar even bekijken hoe de schade er precies uitziet maar vermoed dat het redelijk makkelijk te fiksen is. Wel echt zuur van de topkuip maar goed.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Djeez wat een verhaal man!! :o
Gefeliciteerd met je toptijd en dan op zo'n dag.. *O* Dus toch met een dikke smile naar huis. En die schade is natuurlijk knap kut maar het had veel en veel erger kunnen zijn als 'ie over z'n koppie was gestuiterd....
 
Vandaag op Assen gereden, Een dag die dramatisch begon en als eentje om te vergeten, sloeg net zo hard weer om naar een goede dag.

Vanochtend motoren op de trailer geladen, vastgezet met spanbanden en het stuk naar Assen gereden, bij afslag Assen zuid voor de tweede rotonde (dus echt 100m voor het circuit) ineens een luide knap. Naja fair enough kan van alles zijn dus even op spiegels letten, maar vervolgens zagen we vanuit de spiegel mijn motor van de trailer af donderen de weg op. Oorzak: geknapte spanband

Direct gestopt, het ding lag op de kop, nog vast aan 2 spanbanden op de weg, en was zo ongeveer 10 meter over het asfalt meegetrokken. Direct losgemaakt en opgetild: topkuip en ruitje naar de klote, slang remvloeistof er af en het subframepje onder het ruitje rechts ook afgeknapt, verder flinke schaafplekken op de tank en kuipen maar gelukkig de tank niet doorgeschaafd.

Doorgereden naar het circuit en daar de schade beter bekeken, kwam er op het eerste moment al achter dat rijden hem niet zou worden met de voorkant kapot. Had wel een reserve liggen (thuis, 20 min rijden vanaf assen) dus heb de fiets bij V racing gedumpt voor de remvloeistof en ontluchten, en ben met een klein deukje in de portomonnee op en neer gegaan naar huis voor die topkuip. Sessie 1 noodgedwongen laten schieten, en met 3 man die nieuwe topkuip passend gemaakt met tie wraps, gaatjes boren en (heel veel) tape. Nét op tijd klaar en sessie twee de baan op

Direct seconde onder mijn PR gereden en de sessies gedurende de dag steeds verbeterd. Ik zou bij MFer btb een R10 achterbandje ophalen (had zelf al de voorband) en had ook op aangeven van hem het idee om deze set in de pauze er om te leggen voor de laatste 2 sessies. 2e laatste sessie dik verbeterd naar 2:00.3, en toen had ik wel t gevoel dat t moest gaan gebeuren de laatste sessie. Vooral in stekkenwal en aanremmen bult kon ik nog wat winnen, dus hiermee de laatste sessie ingegaan en... 1:58.9 8-)

Dikke PR en mijn doel voor dit seizoen nu al gehaald. Hoewel de dag met pech begon is t mooi omgeslagen zo. Komende dagen maar even bekijken hoe de schade er precies uitziet maar vermoed dat het redelijk makkelijk te fiksen is. Wel echt zuur van de topkuip maar goed.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Op marktplaats staat een race kuip voor 100 euro misschien wat voor jou. *O*
 
Djeez wat een verhaal man!! :o
Gefeliciteerd met je toptijd en dan op zo'n dag.. *O* Dus toch met een dikke smile naar huis. En die schade is natuurlijk knap kut maar het had veel en veel erger kunnen zijn als 'ie over z'n koppie was gestuiterd....
Ja absoluut, het doemscenario ging al door ons heen dat hij 200meter eerder was gegaan, dat was dan op de A28 geweest :X

@guus, ga t even opzoeken! Thanks!
 
Thanks allemaal.

Schouder doet elke dag minder pijn. Inmiddels kan ik het geen pijn meer noemen, maar meer een zeurend gevoel bij bepaalde bewegingen dus dat is mooi. Mijn maat is nog wel de lul en dat zijn meer zijn ribben en niet eens zo zeer zijn schouder, maar die gaat een herstelperiode tegemoet. Dat was wel meteen al duidelijk.

Inmiddels ben ik er ook achter dat ik niet bij het Scheivlak er af ben gegaan, maar de bocht er na de Mastersbocht.
Ook ben ik er achter dat ik deze in z'n 4 neem (oude filmpjes terug gekeken) terwijl je die volgens mij beter in z'n 3 kan nemen. Dit verklaart misschien waarom ik te snel ging (voor mijn doen) waardoor ik hem weer te plat gooide.

