Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit er een power commander in?Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst met mijn pc40 gereden. Hierbij merkte ik dat de motor erg fel reageert bij een verandering van het gas. Een behoorlijk aan/uit effect. Waar zou ik dit moeten zoeken?
Zit er een power commander in?
Naar mijn weten kan je daar niets afstellen. Los daarvan is dat gasklephuis een pain in the ass om er af te krijgen.
Bij GSXR'en met een "gas uit \ aan reactie" is het de TPS sensor die bijgesteld moet worden. Bij een 600RR heb ik hier nog nooit last van gehad. Een slappe ketting, maar dat lag aan de ketting spannen. Geeft een beetje hetzelfde effect.
Oliekoeler is een goede optie.Goed alternatief: fan eraf, oliekoeler erop.
Thnx, ik zal eens kijken.Check deze ff, wellicht hetgeen wat je zoekt:
Facebook Marketplace: koop en verkoop artikelen lokaal of via verzending
Koop of verkoop nieuwe en gebruikte artikelen (lokaal of van bedrijven) eenvoudig op Facebook Marketplace. Je vindt hier ook geweldige deals voor nieuwe...www.facebook.com
Ik ben toevallig met andere koelers bezig pas te maken. Daardoor heb ik mijn oude Febur olie koeler over. Als je interesse hebt hoor ik het wel.Beste medereeeeezzeerssss
Ik zou graag een extra radiateur(zo'n pizzapunt) op mijn cbr plaatsen maar lees op meerdere site's/fora dat dit niet gaat met de originele uitlaatbochten(door de pijpjes die 2 uitlaten met elkaar verbinden?).
Nu is mij de akrapovic/yoshimura/Arrow/blabla bochten variant net wat te duur voor die paar pk's die je er misschien mee wint mits goed afgesteld.
Als iemand een goed alternatief weet of een set uitlaatbochten te koop heeft(niet origineel) laat het me weten!
(ook een power commander o.i.d. is welkom(eneenpizzaradiateurook))
Oliekoeler is een goede optie.
Weet je ook de oorzaak waarom je cbr te warm wordt?
Een extra koeler is natuurijk heel mooi, maar kan ook symptoombestrijding zijn...
Fan eraf? Die snap ik even niet
Fan eraf? Die snap ik even niet
Oliekoeler goed idee nog niet eens aan gedacht.
Weet ook niet of het perse nodig is, maar laatst op assen komt de temp niet onder de 95 graden. Parc ferme loopt ie op tot 110+ maar dit is logisch als je de baan afkomt, zet hem dan wel altijd gelijk uit. Buiten temperatuur was toen +/- 16 graden.
Nu gaan we volgend jaar naar alcarras/ecuyers, en ben ik bang dat hij daar met 25/30 graden+ buiten temperatuur te heet wordt.. Of zie ik hier beren op de weg?
Koelsysteem al meerdere malen ontlucht volgens WPH, kan ik nog iets meer doen?
Daarmee verlaag je geen temparatuur, je verhoogd alleen je kookpunt.Al een 2 bar radiator dop geplaatst ? Ik heb/had hetzelfde probleem met de PC37. Voordat ik meer rigoureuze stappen neem is dat mijn eerste keuze. Als het mee zit hoop ik maandag te weten of het heeft gewerkt. En anders idd een oliekoeler erop.
Koppakking misschien lek?Fan eraf? Die snap ik even niet
Oliekoeler goed idee nog niet eens aan gedacht.
Weet ook niet of het perse nodig is, maar laatst op assen komt de temp niet onder de 95 graden. Parc ferme loopt ie op tot 110+ maar dit is logisch als je de baan afkomt, zet hem dan wel altijd gelijk uit. Buiten temperatuur was toen +/- 16 graden.
Nu gaan we volgend jaar naar alcarras/ecuyers, en ben ik bang dat hij daar met 25/30 graden+ buiten temperatuur te heet wordt.. Of zie ik hier beren op de weg?
Koelsysteem al meerdere malen ontlucht volgens WPH, kan ik nog iets meer doen?
Koppakking misschien lek?
Heb exact hetzelfde gehad, bleek uiteindelijk heel licht te lekken bij mij.
Al eens een nieuwe kvs-dop geplaatst?? Bij mij was het rubber in de dop aangevreten waardoor hij iets kon lekken. Nek vd radiator netjes weer schoon gemaakt met hele fijne schuurwol, en daarna een nieuwe dop geplaatst en het euvel was bij mij verholpen... Wat ook nog wel eens kan, is dat je na het zelf vervangen vd koelvloeistof nog een luchtbel in het systeem hebt zitten. De CBR is eigenlijk maar op een manier goed te ontluchten, en dat is met het voorwiel omhoog. Ik zelf zet hem altijd op mijn brug met het voorwiel en pomp die dan zo hoog mogelijk. vervolgens laat je de motor een keer naar links en een keer naar rechts zakken waardoor je alle lucht naar de radiator laat lopen. Dan navullen en net zo lang herhalen tot er geen lucht meer vrij komt. Is wel handig om dit met zijn tweeën te doen...Fan eraf? Die snap ik even niet
Oliekoeler goed idee nog niet eens aan gedacht.
Weet ook niet of het perse nodig is, maar laatst op assen komt de temp niet onder de 95 graden. Parc ferme loopt ie op tot 110+ maar dit is logisch als je de baan afkomt, zet hem dan wel altijd gelijk uit. Buiten temperatuur was toen +/- 16 graden.
Nu gaan we volgend jaar naar alcarras/ecuyers, en ben ik bang dat hij daar met 25/30 graden+ buiten temperatuur te heet wordt.. Of zie ik hier beren op de weg?
Koelsysteem al meerdere malen ontlucht volgens WPH, kan ik nog iets meer doen?
Wat bij mijn PC37 ook een paar graden verschil maakte was engine ice ipv de std koelvloeistof.
Doe dit vooral niet! Gooi er in dat geval louter demi water inVoor zij die races rijden is het geen optie. Dan moet er normaal water in. En geen vorm van een koelvloeistof.
Overigens vraag ik me af in hoeverre je die claim kunt doen. Er zijn nogal wat variabelen die van invloed zijn. Die moet je allemaal uitsluiten om tot deze conclusie te komen. Wind mee of tegen kan al een paar graden schelen.
Al een 2 bar radiator dop geplaatst ? Ik heb/had hetzelfde probleem met de PC37. Voordat ik meer rigoureuze stappen neem is dat mijn eerste keuze. Als het mee zit hoop ik maandag te weten of het heeft gewerkt. En anders idd een oliekoeler erop.