Naja, blijft gissen. De volgende keer let ik daar wel op uiteraard.

Ik kan niet op je bank rekening kijken , maar waarom een jaar wachten?
Je motor word er niet beter op door het stilstaan.
Even zoeken op parts online , kuipie erop en gaan *O*
Ook vaak beter voor je zelf vertrouwen :t


@Digger:
Die crash van hem lijkt inderdaad enorm op die van Pedrosa! Hij reed inderdaad op dezelfde plek als je het terugziet en hij werd inderdaad ook zo "afgesneden" én vloog er ook overheen (je ziet hem voor z'n motor neerkomen op het filmpje -O- Pedrosa is daar goed weggekomen!).
De plek van Lorenzo was ook de plek van die 1000. Heel toevallig dat dit zondag ook gebeurde op zo'n manier.

Toch gaaf dat je toch nog een goede sessie heb kunnen rijden en zelfs heb kunnen winnen! :} :}
Mooie race zo te zien. Wat rij jij hard man! Na de chicane schakel jij naar zn 5??(!!) :X
Of neem jij die chicane in z'n 1?

Gaaf hoor, maar als ik het zo zie dan denk ik wel dat de races echt niets voor mij zijn. Je moet daar toch wel en dat heb ik niet echt in mij zitten. Bij mij ontbreken de cocosnoten daar benee zeg maar. Op zich zou ik het best kunnen, maar dan omdat het moet en niet zo zeer omdat ik het zou willen.

Ik denk dat ik het volgend jaar heel anders aan ga pakken. Groep 3 en wanneer zij mij zelf verzetten naar groep 4 ga ik pas omhoog. Aangezien ik niet zo'n held ben met inhalen zullen zulke snelle ronden in groep 3 nog best een opgave worden dus ik zie mezelf nog wel een tijdje "cruisen" in groep 3. Daar kan ik zelfs goed mee met de middenmoot wanneer ik enorm slecht aan het rijden ben en dat geeft mij toch een gevoel van rust.



@AstarS'89
Ook succes met jouw herstel. Hopelijk valt het nog te overzien. -O-


Gisteren toch de fiets een beetje uit elkaar getrokken, omdat ik het niet kon laten. Zo op het eerste gezicht lijkt enkel het subframe krom en de het uitlaatsysteem (bochten lijken ook krom of zit in ieder geval niet meer goed op de plek). Voor de rest kleine dingen zoals het kuipsteun, clip on etc.
Gelukkig zijn het frame, het blok (klonk in ieder geval normaal, zelfs met de kromme demper), de voorvork en achtershock nog goed zo lijkt het. Moet nog wel allemaal goed bekeken worden uiteraard.

Rond de 1000 euro moet het wel weer goed zijn mits er niets tegenvalt. Het valt te overzien en volgend jaar moet het wel gefixt zijn.
Deze zomer ga ik mijn aandacht maar wat verleggen naar andere dingen. Daar heb ik al vrede mee in mijn kop.

Blijf wel mee genieten van de foto's en filmpjes! :)
 
Je hebt zeker gelijk en dat speelt ook wel in mijn hoofd. Natuurlijk wil ik het liefst morgen al weer. Het is niet zo dat ik bang ben geworden van de valpartij dus als het ff kon zou ik direct weer gaan. Ik zal hoogstens wat minder fanatiek zijn de eerste volgende sessies.

Het is voornamelijk financieel, maar ook een deel tijd die ik eigenlijk voor mijn huis moet gebruik. Vooral dat laatste heb ik de afgelopen maanden laten zitten (terwijl ik vorig jaar verhuist ben) om telkens aan die motor te sleutelen.
Ik zal dan toch moeten gaan schuiven met andere dingen waar ik uiteraard over nagedacht heb en besloten dit niet te doen.

Circuit rijden is een leuke hobby, maar om het beetje allemaal op een rijtje te houden moet de hobby als eerste plaats maken wanneer er dingen moeten gebeuren. Ik ben vaak heel makkelijk om hier een draai aan te geven, maar heb besloten dat nu eens niet te doen.

Ik had het overigens allemaal op en top ingepland voor dit jaar (de rot klusjes en het circuit rijden). Daar zat alleen geen extra kostenpost bij van om en nabij 1000 euro + weer een aantal weekenden die schuur induiken.

Wie weet tegen het einde van de zomer in het meest gunstige geval.


Gisteren wel bij mijn maat geweest (hij is een monteur van beroep) en hij gaf aan dat hij mijn subframe kan richten en de kunststof binnen kap kan kunststof lassen.
Goed, als we uiteindelijk op die toer gaan dan kan het wellicht in de kosten allemaal nog gaan meevallen.

Ik heb vooralsnog een vlugge boodschappenlijst gemaakt op basis van vervangen dus wie weet :)
 
Laatst bewerkt:
Wat een verhalen allemaal. Veel diepte en hoogtepunten.

Iedereen sterkte gewenst met het repareren van de motor én lichaam :P
 
Omdat ik vandaag niet met de zac mee wou rijden heb ik maar 28 mei msl cup geboekt .
Maar weer kijken hoe de fiets met de nieuwe veerring stuurt . :9
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of de zwarte zijkapjes ook los te koop zijn?

Zo ja, hoe heten die dingen?? :? :?

Ik heb een andere kuipset, maar het nieuwe zitje heeft die 2 kapjes er niet aanzitten en mijn hudige tank ook niet, omdat mijn huidige zitje ze wel heeft.

Ik moet dus of een nieuwe tank zoals deze of enkel die kapjes en dan kan ik mijn huidige tank oplappen.

Ik kan alleen de juiste zoekterm niet vinden voor die 2 kapjes.

$_85.JPG
 
Het heeft 2 weken geduurd, maar ik kan niet van die motor afblijven. Dus ben vast begonnen met opbouwen. :)
 
Leuke verbetering kunnen klokken gisteren op Assen: 1:57.589

Circuitschool groep A (snel) wel leuk kunnen oprijden met een aantal 1000s, kon hem er alleen steeds lastig naast prikken omdat ze vrijwel dezelfde rempunten hadden en dan op de rechte stukken uitliepen. In de bochten kwam ik wel bij en zat ik in het achterwiel, maar voor een move daar moet ik nog wat grotere cojones krijgen.

Zat een ronde of 3-4 vlak achter een 848 en hij had z'n gopro naar achteren gericht, uiteindelijk niet zo netjes voor mandeveen de fiets er tussen gezet omdat ik er zat van was :+ wel daarna nog ff langs gelopen voor een mea culpa. Krijg als het goed is de beelden nog opgestuurd daarvan dus dat gaat wel interessant zijn om te bekijken.

Wel tof om m'n eigen verbetering te zien over 3-4 circuitdagen, van 2:08 naar een 1:57.5.

1:54.9 in my sights :]
 
Laatst bewerkt:
Leuke verbetering kunnen klokken gisteren op Assen: 1:57.589

Circuitschool groep A (snel) wel leuk kunnen oprijden met een aantal 1000s, kon hem er alleen steeds lastig naast prikken omdat ze vrijwel dezelfde rempunten hadden en dan op de rechte stukken uitliepen. In de bochten kwam ik wel bij en zat ik in het achterwiel, maar voor een move daar moet ik nog wat grotere cojones krijgen.

Zat een ronde of 3-4 vlak achter een 848 en hij had z'n gopro naar achteren gericht, uiteindelijk niet zo netjes voor mandeveen de fiets er tussen gezet omdat ik er zat van was :+ wel daarna nog ff langs gelopen voor een mea culpa. Krijg als het goed is de beelden nog opgestuurd daarvan dus dat gaat wel interessant zijn om te bekijken.

Wel tof om m'n eigen verbetering te zien over 3-4 circuitdagen, van 2:08 naar een 1:57.5.

1:54.9 in my sights :]

Dat heb je erg netjes gedaan! Welke kleur is je PC40? Ik was er namelijk zelf ook gister en heb ook in groep A gereden. In de middag heb ik nog een wit/rode pc40 proberen uit te remmen in de GT-bocht.. Helaas schoot ik te ver door en kwam de andere weer langs.. Was jij dat toevallig?😋 Zelf ben ik tot een 1;56.4 gekomen, ben er blij mee👍
 
Laatst bewerkt:
Zwart met een witte topkuip. Ik had een geel/wit pak aan van Alpinestars.

Is jouw MF foto nog recent? Dan kan ik m'n beelden wel ff bekijken of ik een rode pc40 zie met wit pak, misschien sta je er nog tussen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan